13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت دستگاه پلاسما و کربوکسی

قیمت دستگاه پلاسما و کربوکسی

قیمت دستگاه پلاسما و کربوکسی بسته به مدل این دو دستگاه متفاوت می باشد. اما مجموعه ما تلاش می کند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما معرفی نماید.این روزها وجود دو دستگاه پلاسما و کربوکسی جزء وسایل ضروری برای کلینیک های زیبایی و حتی در مراکز زیبایی غیر پزشکی نیز موجود می باشند. دستگاه کربوکسی در مدل های مختلف تولید داخل و وارداتی را می توانید از  مقالات مختلف موجود در این انتخاب بفرمایید. و انواع دستگاه پلاسما را در این مقاله خدمت شما معرفی می نماییم.

انواع دستگاه پلاسما تراپی

دستگاه پلاسما تراپی را برای درمان به روش پلاسما تراپی مورد استفاد ه قرار می گیرد. پلاسما تراپی یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست می باشد. پلاسما تراپی با استفاده از تمرکز انرژی گرمایی زیادی را به طور کانونی بر روی پوست منتقل می کند که باعث می شود قسمت تحتانی ناحیه مورد درمان پوست دچار  تصعید شده و لایه های عمقی آن دچار تخریب و تحریک شوند. تصعید پوست به معنایی تخریب بافت و تبدیل شدن اجزای جامد پوست به گاز می باشد.

از طرف دیگر انتقال حرارت کانونی به لایه های زیرین پوست باعث تحریک این لایه به کلاژن سازی و الاستین می گردد.

 

پلاسما تراپی یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست

 

از پلاسما تراپی برای بلفاروپلاستی، درمان چین و چروک، لیفت پوست، حذف اثرات ناخوشایند وریدهای واریسی بر روی پوست، حذف خال های مویرگی،حذف ضایعات و مشکلات پوستی کلوئید، فیبرم، زگیل، درمان و بهبود آکنه، ترمیم و بهبود مشکلات رنگدانه ایی پوست(کک و مک ، لک و…) مورد استفاده قر ار می گیرد.

دستگاه پلاسما در سه مدل کلی وجود دارد:

  1. پلاسما پن
  2. پلاسما جت
  3. پلاسما فرکشنال

دستگاه های پلاسما پن بدنه اتصال به سیم برق قابل استفاده هستند. و از طریق شارژ باطری کار می کنند. از ویژگی های این مدل دستگاه های پلاسما تراپی کوچک و قابل حمل بودن آنها به راحتی یک قلم می باشد. این مدل مانند دستگاه پن مانستر،مگلو،فیوژن و… می باشد.

دستگاه های پلاسما جت همان کارایی پلاسما پن را دارند با این تفاوت این مدل دستگاه پلاسما تراپی به کابل برق متصل می باشند و در طرح های مختلف مانند پلاسدرما، فایربولت، پلاروکس و … در بازار وجود دارد.

پلاسما فرکشنال که روشی نوآورانه  جدید در پلاسما تراپی برای جوان سازی صورت و بدن می باشد. این روش جایگزین مناسب برای آراف فرکشنال . لیزرهای فرکشنال است. پلاسما فرکشنال روشی کامل برای درمان جوان سازی و نوآوری عظیم در فناوری پلاسما به شمار می رود. پلاسمال فرکشنال یک متد ایمن و بدون هیچگونه عوارض جانبی و آسیب به پوست بدن می باشد که با توجه به اثربخشی شگرفی که دارد با سرمایه گذاری بسیار کم در دسترس خواهد بود.

کاربرد دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی جهت کار کربوکسی تراپی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از دستگاه کربوکسی تراپی برای تزریق گاز co2 استفاده می شود. با تزریق گاز دی اکسید کربن به لایه های زیرین پوست سبب تحریک کلاژن سازی در ناحیه مورد درمان می گردد . البته قابل ذکر است که از کربوکسی تراپی برای لاغری و درمان دردهای عضلانی نیز استفاده می شود.

دستگاه کربوکسی تراپی در طرح و مدل های و متعاقبا کیفیت های مختلف در بازار تجهیزات پزشکی وجود دارد. هر مدل با توجه به کیفیت و مواد اولیه ساخت دستگاه  دارای قیمت های مختص به خود وی باشند. قیمت دستگاه های وارداتی معمولا بالاتر از دستگاه های تولید داخل می باشد. و این دلیل بر کیفیت برتر دستگاه های وارداتی نمی باشد. هزینه تمام شده محصولات تولید ایران بسیار پایین تر از محصولات وارداتی است.

 

دستگاه کربوکسی تراپی برای تزریق گاز co2

قیمت دستگاه پلاسما و کربوکسی

قیمت دستگاه پلاسما و کربوکسی به انتخاب نوع مدل دستگاه متفاوت می باشد. مجموعه ای بهترین برندهای بازار  ایران را می توانید در مجموعه تجهیزات زیبایی آراد پیدا کنید. ما محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت به شما معرفی خواهیم کرد جهت اطلاع از مدل های مختلف دستگاه پلاسما و کربوکسی می توانید مقالات ما را درباره محصولات مختلف مطالعه بفرمایید. جهت اطلاع از قیمت می توانید با ما از طریق راه های مختلف در این سایت در ارتباط باشید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما