13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

دستگاه هایفو اولترا 4D

دستگاه هایفو اولترا ۴D

دستگاه هایفو اولترا ۴D با ویژگی های منحصر بفردی که دارد دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد. دستگاه هایفو اولترا چهار بعدی دارای دو هندپیس می باشد. یک هندپیس صورت و بدن که توان استفاده از دو دو مدل کارتریج را دارد. یک هندپیس در بعضی از مدل ها مربوط به واژینال است و در بعضی مدل ها هندپیس ویمکس را دارا می باشد.  در هر حال، کارایی دستگاه هایفو که نوعی فناوری پیشرفته می باشد، بی نظیر بوده و طرفداران زیادی پیدا نموده است.

 

دستگاه هایفو اولترا چهار بعدی

معرفی دستگاه هایفو اولترا ۴D

امروزه برای امور زیبایی دستگاه های بسیار پیشرفته ای وارد گردیده که توسط آنان می توان کارهای مختلفی را انجام داد. برای مثال، چین و چروک هایی را که روی صورت و بدن ایجاد را از بین برد. البته این مسئله بعد از سه ماه اثر خود را روی پوست زیباجو نشان میدهد. ولی می خواهیم به طور خاص به معرفی دستگاه هایفو اولترا ۴D بپردازیم.

چنین محصولی از فناوری پیشرفته (اولتراسوند) بهره می برد که امواج ماورای صوت را بالاتر از ۲.۵ cm/watt شدت می بخشد. این امواج به شکل متمرکز کانونی شده و در یک عمق قابل پیش بینی نیز نفوذ می کند. هیچ نوع آسیبی به بافت پوست وارد نمی نماید و باعث می گردد‌ تا دسترسی به لایه smas راحت باشد.

دستگاه هایفو اولترا ۴D دارای کارتریج

در گذشته برای این که بتوانند به این لایه دسترسی پیدا کنند، عمل جراحی انجام می دادند که اکنون این دستگاه کار را راحت کرده و خطرات را نیز به شکل زیادی کاهش داده است. به هر حال، اگر می خواهید لیفتینگ غیر تهاجمی را انجام دهید و به جوانسازی پوست خود بپردازید،

که این باعث شده است این دستگاه بسیار مقرون به صرفه باشند.

یک نکته که این مدل دستگاه دارند سرعت عمل بالای آنها در شات زنی می باشد زیرا در هر شات دستگاه هایفو اولترا ۴D یازده لاین خواهد زد. و یعنی شما ده برابر هایفو اولترا دو بعدی سرعت عمل بیشتری خواهید داشت.

 

دستگاه هایفو اولترا 4D دارای کارتریج های 20 هزارتایی هستند

فروش ویژه دستگاه هایفو اولترا ۴D

آیا در پی بهترین عرضه کننده دستگاه هایفو اولترا ۴D می باشید؟ باید بگوییم که این کار را امروزه به شکل آنلاین نیز می شود در پیش گرفت. البته فروش ویژه را عرضه کننده انجام می دهد. اما خرید به این شیوه مزیت هایی نیز داشته که در زیر بیان می کنیم:

  • از تلف شدن وقت به شکل زیادی پیشگیری می کند.
  • می توان از نقاط مختلف به راحتی سفارش را ارائه داد.
  • در زمینه حمل کالا دغدغه‌ ای نخواهیم داشت، چون این کار با رعایت استانداردها صورت می گیرد.
  • برندهای معتبر را می شود تهیه کرد.

ولی برای خرید بهترین نمونه قادر بوده تا با این مجموعه از طریق شماره های تماس ها سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما