13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت مکنده هوای دندانپزشکی

قیمت مکنده هوای دندانپزشکی

قیمت مکنده هوای دندانپزشکی را می توانید از واردکننده اصلی این محصول یا از نمایندگی معتبر آن بپرسید تا دستگاه بدون واسطه با مناسب ترین قیمت بدست شما عزیزان برسد. دستگاه مکنده هوای دندانپزشکی جهت تصفیه هوای مطب های دندانپزشکی، کلینیک های زیبایی و حتی سالن های زیبایی جهت جلوگیری از آلودگی های مانند آئروسل ها مورد استفاده قرار میگیرد.

در فرآیند تخلیه دندان و حذف بخارهای سمی حاصل از آمالگام جیوه، ویروس و باکتریها، بوهای نامتبوع در  دندانپزشکی و کلینیک های زیبایی و یا انواع گازهای سمی حاصل از کوترها و … که همگی به سلامت شما پزشکان و دندانپزشکان و حتی دستیاران و پرستاران و کلیه افرادی که در معرض استنشاق این آلودگی های سمی قرار می گیرند، صدمات جبران ناپذیری وارد خواهند کرد.

اگر تا کنون به فکر فراهم نمودن امکانات برای رضایت مشتری و سلامت آنها نموده اید اکنون زمان آن فرا رسیده است که به سلامت خود و خانواده عزیزتان اهمیت بدهید و  بدنبال تهیه بهترین دستگاه باشید. و  با خر ید بهترین و با کیفیت ترین محصول سلامت خود و اطرافیانتان را تضمین نمایید.

سلامتی شما ارزشمندترین سرمایه شما می باشد. مواظب این گوهر ارزشمند باشید.

 

تصفیه هوا و جلوگیری از آلودگی ها با دستگاه مکنده هوای دندانپزشکی

مکانیزم اثربخشی فیلترها و اندازه ذرات

تاثیر  اینرسی

ذرات بزرگتر با پیروی از خطوط خمیده جریان هوا قادر به گریز از فیبرها نیستند و  مجبور هستند در یکی از آنها گیر کرده و جذب شوند

مکانیزم انتشار

در این مکانیزم نتیجه عملکرد فیلتر به طرز چشمگیری افزایش می یابد. ذرات ۰.۱ میکرون یا کمتر در حرکت براونی ذرات گازی حرکت می کند. این نامنظم است که در گرافیک بالا نشان داده شده است. این حرکت نامنظم براونی باعث می شود که ذره به فیلتر  بچسبد.

مکانیزم جلوگیری از عبور ذرات

ذراتی که بزرگتر از فضای بین فیبرهای فیلتر HEPA  هستند. بواسطه این مکانیزم درگیر شده و جذب می شوند. معمولا اندازه این ذرات زرگتر از ۰.۳ مکرون است.

  • ذرات کوچکتر از ۰.۱ میکرون به دلیل حرکت براونی به آسانی گیر کرده و جذب می شوند.
  • ذرات بین ۰.۱ تا ۰.۳ میکرون برای جذب شدن و به دام افتادن اندکی مشکل هستند، اینجاست کارایی فیلتر HEPA خودنمایی می کند.
  • فیلتر هپا HEPA با گر ید ۱۳ ، ۹۹.۹۵% از این حداکثر اندازه ذرات نفوذپذیر (MPPS) را به دام می اندازد.
  • جذب ذرات بالاتر از ۰.۳ میکرون به دلیل مکانیزم اینترسپشن  (Interception) بسیار آسان است.
  • حتی اگر ۰.۰۵% ذرات فرار کنند، پرتوuvc  در مرحله بعدی میکرو ارگانیسم ها را از بین می برد.

دستگاه تهویه دندانپزشکی  ایتیس

دستگاه مکنده هوای دندانپزشکی دارای سه سطح فیلتر است که هر کدام از این لایه ها خود شامل چند لایه فیلتر دیگر می باشند.

سطح۱

فیلتر کتان با فیبر بالا رطوبت موجود در آئروسل را جذب می کند. این لایه اجازه ورود رطوبت به داخل فیلترها را نمی دهد. و این دقیقا مناسب برای محیط های مرطوب مانند دندانپزشکی ها می باشد.

سطح۲

این لایه از فیلترهای HEPA13 می باشد. این لایه های فیلترهای هپا  ۹۹.۹۷ را در مقیالس MPPS جذب و مانع از عبور آئروسل ها و دیگر آلاینده ها موجود در هوای عبور داده شده از فیلترها می شود. این سط ح از دو لایه فیلتر HEPA با گرید۱۳ تشکیل شده است. در  مجموع مساحت فیلترهای هپا عبارت از ۱۲۸۱سانتی متر مربع می باشد.

سطح۳

سطح سوم فیلترها خود از ۵  فیلتر  مرکب دیگر تشکیل شده است که مانع از عبور آلودگی های مانند ویروس ها و باکتریها و قارچ و… می شوند.

 

سطح سوم فیلترها از 5  فیلتر  مرکب

مشخصات فنی دستگاه مکنده هوای دندانپزشکی ایتیس

قدرت مکش دستگاه مکنده هوای دندانپزشکی ایتیس ۳۷۰۰ لیتر در دقیقه است.این بدان معنی است که می تواند۳۷۰۰ لیتر هوا را در یک دقیقه مکش کند. دستگاه داری ۱۰ حالت مکش قابل تغییر می باشد. دستگاه دارای CE اروپا می باشد و هم اکنون با شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین دارای مجوز ISO می باشد.

  1. دستگاه مجهز به پر تو UV جهت ضد عفونی نهایی فیلتر ها از آلاینده های مانند ویروس ها و باکتریها می باشد.
  2. دستگاه بسیار کم صدا می باشد. میزان صدای دستگاه کمتر از یک هندپیس دندانپزشکی می باشد. میزان نویز کمتر  از ۶۲ دسیبل می باشد.
  3. طول بازوی دستگاه ۱.۵ متر  می باشد
  4. دستگاه مکنده هوای دندانپزشکی مجهز به پایه های چرخ دار جهت سهولت جابجای در کنار یونیت می باشد.
  5. نوع موتور دستگاه از  نوع براشلس می باشد.
  6. مدل دستگاه VAC Station می باشد.

قیمت مکنده هوای دندانپزشکی ایتیس

دستگاه مکنده هوا دندانپزشکی طبق مقیاس های اروپا ساخته شده است و این دستگاه دارای تاییدیه اروپا یا CE  می باشد. این دستگاه دارای فیلترهای بسیار با کیفیت که مانع از عبور آلاینده های موجود در هوا و پخش شدن آن در محیط می گردد. سیستم دستگاه مکنده هوا آلودگی را از منشاء از بین خواهد برد.

از همه مهمتر نویز دستگاه است که بسیار کم صدا می باشد. به اندازه ای کم صدا است که صدای پایین تر از یک هندپیس دندانپزشکی دارد. لوله خرطومی ارگونومیک و کاپ شیشه ای این دستگاه یکی از برتری های دیگر این دستگاه می باشد. با خرید این دستگاه با کیفیت شما سلامت خود و اطرافیانتان را تضمین خواهید کرد. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. ارسال به تمام نقاط ایران امکان پذیر می باشد. قیمت دستگاه باید به صورت  روزانه استعلام نمایید

با خرید دستگاه های بی کیفیت شما غیر از اینکه پولتان را هدر داده اید، جان عزیز خود و اطرافیانتان را نیز به خطر انداخته اید. عده زیادی از همکاران شما با خرید دستگاه های بی کیفیت محبور شده اند دوباره برای خرید دستگاه هزینه کنند. و دستگاه قبلی را دور بندازند. پس تا دیر نشده است با خرید این محصول بسیار ارزشمند برای سلامتی خود ارزش قائل شوید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما