13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت دستگاه لیزر پیکوشور

قیمت دستگاه لیزر پیکوشور

دستگاه لیزر پیکوشور( PicoSure Laser) برای پاک کردن تتو مورد استفاده قرار می گیرد اما در کنار پاک کردن تتوهای مختلف از این دستگاه می توان برای پلینگ یا کربن تراپی و پاک کردن کک و مک و لک و تیرگی ها می توان استفاده کرد. به همین دلیل به دستگاه لیزر کربن تراپی نیز شهرت پیدا کرده است. پاستفاده از دستگاه این روزها بسیار متداول شده است.

مکانیزم اصلی دستگاه لیزر پیکوشور تاحد خیلی زیادی مثل تمام دستگاه های حذف تتو می باشد. امواج لیزر روی پوست تابانده می شود و با استفاده از امواج مختلف نور لیزر رنگدانه های موجود در پوست تجزیه می گردد.

با تاباندن هر کدام از امواج نور لیزر سبب جذب آنها توسط رنگ های تاتو می شویم و با تجزیه رنگدانه ها به بلعیده شدن آنها توسط ماکروفاژها کمک می کنیم. ودر نهایت لایه های رنگی تتو از روی پوست پاک یا کم رنگ می شوند. این فرایند حذف تاتو بسته به میزان عمق نفوذ تتو ۴ تا ۸ جلسه طول می کشد. در واقع در این شیوه درمانی ما به سیستم ایمنی بدن کمک می کنیم تا کارش را به نحو احسن انجام بدهد.

دستگاه لیزر پیکوشور

معرفی دستگاه لیزر پیکوشور

دستگاه لیزر پیکوشور مجهز به چهار سری مختلف با طول موج های متفاوت است. هر کدام از این سریها یک نور را با طول موج مخصوص به خود ساطع می کند. سری های آن عبارتند از ۱۰۶۴nm،۷۵۵nm،۵۳۲nm،۱۳۲۰nm می باشد. در ادامه توضیح هر کدام از این سری ها و کاربردشان می پردازیم.

سری ۷۵۵nm  و کابردهای آن:

سری ۷۵۵NM برای برداشتن و از بین بردن لکه های پیری  حذف کک و مک و لک های کلوآسما(لک های حاملگی ) مورد استفاده قرار می گیرد. این طول موج نزدیک به نور مادون قرمز هست و به طول موج الکساندرایت مشهور می باشد. مدت زمان پالس ۱۰۰-۵۰نانوثانیه، اندازه نقطه ۴-۲ میلی متر و تعداد پالس ۱۰ هرتز است.

سری ۱۰۶۴NM و کاربردهای آن:

این سری را برای تتوهای تیره و خاکستری مورد استفاده قرار می گیرد. مانند تتوهای ابرو را می توانیم با این سری پاک کنیم.این طول موج که به ان دی یاگ(Nd:YAG) مشهور است، نور مادون قرمز را در ۱۰۶۴ ساطع می کند و دارای طول پالس ۵-۱۰ نانوثانیه، اندازه نقطه۱.۵-۸ میلی متر با سرعت تکرار تا ۱۰ هرتز می باشد.

سری ۵۳۲NM کاربردهای آن:

سری ۵۳۲NM یا طول موج ۵۳۲ نانومتر را برای تتوهای رنگی می توانیم استفاده کنیم.

سری ۱۳۲۰NM وکاربرد آن:

سری ۱۳۲۰ را برای کربن تراپی مورد استفاده قرار می دهیم. این سری برای روشن سازی و جوانسازی پوست در قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت دستگاه لیزر پیکوشور

دستگاه لیزر پیکوشور از تکنولوژی Picosecond با فناوری بالا و با استفاده از امواج لیزر جهت کربن تراپی، پاک کردن کک و مک، تاتوهای رنگی، تتوهای مشکی و خاکستری می گردد. محبوبیت زیاد این دستگاه پاک کردن و کم رنگ کردن لک ها و تیرگی های مختلف در نواحی مختلف بدن است.

در واقع لیزرهای کیوسویئچ (QS) به طور گسترده با نتایج عالی و قابل پیش بینی و با سطح ایمنی خوب، یک دستگاه طلایی و استاندارد برای پاک کردن خالکوبی در نظر گرفته شده است. پالس های فوق العاده بالای با تشعشع بر روی بافت موجب پاک کردن و برداشتن خالکوبی می گردد. این کار با خرد کردن و شکستن رنگدانه های خالکوبی و کمک به هزم آنها توسط ماکروفاژهای پوست انجام می گیرد.

قبلا از روش های مانند میکرودرم ابریژن،سابسیژن، پلاسما تراپی، لیزر co2 مورد استفاده قرار می گرفت.الان  جایگزین این روش هه، دستگاه لیزر پیکوشور و کیوسویئچ است. این دستگاه چندین سال است در سراسر دنیا به دلیل جوابدهی عالی در حذف رنگدانه های خالکوبی و حداقل عوارض دستگاه لیزر پیکوشور مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

آشنایی با رنگدانه خالکوبی

اجازه بدید شما را بیشتر با مهایت وجودی تاتو آشنا کنیم، جوهر تاتو از رنگدانه های  محلول در مایعات به صورت معلق می باشند. پیگمانته ها یا رنگ دانه ها از مواد معدنی تا فلزات ازو(azo) (که همان اتم کربن احاطه شده توسط دو عدد اتم نیتروژن یا آزوبنزن است.)با قدرت جذب متفاوت، متغییر می باشند.این رنگ دانه ها اغلب از جنس فلزات نمکی هستند جهت آشنایی شما جدول زیر مشخصات هر یک از پیگمانته ها و نوع آن را برای شما بهتر تشریح می کند.

دستگاه لیزر پیکوشور
جدول مشخصات رنگدانه های تاتو

آشنایی با رنگدانه خالکوبی

همانطور که ملاحظه می فرمایید آنها عمدتا نمک های فلزی هستند اما می توانند مجموعه ای مواد پلاستیکی و گیاهی نیز باشند.ما از این رنگدانه های برای تامین رنگ تاتو استفاده می کنیم. رنگدانه ها به صورت محلولی از یک ماده یا مخلوطی از چندتا باشد.

داخل محلول رنگ یک ماده حامل موجود است که مانع از جمع شدن رنگدانه ها و مانع از رشد عوامل بیماری زا روی پوست می گردد، حامل رنگدانه را به طور یکنواخت در یک ماتریکس مایع توزیع می کند. شایع ترین ترکیبات موجود در حامل عبارتند از اتیل الکل،آب تصفیه شده، لیسترین،پروپیلن گلیکول و گلیسرول است.

ما برای حذف هر کدام از این رنگدانه نیاز به طول موج های متفاوت داریم که طیف عمق نفوذ را از ۱.۵ تا ۸میلی متر تحت تاثیر قرار دهد. و ما در دستگاه لیزر پیکوشور ما چهار طول موج متفاوت را داریم که توضیحات هرکدام  در قسمت بالای این مقاله شرح داده شد.

 

قیمت دستگاه لیزر پیکوشور

قیمت دستگاه لیزر پیکوشور بسته به مدل آن بسیار متنوع و متفاوت است و به همان نسبت کیفیت محصول نیز متفاوت از همدیگر هستند. همیشه تلاش کنید که مدل اصلی و اورجینال آن را خریداری کنید که متحمل هزینه های نشوید که بازگشت سرمایه آنچنانی برای شما

نداشته باشند. دستگاه لیزر کربن تراپی یا دستگاه لیزر پیکوشور دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. نصب و آموزش دستگاه در محل کار خریدار انجام می گردد. و هزینه نصب و آموزش برعهده شرکت است و برای خریدار رایگان می باشد.متاسفانه بدلیل نوسانات ارزی در کشور ما امکان اعلام قیمت در اینجا نمی باشد.

متعلقات همراه دستگاه:

  1. دستگاه لیزر پیکوشور (رنگ سفید یا قرمز اصلی)
  2. کابل برق دستگاه
  3. چهار عدد سری هندپیس با طول موج های متفاوت از همدیگر
  4. دفترچه راهنمایی کار با دستگاه
  5. قیف آب با شلنگ آب جهت پر یا خالی کردن آب دستگاه
  6. یک عدد تیوب ژل کربن (برای کربن تراپی)
  7. هندپیس دستگاه

 

نصب و آموزش دستگاه پیکوشور

دستگاه لیزر پیکوشور دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. نحوه ارسال طی چهار روز کاری انجام خواهد شد. نصب و آموزش بر عهده کارشناسان شرکت می باشد.از طریق لینک زیر می توانید با نحوه نصب و آموزش دستگاه پیکوشور آشنا شوید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما