13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت دستگاه مکنده دود پزشکی کره ای

قیمت دستگاه مکنده دود پزشکی کره ای

قیمت دستگاه مکنده دود پزشکی کره ای یکی از بهترین مدل های موجود در بازار ایران است که از هر نظر نسبت به مدل های موجود در بازار برتری دارد. دستگاه مکنده دود پزشکی یکی از حیاتی ترین دستگاه های لازم برای کلینیک یا مطب های زیبایی، زنان، دندانپزشکی  و حتی اتاق عمل می باشد. زیرا در هر کدام از این مکان ها نسبت به آلودگی های که دارد جان و سلامت پزشک و کارکنان و بیمار در خطر می باشد. برای کاهش ریسک و حتی از بین بردن کامل این ریسک می توانیم با هزینه اندک از مشکلات بزرگ جلوگیری کرد.

مشخصات دستگاه مکنده دود پزشکی

  1. دستگاه مکنده دود پزشکی کوماکس مجهز به موتور برای ساکشن هوا با قدرت ۱۲۸۰ وات است.
  2. قدرت مکش فوق العاده این دستگاه را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز نموده است قدرت مکش ۲۷۹/MMH2O
  3. جریان هوا  ۳/۰۴۷ متر مکعب در دقیقه است.
  4. مدل MINI 100 – MINI
  5. مجهز به فیلتراسیون سوپربیوهپا و ULPA با کارایی ۰.۳ میکرون
  6. دارای فیلتر تمیزکننده و تصفیه هوا می باشد
  7. درای پنل کنترل (تنظیم قدرت ساکشن، پنل لمسی و آلارم )
  8. مجهز به به بازوی سه شکن و قابل تنظیم نسبت به موقعیت مورد نیاز
  9. دستگاه مکنده دود پزشکی کوماکس دارای چهار چرخ جهت تسهیل در جابجایی می باشد
  10. این دستگاه را می توان

سیستم ساکشن کماکس دندانپزشکی مدل Free – ۱۰۰ mini ساخت کره است.

مشخصات سیستم ساکشن دندانپزشکی KOMAX:

  • قدرت موتور این ساکشن ۱۲۸۰ وات است.
  • قدرت مکش mmH2o 279 است.
  • جریان هوای این دستگاه ۳/۰۴۷ متر مکعب در دقیقه است.
  • دارای فیلتر پاکسازی و تصفیه هواست.
  • مجهز به فیلتر سوپر بیو هپا و ulpa (با کارایی ۰/۳ میکرون) است.
  • دارای آلارم تعویض فیلتر است.
  • دارای پنل لمسی برای تنظیم قدرت ساکشن و آلارم است.
  • دارای ۱سال گارانتی و ۱۰سال خدمات پس از فروش است.
  • لارم تعویض فیلتر
  • صدای بسیار کم و نویز پایین
  • ساختار فیلترها
  • دارای بازوی ثابت و بازو با ۳ مفصل

گروه تامین کننده انواع دستگاه مکنده دود در ایران

دستگاه مکنده دود ماشین یک وسیله ای است که خطرات ناشی از دودهای حاصل از ماشین را با کاهش مواد مضر موجود آنها پایین می آورد. گروه تامین کننده انواع دستگاه مکنده دود در ایران بر آن هستند که نمونه های متنوعی از این کالاها را تهیه نمایند و سپس در دستری مردم بگذارند.

این گروه تهیه کننده سعی بر این دارند که بتوانند بهترین و کارآمدترین نوع این دستگاه ها را به مرحله تولید وارد نمایند. از این رو با توجه به تکنولوژی های به روز اقدام به تولید این محصول ها می کنند و با استفاده از این تکنیک ها همواره محصول های عالی و مرغوبی را تولید می کنند و به بازار بورس مکنده دود وارد می نمایند و شما هم می توانید تولیدات این شرکت ها را از طریق بورس ایران به خوبی مورد شناسایی قرار دهید. در نظر داشته باشید که این گروه همیشه نمونه های پیشرفته تری از این محصول ها را تولید می نمایند و به بازار فروش روانه می سازند.

پخش مکنده دود به صورت جزئی و عمده

پخش مکنده دود به صورت جزئی و عمده انجام می شود و شما عزیزانی که قصد خرید این وسیله را دارید می توانید با توجه به میزان نیازتان به این محصول از یکی از روش های مذکور استفاده نمایید.

اگر قصد دارید که اقدام به خرید مکنده دود ارزان و به تعداد زیاد نمایید باید از روش عمده و اگر می خواهید اقدام به تهیه این وسیله ها به تعداد  کم کنید باید از شیوه خرده برای این کار استفاده کنید.

شما به هر روشی که این کالاها را خریداری نمایید قطع به یقین می توانید از کیفیت های منحصر به فرد آنها به خوبی برخوردار گردید. زیرا تمام دستگاه های مد نظر با کیفیت های عالی به طرق عمده و یا خرده در اختیار شما قرار می گیرند و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می گردند و به این طریق است که شما می توانید از آنها استفاده های بسیار خوبی را داشته باشید. تمام دستگاه هایی که با به کار گیری راه کار های مختلف می توانید خریداری نمایید توسط بهترین و معتبرترین شرکت تولیدی، تهیه می شوند.

بازار دستگاه مکنده دود قیمت مناسب

شاید شما هم جزو آن دسته از خریدارهایی باشید که در صدد تهیه دستگاه مکنده دود ارزان می باشید. از این رو باید بدانید که می توانید کالاهای ارزان قیمت را با درجه های کیفی بالا بخرید. زیرا این محصول ها که با نرخ های مناسب به شما عرضه می گردند هم مانند نمونه های گران قیمت دارای مرغوبیت های عالی می باشند.

بازار دستگاه مکنده دود قیمت مناسب انواع متعددی از این کالاها در اندازه های مختلف را به شما ارائه می نماید. شما می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید این دستگاه ها را در اندازه های دلخواه خودتان خریداری نمایید.

برخی از این وسیله ها هستند که کارایی بیشتری نسبت به سایر نمونه ها دارا می باشند. درست است که قیمت این محصولات کمی بالاتر از دیگر دستگاه ها است. اما به دلیل کارایی که دارند ارزش خرید را دارند.

اگر در پی خرید ارزان این کالاهای اثر بخش هستید می توانید در این بازار محصول های مورد نیاز خود را با نازلترین نرخ ها و همین طور با کیفیت هر چه بیشتر تهیه نمایید. این دستگاه های مکنده دود ارزان هم همان کارایی را دارند که نمونه های گران قیمت دارا می باشند و شما می توانید با اطمینان خاطر زیاد این نمونه ها را با پرداخت مبلغ های پایین بخرید.

بورس بهترین نوع دستگاه مکنده دود در ایران

اگر خریدار دستگاه مکنده دود هستید تا با به کار بردن آن در ماشین مد نظر خود بتوانید باعث پاکیزه شدن هوا شوید و آلاینده های محیطی را از بین ببرید باید بهترین و بی نظیر ترین نوع این محصول ها را برای خرید در نظر بگیرید.

بورس بهترین نوع دستگاه مکنده دود در ایران در پی این است که بتواند پیشرفته ترین و مجهز ترین نوع این وسیله های مکنده دود را در اختیار شما عزیزانی بگذارد که خواهان نمونه های مرغوب و مطلوب می باشید تا بتوانید توسط آنها بهترین روند را برای از بین بردن دود در پیش گیرید. باید بدانید که از طریق این بازار بورس می توانید خرید بسیار خوبی را به پایان برسانید.

درست ایست که این کالاها دارای نمونه های متنوعی می باشند. اما شما با انجام تحقیق های لازم و پس از کسب اطلاعات زیاد در رابطه با این محصول های گوناگون می توانید بهترین مکنده دود را خریداری نمایید.

با کیفیت ترین برند دستگاه مکنده دود در ایران

برای این که بتوانید با کیفیت ترین برند دستگاه مکنده دود در ایران را تهیه نمایید به شما توصیه می کنیم که از طریق نمایندگی فروش این کالاها این کار را انجام دهید.

نمایندگی دستگاه مکنده دود همیشه نمونه های اصل را به مشتری های خود عرضه می دارد و با ارائه ضمانت نامه به خریدارها می تواند رضایت آنها را جلب نماید و اصالت کالاهایش را تضمین کند.

تمام محصولاتی که از طریق این مرکز فروش به دست شما می رسد با کیفیت هستند و شما می توانید سالیان متمادی از انها استفاده نمایید. زیرا به گونه ای طراحی و تولید شده اند که دارای عمر طولانی می باشند.

همان طور که از مشخصه های این دستگاه های مرغوب مشخص می باشد این وسیله ها بسیار با دوام هستند. زیرا با مواد اولیه مصرفی بسیار مرغوبی تولید می شوند.

صادرات مکنده دود به قیمت تولید

فروشگاه دستگاه مکنده دود به عرضه این محصول ها هم در بازار داخلی و هم در تجارت خارجی می نماید. زیرا همان طور که در داخل ایران مردم از این وسیله برای کاهش دود و مواد مضر ان استفاده می نمایند افراد زیادی هم در خارج از کشورمان زندگی می کنند که نیاز به این نمونه ها دارند و خواهان تولیدات ایرانی می باشند.

از این رو صادرات مکنده دود به قیمت تولید توسط این فروشگاه انجام می شود تا این کالا با اندازه های مختلف به دست خریدارهایی که در سطح جهانی خواهان این نمونه ها هستند برسد.

همیشه بهترین نوع این محصول ها برای صادرات انتخاب می شوند. زیرا به این ترتیب بر تعداد مشتری های بین المللی افزوده می شود و کالاهای ایرانی به همه مردم جهان معرفی می گردند.

تمام نمونه هایی که به بازار بین المللی وارد می گردند به قیمت تولید در دسترس مشتری ها گذاشته می شوند. به این ترتیب خریدارها می توانند با توجه به بودجه های پایین این کالاها را خریداری کنند.

تولید دستگاه مکنده دود استاندارد

شرکت تولید کننده که اقدام به تهیه و تولید دستگاه های مکنده دود می نمایند در خط تولید خود به موارد و نکته های با اهمیتی توجه می نماید. یکی از این نکات مهم و اساسی توجه به استانداردهای لازم برای تهیه این کالاها می باشد.

تولید دستگاه مکنده دود استاندارد با توجه به معیارهایی انجام می شود که جهانی هستند. به این معنی که دارای تاییدیه بین المللی هستند. به همین دلیل هم است که اکثر آنها با کیفیت می باشند.

زیرا زمانی که شرکت تولیدی به این معیارها توجه می کند طبیعتا می تواند برترین نمونه از این دستگاه ها را به مرحله ساخت وارد نماید. این محصول های استاندارد دارای کارایی های زیادی می باشند و این معیارها می توانند باعث بهتر انجام شدن روند مطلوب دستگاه شوند.

سفارش اینترنتی دستگاه مکنده دود

سایت خرید مکنده دود سعی دارد که تصویر نمونه های مختلفی از این محصول را به نمایش بگذارد. علاوه بر این تمام اطلاعات در مورد این کالا را نیز به مشتری ها ارائه می دهد. برخی از اطلاعاتی مانند نحوه کار مکنده دود که به سرعت انجام می شود و با به کار گیری اجزای مختلفی در دستگاه صورت می گیرد می باشند که باید بدانید که این وسیله دارای یک قسمتی بنام لوله مکنده می باشد که با استفاده از آن خروجی انجام می پذیرد.

سفارش اینترنتی دستگاه مکنده دود نیز به راحتی انجام می شود و شما:

  • در هر نقطه از ایران که حضور داشته باشید.
  • در هر ساعت از شبانه روز.
  • با قیمت های عالی و باور نکردنی

می توانید اقدام به سفارش این کالاها به طور غیر حضوری نمایید و به این طریق دستگاه های مکنده دود سفارشی خود را در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

فروشنده مکنده دود باکیفیت صادراتی در ارومیه

نرخ دستگاه مکنده دود صادراتی نسبت به نمونه های دیگر این کالا بالاتر می باشد. اما باز هم تعداد زیادی از افراد هستند که در کشورمان حضور دارند و خواهان این نمونه هایی هستند که در شهر ارومیه به مردم فروخته می شوند.

افرادی که به عنوان فروشنده مکنده دود باکیفیت صادراتی در ارومیه مشغول به کار و فعالیت می باشند علاوه بر این که وظیفه دارند که این محصولات مرغوب را به خریدارها عرضه نمایند تمام اطلاعاتی که لازم است که مشتری ها قبل از انجام روند خرید خود در اختیار داشته باشند را نیز به مراجعه کننده های خود ارائه می دهند. این افراد قیمت این کالاها را یک نمونه از اطلاعات مهمی است که مشتری ها باید بدانند به آنها عرضه می کنند.

مرکز فروش دستگاه مکنده دود در اردبیل

همان طور که مستحضر هستید کارخانه تولید کننده دارای نمایندگی هایی در شهرهای مختلف می باشد. یکی از این نمایندگی ها در شهر اردبیل قرار دارد. این مرکز پخش به عرضه مستقیم مکنده دود به مردم می پردازد.

مرکز فروش دستگاه مکنده دود در اردبیل قادر است که با کاهش قیمت این محصول ها افراد خریدار زیادی را به سمت کالا های خود فرا خواند و به این صورت بدون وجود هیچ گونه واسطه ای اقدام به عرضه این نمونه از دستگاه ها به مردم نماید.

این مرکز در اردبیل واقع شده است. اما به دلیل محبوبیتی که در بین مشتری ها در کل ایران دارا می باشد مشتری های زیادی از سراسر ایران دارد که تمام این خریدارها می توانند محصول های مورد نظر را به هر طریقی که می پسندند که عمدتا روش آنلاین را برای این کار بر می گزینند خرید خود را خاتمه دهند. تمام مشتری ها می توانند این وسیله را برای نصب در دستگاه ها و ماشین آلات مختلف خریداری نمایند.

قیمت دستگاه مکنده دود در بازار

قیمت دستگاه مکنده دود در بازار از طریق فروشنده ها به اطلاع شما می رسد. این قیمت در قالب یک لیست به شما اعلام می گردد. زمانی که شما این لیست را در دست داشته باشید به آسانی می توانید آن را بررسی نمایید و در نهایت بهترین نوع محصول با مناسب ترین نرخ را برای خرید این دستگاه های مکنده در نظر داشته باشید.

این نرخ ها در کارخانه تولیدی تعیین می گردند و با توجه به نوع کیفی و همین طور به نوع کارایی این کالاها مشخص می شوند و سپس شما می توانید آنها را مورد مقایسه قرار دهید و در نتیجه خرید کاملا مقرون به صرفه ای را داشته باشید.

این قیمت ها در بازار متفاوت هستند و هنگامی که شما آنها را مورد مقایسه قرار دهید می توانید با توجه به نوع مرغوبیت کالایی که قصد خرید آن را دارید نرخ خوبی را در نظر بگیرید و خرید با صرفه ای را پایان دهید. باید بدانید که قیمت دستگاه مکنده دود دست دوم بسیار مناسب می باشد و اگر می خاهید خرید ارزانی انجام دهید می توانید این نمونه های کار کرده را بخرید.

بزرگترین شرکت تجاری دستگاه مکنده دود

بزرگترین شرکت تجاری دستگاه مکنده دود در نظر دارد که هنگام فروش این کالاها به مردم به ارائه خدمات پس از فروش به آنها نیز بپردازد. از این رو اقدام به عرضه ضمانت خرید دستگاه مکنده دود به مشتری هایش می نماید و از این طریق همانگونه که در بخش های قبل توضیح دادیم باعث شود که خریدارها با اعتماد زیاد خرید خود را به اتمام برسانند.

راهنمای نگهداری مکنده دود نیز از سوی این شرکت بزرگ و معتبر تنظیم می گردد و سپس به اشخاص خریدار داده می شود. به این طریق است که مشتری ها در می یابند که به چه صورت باید از این دستگاه نگهداری نمایند.

در حقیقت باید بدانید که برای این که این کالا را به مدت طولانی داشته باشید و از آن استفاده کنید باید هر ده روز یک بار آن را تمیز کنید و هر ماه هم آن را سرویس نمایید. به این ترتیب باعث می شوید که این محصول عمد مفیدی داشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما