13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت دستگاه لیزر دایود الیو 2019

دستگاه لیزر دایود الیو

دستگاه لیزر دایود الیو (olive) تک طول موج بوده و از طول موج ۸۱۰ نانومتر  بهره می برد. دستگاه لیزر الیو ساخت کره جنوبی است و یکی از پرطرفدارترین مدل های دستگاه های از بین بردن موهای زائد است. کار کردن با دستگاه لیزر دایود الیو بسیار راحت بوده همچنین این دستگاه بدونه درد بوده  این برای مراجعه کننده شما بسیار با اهمیت است. نکته دیگر این دستگاه را در رده دستگاه های باکیفیت قرار می دهد، جواب دهی خوب آن و رضایت مشتری است. یکی از موارد مهم در از بین بردن موهای زائد میزان عمق نفوذ بالای امواج ساطع شده دستگاه لیزر است.

 

دستگاه لیزر دایود الیو olive

 

طول موج ۸۱۰ دارای عمق نفوذ بالاتر نسبت به طول موج ۱۰۶۴ الکساندرایت است. نبابراین اثربخشی بالاتر جهت از بین بردن ریشه موهای زائد دارد.  از طرفی اغلب مردم  تصور می کنند که دستگاه الکساندرایت اثر بخشی بالاتر داد در صورتی که این باور غلط هست و اغلب سرمایه گذاران دستگاه های زیبایی هزینه های سنگین و بسیار بالا را جهت ۱۰ درصد مزیت متحمل می شوند دستگاه های لیزر بر پایه دایود یا سه طول موج هزینه کمتری دارند. بازدهی سریعتر در بازگشت سرمایه دارند.و سریعتر به سود دهی میرسند.

مزیت دستگاه لیزر دایود الیو

مزیت دستگاه لیزر دایود الیو سیستم خنک گنندگی دستگاه است این دستگاه از سیستم خنک کنندگی داخلی بهره می برد و نیاز به پرداخت هزینه بابت خرید چیلر خارجی نیست. و علاوه به مقرون به صرفه بودن دستگاه از این نظر، این ویژگی از طریق تماس با پوست باعث خنک شدن سطح اپیدرم و شده و با گرم شدن لایه درم توسط امواج لیزر، میزان احساس درد توسط فرد به حداقل برسد.

 

این ویژگی از طریق تماس با پوست باعث خنک شدن سطح اپیدرم

 

دستگاه لیزر دایود الیو قابل استفاده برای تمام شش تایپ پوستی می باشد. و برای موی ایرانی ها بهترین کارائی را دارد.حداقل تعداد جلسات درمانی در حذف موهای زائد و جواب دهی سریع شخص جهت از بین بردن موهای زائد حتی این دستگاه را برای مراجعه کننده یا یوزر هم به صرفه نموده است. مزیت دیگر دستگاه لیزر الیو هندپیس ارگونومی آن است. اپراتور یا کاربر بدون احساس خستگی و با سرعت مدنظر خود می تواند کار کنند در واقع این هندپیس آزادی عمل بیشتری به کاربر می دهد.

قیمت دستگاه لیزر دایود الیو دست دوم

قیمت دستگاه لیزر دایود الیو که خدمت شما معرفی می شود دست دوم می باشد. این دستگاه فاقد گارانتی است. سال تولید دستگاه ۲۰۱۹ است. بسیار تمیز و کلیه قطعات آن سالم می باشد. دلیل فروش دستگاه خرید دستگاه الکساندرایت توسط کلینیک است. تعداد شات مورد استفاده حدود ۵ میلیون شات است. جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش دستگاه می توانید با ما از طریق کانال های ارتباطی در این سایت ارتباط بگیرید.

جدول مشخصات فنی دستگاه لیزر دایود الیو

سانتی متر  ۱۲۴ * ۷۲ * ۸۲ابعاد دستگاه
۱۰۶۴ / ۸۰۸ / ۷۵۵ نانومترطول موج
۲۰۰۰ واتتوان دستگاه
۸۰ ژولانرژی پالس
۱۰ هرتزفرکانس
۱۵ – ۱۸ ساعتتوانایی کار دستگاه به صورت پیوسته
۸۷ کیلو گرموزن دستگاه
۲۰
میلیون شات
تعداد شات‌های مفید دستگاه
۱۵ متر بر ثانیهسرعت پمپ هد
۵ لیترحجم تانک آب
۸۰۰ واتتوان ماژول خنک سازی
اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکیتاییدیه‌ها

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما