13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت دستگاه کربوکسی ارزان و با کیفیت

قیمت دستگاه کربوکسی ارزان و با کیفیت

قیمت دستگاه کربوکسی ارزان و با کیفیت را می توانید از نمایندگی دستگاه های مختلف کربوکسی استعلام بگیرید. زیرا ما تنها نمایندگی هستیم که اغلب دستگاه های کربوکسی در ایران را شناخت داریم. اگر شما هم تولید کننده هستید خوشحال می شویم که با شما همکاری داشته باشید.

ما مجموعه ای دستگاه های کربوسی را به مشتریانمان معرفی می کنیم تا آنها دامنه انتخاب گسترده تر داشته باشند و در کمترین زمان ممکن بهترین و مناسب ترین محصول را با توجه به بودجه ای که مد نظر دارند خریداری نمایند. رضایت و احساس خوشایند بعد از خرید شما عزیزان برای ما بسیار ارزشمند است. محصولات را می توانید با قیمت خود تولید کننده بدون پرداخت هزینه اضافی خریداری نمایید . پس قبل از خر ید دستگاه کربوکسی حتما با ما مشورت نمایید.

روش کار با دستگاه کربوکسی

روش کار با دستگاه کربوکسی به این صورت است که با استفاده از سوزن های بسیار ظریف گاز بی خطر دی اکسید کربن به لایه های زیرین پوست تزریق می شود. و با تزریق گاز دی اکسید کربن در حجم و اندازه مشخص سیستم ایمنی بدن احساس کمبود اکسیژن کرده و جریان خون در  ناحیه مورد درمان افزایش می یابد.

میزان اکسیژن در بافت مورد نظر بیشتر می شود و این به تولید کلاژن بافت پوست کمک خواهد کرد. این عکس العمل بدن سبب جوان سازی و بازسازی دوباره بافت های آسیب دیده می شوند.روش کار با دستگاه توسط کارشناسان نصب و آموزش به شما در کلینیک شما در هر کجای ایران باشید انجام می گردد. شما نیاز به پرداخت هزینه اضافه جهت آموزش ندارید. تنها کافی است که از ما خرید نمایید.

تزریق گاز بی خطر دی اکسید کربن به لایه های زیرین پوست

معرفی دستگاه کربوکسی

  1. دارای صفحه تاچ لمسی رنگی ۷ اینچی
  2. کنترل دقیق دبی و حجم گاز خروجی
  3. کپسول گاز ۵ لیتری
  4. دارای بیش از ۲۰ اندیکاسیون درمانی روی دستگاه
  5. قابلیت انتخاب مدهای درمانی از پیش تعیین شده
  6. قابلیت ثیت مشخصات بیمار و سوابق درمانی
  7. ثبت خودکار زمان و تاریخ درمان برای هر بیمار
  8. مجهز به پدال جهت کنترل تزریق گاز
  9. استند و دارای محفظه نگهدارنده کپسول
  10. مجهز  به کلید سوییچ دار جهت خاموش و روشن کردن کل سیستم
  11. دارای فشار سنج دو مرحله ای با دقت ۰.۱ bar
  12. تنظیم کاملا اتوماتیک فشار خروجی بدون دخالت کاربر
  13. جنس پنل دستگاه پلکسی و جنس ترولی و نگهدارنده کپسول از هایگلاس براق

قیمت دستگاه کربوکسی ارزان و با کیفیت

قیمت این دستگاه کربوکسی دیجیتالی را می توانید با ما تماس بگیرید. تا به روز قیمت را به شما اعلام  کنیم. پس از ثبت سفارش شما دستگاه طی ۴-۷ روزکاری به شما تحویل داده خواهد شد. آموزش و نصب دستگاه در کلینیک شما رایگان است. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. چنانچه سوالی دارید می توانید در پایان این مقاله سوالات خود را بر ای ما ارسال بفرمایید تا در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ داده شود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما