13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت دستگاه هایفو 4D

دستگاه هایفو ۴D

دستگاه هایفو ۴D بلاک یک دستگاه حرفه ای برای لیفتینگ پوست و صورت است. در این روش زیبایی درمانی انقلابی از ترشحات انرژی بر روی پوست برای درمان افتادگی، چروک یا زخم استفاده می شود. یک روش درمانی کم تهاجمی برای صورت و نواحی مختلف بدن است. با این دستگاه صورت را سفت کرده و چین و چروک، خط فک، ناحیه اطراف دهان، چین های بینی، پلک فوقانی و گردن را کاهش دهید. فروش ویژه دستگاه هایفو چهار بعدی کلینیکی توسط ما انجام می شود.

دستگاه هایفو ۴D دارای دو هندپیس صورت و واژینال است. هندپیس صورت مجهز به سه کاترییج mm1.5-3mm-mm4.5 می باشد. کاترییج mm1.5 بذای مناطق استخوانی مانند پیشانی که پوست ضخامت اندک دارد،عمق نفوذ این کاترییج صورت ۱۰ مگاهرتز است. بیست هزارشات همراه کاترییج است. که حدودا اگر برای هر مراجعه کننده۴۰۰ شات بزنیم این کاترییج برای ۵۰ نفر قابل استفاده است.

دستگاه هایفو 4D

کاترییج ۳ و ۴.۵ با عمق نفوذ کاترییج ۷ مگاهرتز در پوست صورت می باشند برای نواحی مانند گونه و غبغب و ناحیه فک مناسب هستند. این دو کاترییج هر کدام بیست هزار شات دارند. کاترییج های صورت در هر شات ۱۱ لاین و ۲۵ نقطه را میزنند و این سرعت عمل شما را در کار بالا خواهد برد.

هندپیس واژینال مجهز به دو کاترییج ۳MM , 4.5MM می باشد . که ۳ MM برای کسانی که زایمان نکرده اند مناسب است. و کاترییج ۴.۵MM برای خانم های که زایمان کرده اند مناسب است استفاده شود. قابل ذکر است کاترییج  واژینال ۱۰ هزار شات هستند.

محل‌ های مناسب برای انجام هایفوتراپی

دستگاه هایفو حرفه ای چهاربعدی بلاک یک روش درمانی ایمن و موثر است که تغییرات آرایشی قابل توجهی را به بیماران ارائه می دهد. عمدتا، این شل شدن و افتادگی را با کانونی کردن امواج اولتراساند که در لایه زیرین پوست(بسته نوع عمق نفوذ کاترییج انتخابی)  منتشر می کند، درمان انجام می شود. راز این روش درمانی در تحریک بافت پوست به کلاژن سازی و باز سازی دوباره پوست و افزایش خون رسانی در ناحیه درمانی است.

دستگاه هایفو کلینیکی با تخلیه انرژی که باعث جمع شدن کلاژن درم، زیر پوست و بالا آمدن پوست و در نتیجه رفع چین و چروک و نهایت لیف پوست می گردد.دستگاه هایفو اولترا چهار بعدی بلک مجهز به سه کاترییج صورت در سایزهای ۱.۵ -۳ -۴.۵ می باشد.

به عبارت دیگر، گرمای حاصل از امواج رادیو فرکانسی سبب تحریک کلاژن سازی ایجاد الیاف کلاژن جدید را تحریک می کند که مسئول استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست هستند.

 

محل‌ های مناسب برای انجام هایفوتراپی

روش کار هایفوتراپی

در روش هایفوتراپی، پیری پوست با ایجاد یک ناحیه انعقاد حرارتی در لایه ی زیر پوست ترمیم می شود. درجه حرارتی که توسط امواج هایفو ایجاد می شود به پوست  آسیبی نمی رساند. در لایه هایی که تحت تاثیر این حرارت قرار گرفته اند، دستگاه هایفو ۴D ساختار مولکولی کلاژن در اطراف سلول ها را تغییر می دهد.

مولکول کلاژن با طول های متفاوت و به صورت زنجیره های کوچک در پوست وجود دارند که در اثر این گرما، ساختارشان تجزیه شده و مولکول هایی با بار منفی را  آزاد می کنند که PH محیط را تغییر و سلولها را وادار به تولید کلاژن های جدید به منظور ترمیم پوست حرارت دیده می کند.

با تکنیک هایفوتراپی کلاژن های جدید غشاء میانی پوست را پر می کنند و باعث سفت شدن پوست می شوند و این در حالی است پوست بدن شما بدون نیاز به مواد تزریقی و غیر طبیعی با تکنولوژی جدید جوانسازی سفت میشود.

کاربردهای دستگاه:

  • لیفتینگ صورت و بدن
  • لیفیتینگ گردن
  • بالا کشیدن ابروها
  • افزایش قوام و الاستیسیته پوست
  • جوانسازی
  • کاهش چین و چروک
  • کاهش عمق خطوط نازولیبال

 

کاربردهای دستگاه هایفو4D

قیمت خرید دستگاه هایفو ۴D

دستگاه هایفو ۴D یکی از مدل های هایفوتراپی خوشنام در بازار دستگاه های زیبایی است. این مدل هایفو را سالهاست که پزشکان و کلینیک های زیبای  استفاده می کنند و از کار کرد این مدل دستگاه هایفوتراپی بسیار راضی هستند. شما هم اگر قصد خرید این دستگاه را دارید می توانید با ما در ارتباط بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات جامع و کامل را در اختیار شما قرار بدهند.قیمت این دستگاه حدود صد میلیون تومان است. که با توجه به کاربرد خوب این دستگاه مبلغ بسیار مناسب و مقرون به صرفه هم برای کلینیک هم برای مراجعه کننده است.

عرضه کنندگان دستگاه هایفو ۴D

مجموعه ما برترین عرضه کنندگان دستگاه هایفو۴D کلینیکی در ایران است. این فناوری با استفاده از شوک های انرژی به پوست، نتایج خارق العاده ای بدون جراحی به دست می آورد! علاوه بر این، این یک درمان سریع است که با بی حسی موضعی در یک جلسه انجام می شود و تقریباً هیچ عارضه جانبی یا زخمی ایجاد نمی کند.
این دارو برای افرادی که مشکلات شلی دارند و می خواهند علاوه بر اصلاح چین و چروک های برجسته، ناحیه صورت یا بازوها را کاهش دهند کاربردی است. مجموعه ما دارای پیشرفته ترین فناوری و یک تیم عرضه دستگاه های پزشکی زیبایی حرفه ای است. ما انواع مختلفی از دستگاه های درمان های زیبایی صحیح صورت، بدن یا زنان، با و بدون جراحی را ارائه می دهیم.

 

تماس با ما