13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور

دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور ساخت کره جنوبی است و دارای دو هندپیس می باشد. از تکنولوژی رادیو فرکانس با استفاده از نیدل های بسیار ظریف میکرونی امواج را به لایه های زیرین پوست انتقال می دهد سبب تحریک کلاژن سازی پوست می گردد. دستگاه آراف فرکشنال تقریبا شبیه کارکرد دستگاه هایفو است با این تفاوت هایفو را سالی یک یا دو بار می توان انجام داد اما آراف فرکشنال را می توان هر ماه انجام داد تا به نتیجه دلخواه برسید. علاوه بر این آراف فرکشنال را اربرد های بیشتر ینسبت به هایفو می باشد از جمله :

  • افزایش قوام پوست در ناحیه مورد هدف
  • کاهش چین و چروک پوست
  • لیفت پوست پس از لاغری
  • درمان انواع منافذباز پوست
  • درمان تعریق بیش از حد
  • کنترل ترشح بیش از حد چربی
  • درمان استرچ مارک ها
  • روشن سازی پوست
  • درمان آکنه

 

دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور

دستگاه آراف فرکشنال اکسپلور قابل استفاده برای تمام تایپ های پوستی است. این دستگاه دارای دو هندپیس می باشد. یک هندپیس که حالت میکرونیدلینگ دارد و یک هندپیس هم ماتریکسی است برای نقاط حساس مانند اطراف چشم کاربرد دارد.

نیدل های کاترییج آراف فرکشنال از جنس طلایی پزشکی جهت رسانایی بهتر و جلوگیری از حساسیت است. عمق نفوذ نیدل ها قابل تنظیم از ۰.۵ تا ۳.۵ میلی متر و دقت تزریق ۰.۱ میلی متر جهت استفاده در ضخامت های مختلف پوستی و متناسب با موضع درمان می باشد.

دستگاه آراف فرکشنال اکسپلور سبب لیز چربی نمی شود و بدلیل ضخامت مکرونی نیدل ها نیاز به استراحت فرد ندارد تنها اندکی التهاب بعد از آراف فرکشنال ایجاد می شود که آن هم بعد از چند ساعت رفع می گردد.

دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور به عنوان بهترین و کاربردی ترین دستگاه دارای مزایای فراوانی می باشد.

عملکرد این دستگاه بدین صورت است که ۲۵ نیدل به طور همزمان و با عمق نفوذ قابل تنظیم با قطر ۲۰۰ میکرون وارد پوست می شود.

نیدل ها به بافت درم پوست وارد شده و گرمای تولید شده توسط انرژی رادیوفرکانس باعث افزایش سنتز کلاژن می شود و از سوی دیگر سبب Remodeling کلاژن می شود.

این مکانیزم باعث می شود در عمق پوست کلاژن منقبض شده و سبب سفت شدن پوست و تحریک کلاژن سازی می شود.

این روش در مقایسه با روش های دیگر هیچگونه آسیبی به سطح پوست نمی زند و یک درمان بدون درد است.

از مهمترین موارد استفاده از این روش می توان به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست صورت و سایر قسمت‌ های بدن، کاهش و از بین بردن چین و چروک‌ های صورت، درمان شل شدگی و افتادگی پوست، درمان اسکا‌رهای ناشی از آکنه ‌های پوستی، کاهش ترشح سبوم و درمان سبوره پوستی، درمان لک ‌ها و آکنه ‌های پوستی با کمترین عوارض جانبی، افزایش سفتی و لطافت پوست صورت و کاهش تعریق در قسمت زیر بغل اشاره کرد.

 

فروش دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور دست دوم

دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور در مراکز فروش با قیمت های تمام شده خوبی به فروش می رسد.

لذا خریداران می توانند با توجه به نوع کارایی و خصوصیاتی که این دستگاه دارد برای خرید آن اقدام نمایند.

امروزه روش های جوانسازی پوست با دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور از محبوبیت زیادی برخوردار است.

گفتنی است به علت تکنولوژی پیشرفته‌ استفاده شده در دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور قرمزی و تورم ناشی از این تکنیک بسیار ناچیز است و می توان بعد از انجام روش های بهبودی پوست با این دستگاه بلافاصله به زندگی روزمره‌ خود بازگشت.

 

خرید دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور دست دوم

دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور دست دوم را می توان از طریق کانال های ارتباطی موجود در این سایت خریداری کرد.

این نمونه دستگاه از امواج رادیوی و میکرونیدلینگ جهت جوانسازی و بازسازی پوست استفاده می کند. و در حال حاضر از شناخته شده ترین برندهای دستگاه فرکشنال موجود در ایران می باشد. قیمت نو دستگاه بدلیل حدود ۷۰۰ میلیون تومان می باشد ولی شما دستگاه دست دوم آنرا با گارانتی و خدمات شرکت می توانید خریداری نمایید و اینکه خیال شما راحت از سلامت دستگاه می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما