13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت روز دستگاه پلاسما پن در تهران و شهرستان های اطراف

قیمت روز دستگاه پلاسما پن در تهران و شهرستان های اطراف

قیمت روز دستگاه پلاسما پن در تهران و شهرستان های اطراف با توجه به کیفیت دستگاه ها متغییر می باشد.امروزه با توجه به اهمیت بالایی که مردم به قیافه و ظاهر خود می دهند؛ استفاده از دستگاه های زیبایی؛ از جمله پلاسما پن، بسیار حائز اهمیت است.

به دلایل مختلف؛ از جمله آلودگی زیاد هوا، تغذیه نامناسب مردم و عدم مراقبت صحیح از پوست، شاهد چین و چروک و ایجاد خطوط روی سطح پوست افراد هستیم؛ که مردم به دنبال راهی برای حل این معضل هستند.

اما پلاسما پن چیست؟

در واقع درمان با دستگاه پلاسما پن، از متداول ترین روش های درمان و زیبایی می باشد. این دستگاه کاری که می کند این است که با حذف پوست، چربی و عضله اضافی و کارایی دیگر، فرد حس بهتری نسبت به صورت خود دارد و رضایت بیشتری نسبت به خود نشان می دهد.

اما در حال حاضر، انوع زیادی از مدل های مختلف پلاسما پن، در شهرهای مختلف موجود هستند. قیمت روز دستگاه پلاسما پن در تهران، بر پایه ی یک میلیون و پانصد هزار تومان می چرخد.

 

عرضه دستگاه پلاسما پن به صورت عمده

اما با استفاده بسیار زیادی که از دستگاه پلاسما پن می شود؛ زمینه برای عرضه این محصول، به صورت عمده فراهم شده است. بازار دستگاه پلاسما پن، تقریبا رونق گرفته است و در بازار های داخلی و خارجی، انواع برند پلاسما پن موجود هستند؛ اما در ایران، شرکت هایی هستند که در حال حاضر به صورت عمده، به پخش این محصول می پردازند؛ از جمله آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

چیزی که ما در پلاسما می بینیم، شکلی به صورت گاز است. در واقع پلاسما به محض تماس با ماده دیگر، به سرعت سرد می گردد. کار با پلاسما پن هم بر همین پایه است. در واقع یکی از جدیدترین و کاربردی ترین تکنولوژی های روز دنیا است که جهت زیبایی و جوان سازی نواحی مختلف پوست، کاربرد زیادی دارد. در پلاسما تراپی؛ نیازی به جراحی با تیغ و چاقو نیست و این عمل با استفاده از دستگاه هایی مانند؛ پلاسما جت و پلاسما پن اتفاق می افتاد.

به این صورت که تنها قسمت سطحی از پوست مورد نظر، توسط پلاسما به سرعت از حالت جامد به گاز تبدیل می گردد و آن قسمت از پوست که دچار افتادگی و لک و… شده است درمان می گردد.

اولین تولید کننده دستگاه پلاسما پن در ایران

دستگاه پلاسما پن، از کشور کره وارد ایران می شود. در واقع کشور کره سفارش دستگاه پلاسما پن را هم می پذیرد. اما پس از گذشت زمانی، تولید کنندگان ایرانی رغبت پیدا کردند که به داخلی کردن این محصول و پی به نحوه تولید آن برده و به تولید این دستگاه  روی آورند.

اما این دستگاه، دارای لوازم جانبی هم می باشد که باید در هنگام خرید به وجود این لوازم توجه کرد از جمله:

  • کیف آلومینیومی
  • آداپتور
  • پروپ پلاسما پن
  • پروپ فرکشنال
  • پروپ ترمال
  • خدمات دستگاه پلاسما پن

در حال حاضر هم شرکت هایی موجود هستند که به ارائه خدمات در این زمینه می پردازند. و همچنین دارای مزایای خرید بسیاری هم هستند، از جمله:

  • عقد قرارداد هنگام خرید
  • یک سال گارانتی
  • ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • آموزش رایگان کار با دستگاه
  • ارائه رایگان مدرک آموزش بعد از یادگیری
  • مشاوره ۲۴ ساعته و رفع مشکلات محصول

مرکز خرید ارزان ترین پلاسما پن در شیراز

مرکز خرید پلاسما پن در شیراز، شرکت ها و موسسات فروش بسیاری هستند که در حال حاضر، به فروش لوازم پزشکی  زیبایی بسیاری از جمله، پلاسما پن می پردازند.

اما از شرکت هایی که با قیمتی مناسب، این دستگاه را ارائه می دهند، میتوان به شرکت تجهیزات زیبایی آراد با برند بی یو کو اشاره کرد، که دارای مشتریان بسیاری هم می باشد.

کاربرد دستگاه پلاسما پن، بسیار زیاد می باشد که باعث شده افراد زیادی جذب خرید آن شوند. از جمله کاربردهای آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برداشتن خال و لک های پوستی
  • انجام بلفاروپلاستی
  • درمان اسکار و آکنه
  • درمان خطوط و چروک های دور دهان، پیشانی و دور چشم
  • درمان افتادگی پلک
  • جوان سازی پوست
  • و …

اما در دنیای زیبایی، ممکن است که دستگاه هایی موجود باشند که باعث آسیب رساندن به بدن ما شوند، اما پلاسما تراپی هیچ گونه عوارضی را به همراه ندارد و بدون هیچ گونه درد و یا خونریزی می باشد. اما  تمامی آثار تورم و یا دلمه ای بعد از عمل پلاسماتراپی، تنها ۳ تا ۱۰ روز بر روی پوست باقی خواهند ماند و به طور کامل از بین خواهند رفت.

صادرات دستگاه پلاسما پن از تبریز به ترکیه

تولیدات این دستگاه در ایران، به حدی پیشرفت کرده است که کشور ایران، پا را فراتر نهاده و به صادرات این محصول به کشورهای اطراف هم می پردازد. از جمله کشور های هدف صادرات پلاسما پن، میتوان به کشور ترکیه اشاره کرد. در واقع این کشور خریدار سرسخت این محصول از خاک ایران می باشد.

اما نحوه تولید پلاسما پن، در شرکت های مختلف محفوظ می باشد و هر برندی اسرار خود را، حفظ می کند.

تعداد جلسات نیز به شدت چروک ها و سن فرد بستگی دارد. در افرادی که چروک های ظریفی دارند یک جلسه پلاسما تراپی کافی است؛ ولی افرادی که چروک های شدیدتری دارند ممکن است به ۳ جلسه درمانی احتیاج داشته باشند که معمولا فواصل جلسات، یک ماه است.

پلاسماتراپی تقریبا موردی برای عدم مصرف ندارد؛ مگر اینکه محل مورد درمان، عفونت یا التهاب داشته باشد که باید مدتی درمان را به تاخیر انداخت.

پلاسماتراپی را می توان برای از بین بردن همه ی چروک های صورت به کار برد. مثلاً از بین بردن چروک های دور دهان، از موارد مصرف دیگر پلاسماتراپی است که نتیجه فوق العاده ای به دنبال دارد. اما چروک های دور دهان، معمولا به چند جلسه درمانی احتیاج دارد. چروک های معمول صورت هم، به پلاسماتراپی بسیار عالی جواب می دهد.

برای افرادی که نسبت به چروک های زیر چشم خود حساس هستند، پلاسماتراپی بهترین روش است. اما به طبع برای از بین بردن چروک های عمیق تر، به جلسات بیشتر پلاسما تراپی نیاز است. اما این روش برای کسانی که به هر دلیل امکان انجام جراحی را ندارند مفید است. مسلماً این که این عمل در مطب یا کلینیک و به صورت سرپایی  انجام می شود، مزیت مهمی به حساب می آید.

فروش دستگاه پلاسما پن

اما خریدار دستگاه پلاسما پن، باید بداند که ما دارای دو نوع از دستگاه پلاسما هستیم؛ به نام های پلاسما پن و پلاسما جت.

هر دو مورد، موارد درمانی مشابه یکدیگر را دارند؛ با این تفاوت که پلاسما پن به صورت وایرلس است و کار کردن برای پزشک را راحت تر می کند. همچنین به علت سبکی این دستگاه، پزشک تسلط بیشتری روی کار خواهد داشت.

فروشگاه دستگاه پلاسما پن در ایران موجود است، و این محصول، از شرکت هایی در حجم بالا به فروش می رسند؛ که از این شرکت ها میتوان به شرکت سایان سنتر و رابوطب در تهران اشاره کرد.

اما از انواع دستگاه پلاسما پن، میتوان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • پلکسر
  • مگلو
  • فیوژن
  • فورس
  • مانستر
  • روزانو
  • لیمو
  • بیوتیک
  • و…

قیمت دستگاه پلاسما پن با کیفیت

نرخ دستگاه پلاسما پن، تعیین شده است و از بهترین دستگاه های پلاسما پن، به مدل بیوتیک آن میتوان اشاره کرد. قیمت این مدل از دستگاه تا حدود دو میلیون تومان هم گاها می رسد.

اما پلاسما پن ارزان قیمت هم موجود است که قیمت آن در پایه ی یک میلیون و پانصد هزار تومان است و افراد زیادی هم می توانند آن را تهیه‌ کنند.

خرید دستگاه پلاسما پن، امروزه بسیار زیاد شده است و مردم حتی حاضر هستند که پول بسیار زیادی را خرج کنند تا قیافه ای داشته باشند که مطلوب آن ها است.

خرید دستگاه پلاسما پن با گارانتی ۳ ساله

مدل مانستر، از دستگاه پلاسما پن دارای گارانتی می باشد. این مدل ساخته کشور کره جنوبی می باشد؛ که بسیار تقاضا کننده دارد و دارای قیمت مناسبی هم می باشد.

فروش دستگاه پلاسما پن مدل مانستر، در حال حاضر بسیار زیاد است و در واقع این مدل کیفیت بسیار بالایی دارد و سرتر و برتر از خیلی از دستگاهای دیگر داخل بازار است؛

سرعت عمل بسیار بالایی دارد و قدرت آن هم زیاد است.

بازار فروش پلاسما پن در سراسر کشور

با دقت به توجه بسیار مردم نسبت به ظاهر خود، و به طبع تقاضای بسیار آن ها نسبت به ابزار زیبایی، بازار فروش پلاسما پن در سراسر کشور، بسیار زیاد است. این نکته را میتوان از وجود نمایندگی ها و تولیدی های بسیاری فهمید که در حال حاضر به این حرفه روی آورده اند.

در حال حاضر هم عمده فروشی، تولید کننده و وارد کننده های بسیاری موجودند که در این کار بسیار موفق بوده اند. که میتوان به شرکت های اینترنتی و یا شرکت آسیا طب، پارسا طب، دیفاینر و… اشاره کرد.

اما سایت خرید پلاسما پن هم در ایران راه اندازی شده است، تحت عنوان کم کالا، که به عرضه این قبیل از محصولات می پردازد.

فروشگاه پلاسما پن هم در ایران، بسیار رایج شده است و افراد زیادی محصول مورد نظر خود را، از فروشگاه ها تهیه می کنند.

هزینه ارسال پلاسما پن با حمل و نقل استاندارد

بسیاری از شرکت های تولیدی این محصول و یا موسسات عرضه کننده آن، برای جذب مشتری خود، آبشن حمل و نقل رایگان را به دیگر مزایای خرید، اضافه کرده اند.

ولی هستند شرکت هایی که هزینه حمل و نقل را از خریدار گرفته و به تبع مسافت خریدار، هزینه هایی را از او می گیرند.

سفارش دستگاه پلاسما پن باکیفیت

اما دستگاه پلاسما پن اسپارک فورس، یکی از دستگاه های پلاسمای با کیفیت موجود در بازار می باشد، که سفارش پلاسما پن از این مدل را هم میتوان به صورت اینترنتی داد.

در این دستگاه از قطعات وارداتی کره استفاده شده که در داخل ایران اسنبل شده است. اسپارک فورس دارای ۳ پروپ پلاسما، فرکشنال، ترمال می باشد. این دستگاه برخلاف دستگاه های چینی موجود در بازار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و این نشانه اطمینان از کیفیت ساخت دستگاه می باشد. برند اصلی اسپارک فورس ،ساخت کشور کره جنوبی است و بدنه آن که از جنس پلاستیک  است، ساخت ایران می باشد. در حال حاضر این دستگاه تنها به رنگ مشکی ساخته و تولید می گردد و دارای ۴ حالت برای تنظیم قدرت دستگاه می باشد.

دستگاه پلاسما پن اسپارک فورس نیز از بهترین دستگاه های موجود در حال حاضر  است؛ که قیمت مناسبی هم دارد.

بهترین برند دستگاه پلاسما پن در بازار بین المللی

در سراسر جهان، برندهای متفاوتی از انواع پلاسما پن وجود دارند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند، و هر نوع از آن ها، شعاری دارد که به تبع افراد زیادی را می تواند به خود جذب کند. اما از معروف ترین و بهترین برند پلاسما پن؛ می توانیم به مدل، مانستر اشاره کنیم، که در واقع در بازار های جهانی جای مناسب خود را گرفته است و از همه نظر معروف بوده و افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

دستگاه پلاسما پن مانستر؛ به از بین بردن خال، تتو، زگیل، خطوط و چروک و لکه های روی پوست می پردازد و بدون درد و خونریزی و هیچ گونه صدمه و عوارض است و از همه مهم تر، دارای گارانتی می باشد. دستگاه مانستر، یک دستگاه خارق العاده با کیفیت باورنکردنی و شگفت انگیز است که باعث ایجاد زیبایی و جوان سازی پوست، در بهترین حالت ممکن می گردد. این دستگاه با امکانات بسیار عالی و بالای خود، باعث جذب بسیاری از سالن داران و علاقمندان به زیبایی و جوانی، به خود شده است.

مانستر؛ همچنین با اثر شار پلاسما بر روی بافت، برای لایه برداری بسیار موثر است، که بازسازی بافت، تقویت، بهبود انعطاف پذیری، و نیز مقاومت و دفاع از آن را تقویت می نماید.

جریان انرژی پلاسما، باعث تحریک به وجود آمدن کلاژن‌ها شده و همچنین چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد، سطح پوست را صاف می‌کند و پوست آسیب دیده در اثر نور خورشید را ترمیم می‌کند. درمان شامل برش، تزریق، سوزش یا برداشتن پوست یا بافت نمی‌باشد.

با افزایش سن، به طبع قابلیت ارتجاعی بودن پوست کم می شود و چربی زیر پوستی هم کاهش می یابد، در نتیجه به تدریج در پوست یک حالت جمع شدگی همراه با چین و چروک ایجاد می شود. امروزه بدلیل وجود طیف گسترده‌ای از فناوری‌های جدید و روش‌هایی که به راحتی در دسترس هستند، نیازی به عمل های جراحی برای لیفت صورت و جوان سازی پوست نیست.

خریدار دستگاه پلاسما پن اورجینال

خریدار پلاسما پن درجه یک، در واقع بسیاری از مطب ها و کلینیک های زیبایی می باشند. اما علاوه بر آن افراد زیادی هستند، که مسلط به کار با این دستگاه اند، و آن را به صورت شخصی خریداری می‌کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما