13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت روز انواع دستگاه لیزر لابیاپلاستی

قیمت روز انواع دستگاه لیزر لابیاپلاستی

قیمت روز انواع دستگاه لیزر لابیاپلاستی به دلیل نوسان نرخ ارز متفاوت است . شما ممکن است کاندیدای لابیاپلاستی، یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی دستگاه تناسلی زنان باشید. لابیاپلاستی در دنور اندازه و یا شکل لابیا مینورا (لب های داخلی) یا لابیا ماجورا (لبهای بیرونی) را تغییر می دهد تا راحتی و اطمینان را در بین زنان در هر سنی بازیابی کند.

خرید دستگاه لیزر لابیاپلاستی با نازلترین قیمت

چرا کاهش آزمایشگاهی را انتخاب می کنید؟ در اغلب اوقات، یک زن عمل جراحی لابیاپلاستی را برای ترمیم و اصلاح تغییرات ناشی از روند پیری طبیعی انتخاب می کند. ممکن است مادران برای اصلاح آسیب یا سایر نگرانی ها مانند زایمان شل ناشی از زایمان، لابیاپلاستی را بخواهند.

زنان جوان نیز از عمل جراحی بهره مند می شوند. بسیاری از خانم ها به سادگی با پوستی بزرگ متولد می شوند و به دنبال جراحی می شوند که نه تنها ظاهر زیبایی
را بهبود بخشد بلکه نگرانی های عملکردی از جمله جفت گیری و ناراحتی در هنگام پوشیدن لباس های تنگ یا ورزش و همچنین کشیدن و درد در هنگام مقاربت را نیز به دنبال دارد.
لابیاپلاستی از لابیا مینورا کاهش اندازه و تغییر شکل لبهای داخلی (لبهای داخلی) می تواند به عنوان یک روش داخلی انجام شود. مینورا شکاف طولانی، نابرابر یا تاریک شکایات بسیار رایج در  بین خانمهایی است که به دنبال جراحی زیبایی جوان سازی واژن هستند. اکثر زنان به ما می گویند که آنها نمی خواهند که شکاف درونی فراتر از فشارهای بیرونی باشد. با استفاده از لابیاپلاستی می توانیم نیازهای منحصر به فرد هر بیمار را برای بهبود اعتماد به نفس و آسایش و تأمین رضایت طولانی مدت برآورده کنیم.
لابیاپلاستی از لابیا ماجورا کاهش اندازه و یا سفت شدن پوست لابیا ماژورا (لب های بزرگتر بیرونی) همچنین می تواند به بهبود اعتماد به نفس، راحتی و لذت جنسی کمک کند. لک لک لکه دار و گشاد نه تنها در زنان با پوست طبیعی الاستیک بیشتر دیده می شود، بلکه در خانم های مسن تر نیز وجود دارد که رنگ و سایه پوست خود را از دست داده
اند. 
این نیز در افرادی که وزن زیادی از دست داده اند نیز مشاهده می شود. تهیه ی لیزر لابیاپلاستی ارزان در کاهش هزینه ها می تواند موثر باشد.

قیمت لیزر لابیاپلاستی در بازار مشهد

حتی اگر جراحی پلاستیک بسیار متداول باشد، افراد کمی در مورد لابیاپلاستی شنیده اند. شما ممکن است این اسم را شنیده باشید اما ممکن است تصوری نداشته باشید که چیست و کدام قسمت از بدن درگیر است. خوب، اگر شما اینجا هستید، پس شاید بینشی بخواهید. امروز ما به شما بینشی در مورد لابیاپلاستی و آنچه در پی آن است خواهیم داد.
لابیاپلاستی چیست؟

یک جستجوی Google ممکن است اصطلاحات دیگری مانند “جوان سازی واژن” یا “واژن طراح” را به همراه داشته باشد، با این حال، هدف از این مقاله این است که ابتدا لیبیلاپلاستی را از سایر اشکال جوان سازی واژن تشخیص دهید، سپس شما را با روش واقعی لابیاپلاستی آشنا کنید. جوان سازی واژن یک اصطلاح گسترده است که تعداد بسیار زیادی از گزینه ها را برای این زمینه رو به رشد مراقبت های بهداشتی انتخابی در بر می گیرد.

دستگاه ها و درمان های جدید تقریباً هر ماه وارد بازار می شوند، زیرا تعداد بیشتری از خانمها بیشتر از این روش ها استفاده می کنند. روشهای درمانی برای “جوان سازی واژن” معمولاً شامل دستگاههای انرژی مانند لیزر، رادیو فرکانس و سونوگرافی فقط برای ذکر چند مورد می باشد. اکثر روشهای جوان سازی واژن از نوعی انرژی استفاده می کند تا تعداد بیشماری از نتایج مانند سفت شدن واژن، کاهش بی اختیاری و رفع خشکی واژن را انجام دهد. با این حال ، اخیراً FDA بیانیه ای در مورد این نوع درمان منتشر کرد و توضیح داد که برخی از تولید کنندگان این دستگاه ها با ادعاهای بالینی این دستگاه ها کاملاً شفاف نبوده اند.

تفاوت اصلی بین لابیاپلاستی و یک روش دیگر تحت درمان “جوان سازی واژینال”، لابیاپلاستی یک عمل جراحی است. عمل جراحی لابیاپلاستی با هدف کاهش اندازه لابیا مینورا (بافت های داخلی دستگاه تناسلی زن) به گونه ای انجام می شود که با لابیا ماژورا (قسمت بیرونی دستگاه تناسلی زن) سرخ شود. در بازار های مختلف شهر ها خصوصا شهر های بزرگی چون مشهد، انواع انواع قیمت لیزر لابیاپلاستی را با توجه به کیفیت و کارایی آن می توانید پیدا کنید.

فروش دستگاه لیزر با بهترین کیفیت

این روش شامل استفاده از چندین تکنیک مختلف جراحی بسته به وضعیت خاص بیمار است. هیچ دستگاه انرژی لازم با لابیاپلاستی وجود ندارد و شما برای تعیین اهداف جراحی خود با جراح پلاستیک خود همکاری خواهید کرد. دلایل لابیاپلاستی دلایل زیادی وجود دارد که زنان باعث افزایش درد، از جمله زایمان، پیری، فعالیت جنسی و ژنتیک می شوند. به دلایل مختلف زنان عمل جراحی را انتخاب می کنند. در مرحله اول، هنگام انتخاب لابیاپلاستی، چندین مزیت کاربردی وجود دارد.

بسیاری از زنانی که از بزرگ بینی رنج می برند با ورزش، بهداشت، عفونت ادراری، فعالیت جنسی و سایر فعالیت های بدنی دچار مشکل می شوند. علاوه بر این، با افزایش روند پوشیدن شلوار یوگا، شلوار تمرینی و لباس شنا، یک بالشتک بزرگ ممکن است پوشیدن چنین لباس هایی را دشوار کند. با این حال، بیشتر بیماران زن هنگام درگیر شدن عاشقانه با شرکای خود، احساس بسیار خودآگاهی را توصیف می کنند. این دلایل و سایر مواردی است که زنان هنگام انتخاب یک لابیاپلاستی در نظر می گیرند. لیزر لابیاپلاستی خارجی نیز که بوسیله واردات وارد کشور می شوند، یک لیزر لابیاپلاستی درجه یک برای شما می توانند باشند.

عرضه دستگاه لیزر لابیاپلاستی در بازار بین المللی

در ابتدا، یک روش واحد برای لابیاپلاستی وجود داشت، و همچنین بسیار محبوب بود. با تغییر زمان و پیشرفت در تکنیک ها، چندین تکنیک تکامل یافته است.

برخی از آنها به شرح زیر است:

  • روش اصلاحاین روش اصلی است و اجرای آن طبیعی ترین است. همچنین این پرکاربردترین
    تکنیکی است که جراحان از آن استفاده می کنند. در این روش قسمت اضافیلابیا مینورا برداشته شده و بخیه داده می شود تا به صورت متقارن با لابیا ماجورا باشد.
  • روش گوهدر این روش، گوه ضخیم جزئی از ضخیم ترین قسمتلابیا ماجورا برداشته می شود. زیر بطن (بافت لایه زیر یک مخاط) باید با از بین بردن تنها یک ضخامت جزئی دست نخورده باقی بماند. این روش با حفظ جوش های لبه های
    چروکیده، زیبایی چشم را به واژن می دهد.
      چندین روش دیگر برای کاهش لبیلا مینورا وجود دارد و تمام این تکنیک ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند.اگر شما یک لابیاپلاستی را در نظر می گیرید، مهم برای اطمینان از نتایج مناسب این است که اطمینان حاصل کنید که به یک جراح پلاستیک دارای مجوز تابلو رفته اید که در این روش تخصص دارد. بازار بین الملل با توجه به تمام نکات آورده شده، اشباع شده از خریدار لیزر لابیاپلاستی و فروشنده لیزر لابیاپلاستی که در این عرصه فعالیت دارند.

تولید دستگاه لیزر لابیاپلاستی با ارسال رایگان

لابیاپلاستی یک عمل جراحی سرپایی است. این روش می تواند طی یک ساعت، به صورت جداگانه یا با سایر جراحی های زیبایی انجام شود. بسته به برنامه درمانی که با جراح پلاستیک در مورد شما انجام می شود، ممکن است تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام شود. مراقبت های بعد از عمل ناحیه تناسلی زنان بسیار حساس است و به طور کلی نیاز به مراقبت مناسب دارد. بنابراین، هنگام انجام روشی مانند لابیاپلاستی، برخی دستورالعمل های بعد از عمل وجود دارد که باید قبل از انجام عمل از آنها آگاهی داشته باشید.

شما باید از دوش طولانی خودداری کنید و باید هر بار بعد از شستشو، زخم را خشک کنید. برای کاهش درد و التهاب باید از آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط جراح استفاده شود، که می تواند بعد از عمل دوچرخه سواری، دویدن و سایر فعالیت های بدنی وجود داشته باشد تا زمانی که توسط جراح پلاستیک خود را رها نکنید، باید از مصرف آن جلوگیری کنید.

بازگشت زودرس به فعالیت ها می تواند بر زخم فشار وارد کند و روند بهبودی را به طور غیر ضروری به تأخیر می اندازد. شما نباید لباس های تنگ و یا لباس زیر بپوشید زیرا باعث ایجاد اصطکاک در مقابل زخم می شود. همچنین، شما نمی توانید حداقل چهار هفته در مقاربت جنسی مقصر باشید. انتخاب داشتن لابیاپلاستی فواید کاربردی و آرایشی دارد. بیشتر خانمها برای کاهش فشارهای اضافی که پیچانده می شوند، می چرخند و باعث درد و سوزش می شوند، عمل می کنند.

برخی دیگر می خواهند نگاه جوانی خود را نسبت به زایمان یا پیری دوباره به دست آورند. اگرچه دلایل متعدد هستند ، شما باید به دنبال یک جراح پلاستیک دارای مجوز باشید که از عوامل پزشکی ، روحی و عاطفی یک روش مانند لابیاپلاستی را درک کند. امروزه کشور ها بر روی صادرات لیزر لابیاپلاستی تمرکز کرده اند و خواهان این ارتقا برای خودشان هستند.

گروه تامین کننده دستگاه لیزر لابیاپلاستی

دکتر آگویر از دستگاه رادیو فرکانس استفاده می کند تا در صورت لزوم به دقت پوست اضافی و لکهای اضافی کلیتوریس را کاهش دهد. (کاهش هود کلیتور یکی از موارد معمول در جراحی کاهش آزمایشگاهی است.) دکتر آگویر از بخیه های ظریف و کاملاً قابل جذب برای تعریف لبه های لب و بافتهای دیگر برای نتیجه های طبیعی و متعادل استفاده می کند. این روند جراحی پیشرفته تقریباً ۹۰ دقیقه طول می کشد.  بعد از عمل، بیماران قبل از بازگشت به خانه در اتاق بعد از عمل بهبود می یابند.

زمان ریکاوری لابیاپلاستی چقدر است؟

اکثر بیماران پس از عمل جراحی باید یک هفته تمام از کار خود را تعطیل کنند و باید برای شش هفته کامل از رابطه جنسی و ورزش شدید خودداری کنند. در روزهای اول، به بیماران توصیه می کنیم مناطق درمان خود را به صورت خاموش یخ بزنند تا تورم به حداقل برسد. غیر معمول نیست که بیماران در طی دو یا یک هفته اول بعد از عمل خونریزی و تورم را تجربه کنند.تورم و سایر ناراحتی ها طی هفته های بعد از عمل به تدریج فروکش می کنند.

سایر روشهای جوان سازی واژن لابیاپلاستی اغلب برای دستیابی به نتیجه ای متعادل و خوشایند از نظر زیبایی شناختی، با سایر جراحی ها ترکیب می شود. علاوه بر لابیاپلاستی، طیف گسترده ای از سایر جراحی های جوان سازی واژن را در دنور انجام می دهند تا به بهبود فرم و عملکرد ناحیه جوش از جمله کاهش هود کلیتوری، دفع بیش از حد پیش بینی، برداشتن زایمان قبلی، جوان سازی پروین،تقویت کمک کند.

دکتر آگویر واقعاً ممتاز است که حرفه خود را به پزشکی لگن اختصاص داده است. هر یک از بیماران وی که تحت عمل جراحی لابیاپلاستی یا دیگری برای جوان سازی واژن قرار می گیرند ، میزان رضایت حیرت انگیزی بالایی را گزارش می کند. بدون شک، دکتر آگویر و تیم وی می دانند که لابیاپلاستی می تواند کیفیت زندگی زن را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. گروه های مختلف تامین کننده ی انواع لیزر لابیاپلاستی، انواع نیاز ها در این زمینه را برآورده می سازند.

نماینده فروش دستگاه لیزر لابیاپلاستی در جنوب کشور

آیا می دانید … لابیاپلاستی با لیزر که با لیزر SmarXide2 V2LR انجام شده است (مونا لیزا لمسی) ایمن تر بوده و نتایج بهتری نسبت به روش های مبتنی بر پوست سر ارائه
می دهد. لیزر انعقاد بافت را تحریک می کند که خونریزی را از بین می برد.  لیزر درمانی خطر زخم بعد از عمل را کاهش می دهد، تورم در ناحیه تحت عمل را کاهش می دهد، هرگونه احساس ناراحتی بعد از عمل را کاهش می دهد و بطور قابل ملاحظه ای روند بهبود را سرعت می بخشد. درمان با لیزر نه تنها به بازسازی نواحی دستگاه تناسلی خارجی زن کمک می کند بلکه با تحریک تولید کلاژن، استحکام و ارتجاعی بافت را افزایش می دهد.

بازار دستگاه لیزر لابیاپلاستی در سراسر کشور

نشانه ها و موارد منع مصرف:

نشانه ها:

  • هیپرتروفی لابیا مینورا
  • اندازه لابیا مینورا باعث التهاب، ساییدگی، تورم و سوزش می شود 
  • لباس تنگ باعث التهاب و درد مکرر می شود
  • اندازه لابیا مینورا از نظر زیبایی شناسی خوشایند نیست.

موارد منع مصرف:

  • قاعدگی
  • بارداری
  • عفونت دستگاه تناسلی
  • بیماری نئوپلاستیک فعال.

شرکت وارداتی دستگاه لیزر لابیاپلاستی در تهران

چگونه برای جراحی آماده شویم؟

قبل از عمل جراحی به طور مفصل با دکتر خود صحبت کنید، از اسناد عکس درخواست کنید تا نتایج درمان را ببینید و در مورد برنامه درمانی تصمیم بگیرید. قبل از درمان باید معاینه زنان و زایمان انجام دهید تا هرگونه بیماری التهابی ناحیه روده و واژن را از بین ببرید. ۲-۴ روز قبل از عمل موها را از ناحیه دستگاه تناسلی جدا کنید.

تست های قبل از عمل:

  • تایپ خون (بدون دوره اعتبار آزمایش)
  • شمارش گلبولهای خون 
  • عوامل انعقادی 
  • تست آنتی بادی ضد HIV 
  • تست آنتی بادی ضد HCV 
  • تست HBsAg 

بازرگانی دستگاه لیزر لابیاپلاستی درجه یک صادراتی

قبل از لابیاپلاستی ناشتا لازم نیست.

درباره روش: این روش تحت بیهوشی موضعی در موقعیت زنان و زایمان (در هم زدن) با استفاده از پروب های لیزر مخصوص طراحی شده انجام می شود و سرانجام این روش با قرار دادن چند بخیه قابل جذب به پایان می رسد.

بعد از جراحی: بلافاصله پس از لابیاپلاستی، بیمار باید شیوه زندگی متعادلی را طی کند. همچنین حفظ پرهیز جنسی و محدود کردن فعالیت بدنی به مدت ۴ هفته نیز حائز اهمیت است. بعد از عمل بیمار حدود ۲ ساعت استراحت می کند. در دوره بهبودی، بیماران داروهای ضد درد (۳-۱۰ روز) مصرف می کنند. بعد از حدود ۷-۱۰ روز بیمار باید برای پزشک معالج که پزشک معالج را انجام داده، برای معاینه پیگیری مراجعه کند.

فروشگاه اینترنتی دستگاه لیزر با مدل های مختلف

برای تهیه ی این محصول حتی می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و از آن ها بروزتیرن مدل های مووجود دستگاه لیزر زیبایی، دستگاه لیزر پوست، دستگاه لیزر خانگی و دستگاه لیزر صنعتی را بخواهید.

برترین برند ها در حوزه دستگاه لیزر لابیاپلاستی

 امروزه فروشندگان و تاجران در عرصه ی مربوطه به اهمیت این مضوع بیش از هر زمان دیگری پی برده اند و به کار هایی امثال خرید دستگاه لیزر، عرضه دستگاه لیزر و واردات دستگاه لیزر رو آورده اند. تولید کنندگان دست اندر کار نیز با تولید بروزترین و بهترین  دستگاه لیزر جوانسازی و عرضه به بازار نیاز خریداران عمده یا تکی را برآورده می سازند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما