13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت تخت زیبایی

قیمت تخت مراکز زیبایی و ماساژ

قیمت تخت های زیبایی و پوست و مو بستگی به مدل، نوع و کیفیت آنها دارد. همچنین، قیمت ها در بازار متفاوت است و باید با توجه به نیاز مربوطه و همچنین قابلیت ها و ویژگی هایی که در تخت مورد نظر وجود دارد تعیین شود. در آراد طب با توجه به کیفیت بالا و امکانات پیشرفته، قیمت تخت ها در بازار حداقل تعیین شده است و با خدمات پس از فروش و گارانتی برای مشتریان همراه است. برای خرید تخت زیبایی و پوست و مو بهتر است با شرکت تجهیزات پزشکی آراد طب یا نمایندگان رسمی در ارتباط باشید تا بتوانید اطلاعات دقیقی درباره مدل و قیمت را دریافت کنید.

موارد استفاده ی تخت پوست و زیبایی برقی

فعالیت ها و خدمات بسیاری، با استفاده از این تخت زیبایی قابل انجام می باشد. از جمله ی این موارد می توان به خدمات پوست، مو، لاغری و لیزر اشاره نمود. مواردی همچون کاهش چین و چروک های پوست، ایجاد تغییراتی در فرم برخی از عناصر صورت، ایجاد استحکام و قوام برای پوست، لیفت ابرو، سانترال لب، بوکال فت، از بین بردن انواع لک و جای زخم بر روی پوست از جمله فعالیت هایی هستند که در کلینیک ها و مطب های زیبایی انجام می شوند.

از دیگر موارد می توان به خدمات تزریق فیلر بینی، چانه، تزریق ژل لب، هایفو، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، تزریق ژل بینی، تزریق ژل خط خنده، لیفت ابرو با نخ، کاشت ابرو، ساکشن غبغب، مزونیدلینگ، از بین بردن موهای زائد و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. در تمامی فعالیت های انجام شده در حوزه زیبایی و همچنین در تخصص هایی نظیر چشم پزشکی، در سالن های آرایشگاهی و نیز به عنوان صندلی یا تخت معاینه، می توان از تخت پوست و زیبایی برقی استفاده نمود.

تخت سه موتوره پوست و مو و زیبایی کد : 106
تخت سه موتوره پوست و مو و زیبایی کد : ۱۰۶

تخت زیبایی چیست؟

تخت خواب زیبایی یک ابزار مهم در صنعت مراقبتهای زیبایی و تخصص پوست مو است که در مراکز تخصصی زیبایی و کلینیکهای پوست و مو مورد استفاده قرار میگیرد. این تختها به شکلی طراحی شدهاند که بیماران و مراجعین این کلینیکها به راحتی هر چه تمامتر فرآیندهای درمانی مربوط به زیبایی و مراقبتهای پوست و مو را طی کنند.همچنین متخصصان و پزشکان نیز میتوانند با استفاده از این تختها، به مناطق مورد نظر خود از پوست و موی مراجعه کننده، به بهترین نحو دسترسی داشته باشند.

تختهای زیبایی، دارای ویژگیهای متعددی هستند که بر اساس تکنولوژی روز دنیا و نیازهای مختلف صنایع زیبایی و مراقبت از پوست و مو، طراحی شدهاند. یکی از ویژگیهای مهم تخت و صندلی زیبایی، قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب آن است. این قابلیت به پزشک متخصص اجازه میدهد ارتفاع و شیب مورد نیاز خود را برای انجام عملیات مورد نظر خود تنظیم کند.علاوه بر این، شیب زیر پاها نیز امکان تنظیم موقعیت مناسب را برای انجام فرآیندهای مراقبت از پوست و عملهای زیبایی فراهم میکند. قابلیتها و ویژگیهای این تختها آنقدر مفید است که قیمت تخت زیبایی یا صندلی زیبایی چندان حائز اهمیت به نظر نمیرسد،

اما بهتر است متخصصین پوست و کلینیک داران عملهای زیبایی، این تختها را متناسب با نیاز خود خریداری نمایند. چرا که انتخاب نادرست تخت زیبایی یا صندلی زیبایی یا خرید یک محصول بی کیفیت، میتواند خسارتهای زیادی برای کلینیک داران و متخصصین پوست زیبایی به همراه داشته باشد.

بهترین تخت برای مرکز زیبایی شما بستگی به نوع خدماتی دارد که ارائه می دهید

توصیه میکنیم که موارد زیر را هنگام خرید نظر داشته باشید:

۱.اندازه تخت: اندازه تخت باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا مشتری راحت باشد و بتواند مطابق با نیازهای شما استفاده کند.

۲.جنس تخت: می توانید انتخاب کنید بین تخت های فلزی، چرمی و یا چوبی. هر جنسی مزایا و معایب خود را دارد، بنابراین باید به نیازها و سلیقه خود توجه کنید.

۳.قابلیت تنظیم: برخی از تخت ها قابلیت تنظیم بلندی و یا شیب را دارند که به مراکز زیبایی کمک می کند تا خدماتی مانند ماساژ و زیباسازی صورت را با دقت بیشتری به مشتریان ارائه دهند.

۴.قابلیت شستشو: بسیار مهم است که تخت بشود به راحتی شستشو شود. بنابراین، بهتر است یک تخت با سطحی که به راحتی شستشو می شود انتخاب کنید.

۵.برند: نام برند تخت نیز می تواند مهم باشد. برندهای معتبر تنها تخت های با کیفیت را تولید کنند.

اگر با همه این موارد در نظر گرفته شود، می توانید به آسانی بهترین تخت را برای مرکز زیبایی خود پیدا کنید.

مشخصات فنی تخت دو موتوره پوست و مو و زیبایی کد : 103
مشخصات فنی تخت دو موتوره پوست و مو و زیبایی کد : ۱۰۳

برای خرید تخت برقی زیبایی یا صندلی زیبایی خوب به چه ویژگیهایی دقت کنم؟

از دیگر ویژگیهای مهم تختهای زیبایی، قابلیت ضد عفونی محیط و لوازم پزشکی است. وسایل جدا شدنی و تعبیه شده بر روی این تختها باید قابل شستشو و ضد عفونی باشند تا محیط اتاق عمل و کلینیک، همواره ایزوله و بهداشتی باشد. روی فوم تختها نیز میبایست از مواد باکیفیت با طول عمر بالا تهیه شده باشند تا بر اثر استفاده مکرر و در طولانی مدت، تغییر شکل ندهد و آرامش مراجعه کننده را سلب ننماید.

علاوه بر همه این موارد، قدرت موتور عامل مهمی در تعیین کیفیت، کارایی و قیمت تخت زیبایی یا صندلی زیبایی است. موتور تخت پوست و زیبایی برقی باید قدرتمند بوده و قدرت کافی برای تنظیم شیب و ارتفاع تخت را داشته باشد. در مدلهای پیشرفته تر مانند تخت زیبایی یا صندلی زیبایی سه موتوره و صندلی زیبایی سه شکن، موتورهای هوشمند انعطاف پذیری بیشتری در تنظیمات این تختها ارائه داده و کار را برای پزشک و مراجعه کننده، آسانتر میکنند.

تخت سه موتوره پوست و مو و زیبایی کد : 105
تخت سه موتوره پوست و مو و زیبایی کد : ۱۰۵

جمع بندی

در نهایت، تمام این ویژگیها با هم به ارائه خدمات درمانی باکیفیت در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست و مو کمک میکنند تا آسایش و آرامش مراجعین و متخصصین زیبایی پوست و مو را به نحو احسن تأمین نماید. آراد طب تالش می کند تا با تولید و عرضه محصوالت با کیفیت،در دستیابی به این مهم به مشتریان خود کمک کند

اگر به دنبال یک تخت زیبایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، به اراد طب مراجعه کنید تیم ما با تمرکز بر کیفیت و ارائه بهترین محصولات، تلاش می کند تا خدماتی با کیفیت و بدون واسطه به شما ارائه دهد.

تخت های ما با کیفیتی بسیار بالا ساخته شده اند و با به کارگیری جدیدترین فناوری ها، به راحتی به نیازها و سلیقه های شما پاسخ می دهند. همچنین، با توجه به قراردادهای ما با تولیدکنندگان برجسته، این تخت های زیبایی با کمترین قیمت ممکن برای شما در دسترس خواهند بود.

در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با این محصولات می توانید با کارشناسان آراد طب تجهیز در گفتگوی آنلاین وب سایت و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما