13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

دستگاه آر اف واژینال مولتی‌ پلار

دستگاه آر اف واژینال مولتی‌ پلار

امروزه تولید کننده های زیادی در کشور به فروش دستگاه آر اف واژینال مولتی‌ پلار  می پردازند که در کیفیت ها و مرغوبیت های بسیار زیادی بوده و در تهیه آن ها تمام استاندارد های لازم رعایت می شود و در فروش ویژه این دستگاه ها، تخفیف های منحصر به فردی نیز توسط تولید کننده ها به مشتری های محترم داده می شود و همین عامل حجم فروش آن ها را افزایش داده است.

 

دستگاه آر اف واژینال مولتی‌ پلار

عملکرد دستگاه آر اف واژینال مولتی‌ پلار

 

مقایسه ضخامت دیواره کانال واژینی، دربازه زمانی یک ماه پس از درمان توسط آر اف واژینال مادام اکس نشان می دهد اپیتلیوم به شکل واضح پس از سه جلسه درمان ضخیم تر شده است. همچنین غشای مخاطی که وظیفه مرطوب نگهداشتن لایه مخاطی را بر عهده دارد،ساختار متراکم بهتری پیدا کرده است.

کاربردهای دستگاه آر اف واژینال مولتی‌ پلار

 

  1. رفع سستی و افتادگی عضلات واژن
  2. بهبود افتادگی لگن و مثانه
  3. تنظیم رطوبت و رفع خشکی واژن
  4. افزایش تحریک پذیری نقطه G
  5. بهبود سستی واژن
  6. کاهش آتروفی واژن
  7. تنگ کردن کانال و دهانه واژن

رفع سستی و افتادگی عضلات واژن بهبود افتادگی لگن و مثانه تنظیم رطوبت و رفع خشکی واژن

 

مقایسه مقدار کلاژن بافت، در حد فاصل یک ماه پس از درمان،ناحیه کانال واژنی تحت درمان آر اف با افزایش ۱۷ درصد مقدار کلاژن همراه بوده است.

صادر کننده دستگاه آر اف واژینال مولتی‌ پلار

تولید کننده دستگاه آر اف واژینال مولتی‌ پلار بدلیل کیفیت بالای این محصول هم اکنون به کشور های دیگر از جمله حوزه خلیج فارس مانند عراق، افغانستان و ترکیه صادر می کنند. از طرفی دارا بودن cE اروپا یک مزیت خوب برای این دستگاه شده که آن را هم ردیف با دستگاه های کره ای قرار داده است.

در صادرات دستگاه های آر اف یکی از مواردی که مورد توجه قرار می گیرد کیفیت های آن ها بوده و به همین خاطر از مواد اولیه و قطعه های مرغوب و درجه یک در تهیه آن ها استفاده می شود و سپس در بازار عرضه می گردد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما