13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

دستگاه هایفو سه بعدی

دستگاه هایفو سه بعدی

دستگاه هایفو سه بعدی دارای یک هندپیس می باشد که در برخی مدل دارای کارتریج های صورت و در برخی دیگر دارای کارتریج های صورت و بدن می باشد.  تفاوت دستگاه های هایفو سه بعدی به فاکتورهای متعددی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت و جنس قطعات به کار رفته در آن، برند و شرکت تولید کننده کننده، روش خرید و فروش، ویژگی های دستگاه، نوسانات نرخ ارز و … بر قیمت این محصول تاثیر گذار می باشند.

 

دستگاه هایفو سه بعدی

 

جلوگیری از پیری پوست با دستگاه هایفو دستگاه هایفو سه بعدی

امروزه یکی از آسان ‌ترین و بی خطر ترین راه ها برای جلوگیری از پیری پوست استفاده از دستگاه هایفو سه بعدی می باشد که با امواجی که بر روی پوست ایجاد می کند باعث کلاژن سازی بیشتر در پوست شده و تمامی چین چروک های ریز سطح پوست را از بین می برد و باعث شادابی و جوانی پوست می گردد.

از مزایا دستگاه هایفو می توان به برطرف‌ کردن افتادگی پوست صورت و گردن، نداشتن خطر و عوارض برای پوست، دارا بودن سرعت و دقت بالا، کارایی مطلوب، درمان مشکلات پوستی در مدت زمان کوتاه و رسیدن به نتیجه دلخواه در سریع ترین زمان و … اشاره کرد که با توجه به کیفیت عالی امروزه استفاده از دستگاه هایفو برای زیبایی پوست طرفداران زیادی دارد و این دستگاه فروش بالایی را در سراسر کشور به خود اختصاص داده است.

دستگاه هایفو سه بعدی با استفاده از تاباندن امواج اولتراسونیک با شدت بالا به لایه های زیرین پوست سبب تحریک کلاژن سازی پوست می شود. این فرایند کلاژن سازی و بالا آمدن پوست حدود دو ماه طول می کشد. و تا شش ماه فرایند کلاژن سازی کامل می شود. در اینجا باید یادآور شویم بعد از هایفو تراپی به هیچ عنوان نباید پوست ماساژ داده شود یا دستکاری گردد. بعد از انجام درمان با دستگاه هایفو سه بعدی  نیاز به مراقبت زیادی نیست تنها زیاد جلوی آفتاب قرار نگیرید تا یک هفته از دوش گرم یا سونا استفاده نکنند.

مشخصات هایفو سه بعدی

دستگاه هایفو سه بعدی مجهز به یک هندپیس صورت و بدن می باشد. که این هندپیس می توانند کاتریج های صورت، برای جوانسازی و لیفت پوست صورت روی آن قرار داد و مورد استفاده قرار گیرد و هم کاترییج های بدن که  عمق نفوذ بیشتر برای چربی سوزی و لیفت و جوانسازی پوست در نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلو، ران، بازو و… از این هندپیس جهت استفاده از آنها کمک گرفت. دستگاه هایفو سه بعدی دارای توان ۰.۲ ژول تا ۲ ژول می باشد. ما توان دستگاه را با توجه به آستانه درد افراد تنظیم می کنیم و اغلب افراد توان ۱.۵ ژول را تمحل می کنند بنابراین توان دو ژول برای دستگاه هایفو بسیار عالی و جذاب است. این مدل دستگاه هایفو سه بعدی در هر شات یازده لاین  و بیست و پنج نقطه را میزنند با این توصیف شما سرعت عمل دوبرابر برای کار را خواهید داشت و یک کار ۴۵ دقیقه را در کمتر از بیست دقیقه انجام خواهید داد. روی منوی دستگاه شما می توانید تنظیمات دستگاه هایفو را دستی انجام دهید و هم امکان سیو کردن یا ذخیره کردن اطلاعات را دارید تا بتوانید در صورت نیاز از این اطلاعات استفاده کنید.

دستگاه هایفو سه بعدی به صورت پرتابل و رو میزی است. ترالی دستگاه باید جداگانه تهیه شود. این دستگاه برای پزشکانی یا اپراتورهای که بین چند محل کار جابجا می شوند خیلی مناسب است.

در اینجا تاکید می کنیم دستگاه هایفو سالی یک یا دو بار استفاده می شود نه بیشتر خواهشمندیم به این نکته توجه بفرمایید.

 

 

جلوگیری از پیری پوست با هایفو

 

فروش دستگاه هایفو سه بعدی

امروزه شرکت های فروش متعددی در حوزه تولید انواع دستگاه هایفو سه بعدی مشغول فعالیت می باشند و یکی از شرکت های معتبر در این امر شرکت آراد طب تجهیز میباشد. که این محصول را با بهره گیری از قطعات با کیفیت و متریال درجه یک به وسیله پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌گردد و به بازار عرضه می شود. این شرکت فروش و عرضه محصولات را بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شرکت آرادطب تجهیز سالهاست که در حوزه دستگاه استانداردهای مربوطه را در تمامی محصولات عرضه شده به مشتریان را رعایت می کند تا بتواند کالایی با عملکرد و کارایی مناسب و ماندگاری بالا را تولید و به دست مشتری برساند و ضمن به دست آوردن رضایتمندی خریدار فروش خوبی از محصولات تولیدی خود در بازارهای بین المللی داشته باشد.

 

خرید و فروش انواع دستگاه هایفو سه بعدی

این روزها بازار خرید و فروش انواع این دستگاه ها به دلیل کاربرد فراوان و کیفیت بالای آن بسیار پررونق می باشد و دارای متقاضیان زیادی است که بسیاری از آنها این محصول را به صورت کلی تهیه می‌کنند. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع دستگاه هایفو با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال آن با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها راهنمایی لازم را در خصوص خرید بهتر و آسانتر به مشتری ارائه می‌کنند. دستگاه هایفو سه بعدی دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. نصب و آموزش دستگاه هایفو سه بعدی در کلینیک و محل کار شما توسط کارشناسان فنی ما انجام می شود. و تا زمانی که بر دستگاه تسلط کامل پیدا کنید در کنار شما و همراه شما هستیم و پشتیبانی های لازم انجام خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما