13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت دستگاه هیدروفیشیال

قیمت دستگاه هیدروفیشیال

 دستگاه هیدروفیشیال یکی از بهترین دستگاه‌هایی که اخیرا در حوزه پوست و مو مورد توجه پزشکان و بیماران قرار گرفته است که شاید نام آن را در کلینیک‌های زیبایی پوست و مو مشاهده کرده باشید. پیشرفت تکنولوژی در سرتاسر جهان، باعث شده تا دستگاه‌های مورد استفاده در زمینه پوست و مو هم متحول شوند. به طوری که افراد با مشکلات پوست و مویی مختلف می‌توانند نسبت به درمان بیماری‌ها و بهبود سلامت ظاهر خود اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید: خرید دستگاه هیدرو فیشیال

دستگاه هیدرو فیشیال چیست

این دستگاه، در یک پروسه درمانی موجب جوانسازی و بهبود مشکلات پوستی افراد می‌شود. امکانات مختلف و ویژگی‌های ارزشمند این دستگاه باعث شده تا عمده پزشکان متخصص پوست و مو، استفاده از آن را به تمامی بیماران خود توصیه کنند. تاثیر این دستگاه در جوانسازی و بهبود بهینه سازی پوست به قدری برجسته بوده که بسیاری از بانوان به دنبال بهترین کلینیک ارائه دهنده خدمات هیدروفیشیال پوست  هستند. افراد می‌توانند از مجموعه آراد طب تجهیز به خرید دستگاه هیدروفیشیال اقدام کنند.

مجموعه آراد طب تجهیز انواع دستگاه‌هیدروفیشیال ۶ کاره و ۷ کاره را برای تمامی کلینیک‌های زیبایی در سراسر ایران می‌تواند تامین کند.

انواع دستگاه هیدروفیشیال

دستگاه هیدروفیشیال
دستگاه هیدروفیشیال

با توجه به تنوع بالای عارضه‌های مربوط به پوست صورت، طبیعی است که دستگاه‌های مختلفی برای هیدروفیشیال پوست در کلینیک‌ها عرضه شوند. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از این که برای بهره مندی از خدمات این دستگاه به کلینیک پوست و مو بروید؛ حتما در مورد انواع مختلف این دستگاه اطلاعات کسب کنید، زیرا شناخت هر کدام از این دستگاه‌ها و مزایای آن‌ها می‌تواند تا حد قابل توجهی در انتخاب دستگاه مناسب تاثیر گذار باشد.

دستگاه هیدروفیشیال می‌تواند امکانات و قابلیت‌های متنوعی داشته باشد که همگی در زمینه زیبایی پوست صورت هستند. حال این تصمیم و انتخاب هر کدام از کلینیک‌ها و متخصصان پوست و مو خواهد بود که یک دستگاه با چند قابلیت خریداری کنند. در حال حاضر می‌توان دستگاه‌های هیدروفیشیال ۶، ۷، کاره را در کلینیک‌های سرتاسر کشور مشاهده کرد که همگی توسط برند هایی مطرح تولید شده اند و تکنولوژی منحصر به فردی دارند.

برای این که تشخیص دهید کدام یک از دستگاه‌ها برای شما مناسب خواهد بود؛ بهتر است نیاز پوست خود را به پزشک متخصص بگویید و از او مشورت بگیرید. مسلما اگر دستگاه توانایی ارائه خدمات مورد نیاز شما را نداشته باشد، این موضوع را متوجه خواهید شد؛ چرا که متخصصان پوست و مو می‌دانند قابلیت‌های این دستگاه به مشکلات پوستی شما ارتباط دارند یا خیر.

دستگاه هیدروفیشیال ۶ کاره

دستگاه هیدروفیشیال ۶ کاره که یکی از بهترین دستگاه‌های مراقبت از پوست است که دارای ۶ عملکرد متفاوت است که به وسیله بازوهای مختلف آن انجام می‌شود. در این دستگاه ترکیبی از فناوری هیدروفیشیال و سایر روش‌ها به منظور تقویت و تمیز کردن پوست به کار گرفته می‌شود. دستگاه هیدروفیشیال ۶ کاره دارای ۶ عملکرد یا بازوی مختلف برای جوانسازی پوست است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • دسته میکرودرم هیدرودرمی (میکرودرم آبرسان)
  • دسته رادیوفرکانسی (RF)
  • دسته چکش سرد  (COLD Hammer)
  • دسته اتوپوست اولتراسونیک (Ultrasonic)
  • دسته اکسیژن جت (پخش مواد)
  • دسته RF دو قطبی (Bipolar RF)

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره

این دستگاه به منظور انجام جوانسازی و آبرسانی پوست به ۷ بازو یا عملکرد مختلف مجهز شده است که به وسیله هر کدام از آن‌ها می‌تواند عملیات مختلفی را بر روی پوست انجام دهد. برخی از بازوها در دستگاه ۷ کاره با دستگاه ۶ کاره مشترک هستند که می‌توان به بازوهای میکرودرم هیدرودرمی (میکرودرم آبرسان)، رادیوفرکانسی (RF)، چکش سرد  (COLD Hammer) و اتوپوست اولتراسونیک (Ultrasonic) اشاره کرد. سایر بازوهایی که در این دستگاه متفاوت است شامل موارد زیر می‌شود:

  • دسته اسپری اکسیژن هیدروژن  H2O2
  • دسته اسکرابر پوست
  • ماسک ال ای دی (LED Mask)

درمان مشکلات پوستی

تکنولوژی پیشرفته باعث شده تا این دستگاه توانایی درمان بسیاری از مشکلات پوستی را داشته باشد. به طوری که بسیاری از افرادی که به کلینیک پوست و مو مراجعه می کنند؛ با این دستگاه آشنایی دارند.

 درمان کوتاه و سریع

این دستگاه پروسه چندان دشواری ندارد و متخصصان می‌توانند در مدت زمانی کوتاه، خدمات هیدروفیشیال را به چندین بیمار ارائه دهند. از این رو، تاثیر گذاری قابل توجه این دستگاه تنها در چند جلسه بسیاری از مشکلات پوستی بیماران را رفع می‌کند. به همین دلیل استفاده از این دستگاه یک روش درمانی بسیار سریع و راحت برای تمام افراد محسوب می‌شود.

 کاربرد دستگاه هیدروفیشیال

 

دستگاه هیدروفیشیال
دستگاه هیدروفیشیال

دستگاه هیدروفیشیال در زمینه درمان مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بسیاری از کلینیک‌های پوست و موموجود می باشد. با توجه به کاربرد گسترده این دستگاه در حوزه زیبایی پوست صورت، شناخت کاربردها و قابلیت‌های آن را به تمام افرادی که علاقمند به داشتن پوستی زیبا و شفاف هستند؛ پیشنهاد می‌کنیم در ادامه، مهم‌ترین و محبوب‌ترین کاربردهای آن را برای شما شرح خواهیم داد.

لایه برداری پوست

قدرت مَکِش دستگاه باعث می‌شود تا لایه بیرونی پوست صورت و آلودگی‌های آن از بین بروند. این عمل که لایه برداری پوست نامیده می‌شود؛ از تشدید التهاب و مشکلات پوستی جلوگیری می‌کند. آلودگی‌های چسبیده به پوست صورت، اصلی‌ترین عوامل جوش زدن هستند.

کمک به تغذیه پوست

این روش،  مواد مغذی به داخل منافذ پوست تزریق میکند. به همین دلیل می‌توان گفت پوست صورت شما بعد از پروسه درمانی، در بهترین حالت خود قرار دارد و تمامی ویتامین‌های مورد نیاز آن تامین شده است.

شفاف و روشن سازی کامل پوست

لایه برداری پوست صورت باعث می‌شود تا شفافیت آن به حداکثر رسیده و درخشندگی قابل توجهی پیدا کند. شفاف بودن پوست صورت اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در زیبایی چهره  نامید.

از بین بردن لک‌های پوست

تزریق مقدار زیادی مواد مغذی به پوست و لایه برداری، سبب به حداقل رسیدن نمایان بودن لک‌های پوستی می‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت استفاده از دستگاه هیدروفیشیال برای درمان تمامی مشکلات پوستی مفید خواهد بود. البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که این دستگاه به تنهایی نمی‌تواند لک‌های پوست صورت را از بین ببرد.

جوانسازی پوست

آخرین مزیت و کاربرد این دستگاه، جوانسازی پوست است. از آن جایی که این دستگاه چندین کاره می‌تواند پوست صورت را از زوایای زیادی بهبود بخشد و آن را سرشار از ویتامین کند؛ مسلما موجب جوانسازی پوست نیز خواهد شد.

قیمت دستگاه هیدروفیشیال

 

دستگاه هیدروفیشیال
دستگاه هیدروفیشیال

دستگاه هیدرو فیشیال انواع مختلفی دارد که هر کدام از برندهای متفاوتی بوده و از امکانات متنوعی برخوردار هستند. قیمت دستگاه هیدروفیشیال نیز بسته به امکانات و قابلیت‌هایی که دارد متفاوت خواهد بود.

برند دستگاه هیدرو فیشیال

برند تولید کننده دستگاه، یکی از عوامل موثر در قیمت نهایی آن خواهد بود. برای این که تمامی برندهای فعال در این زمینه را بشناسید و بدانید کدام گزینه بهترین انتخاب برای شما است؛ می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه کار با دستگاه هیدروفیشیال

در ادامه، مراحل استفاده از دستگاه برایتان شرح داده خواهد شد:

۱. پاکسازی کامل صورت

قبل از استفاده از دستگاه، پاکسازی کامل پوست صورت با مواد شوینده و بهداشتی با کیفیت است. عمده افراد قبل از شروع پروسه درمانی، از لایه بردارها برای پاکسازی صورت خود استفاده می‌کنند.

۲.  هیدرودرم پوست

دستگاه هیدرو فیشیال دارای قلم و ابزار مخصوص دستگاه هیدرودرمی است که تمام آلودگی‌های روی پوست صورت را به داخل خود می‌کشد. با توجه به قدرت بالایی که این دستگاه مکش دارد؛ تمام آلودگی‌های قرار گرفته در منافذ باز پوست به داخل دستگاه هدایت خواهند شد.

۳. تزریق مواد مغذی

تزریق مواد مغذی به داخل منافذ پوست صورت است. این کار، پوست صورت را از تمامی ویتامین‌ها و مواد معدنی غنی می‌سازد و زیبایی آن را به حداکثر خود می‌رساند. زیرا این دستگاه مواد مغذی را به عمق منافذ پوست تزریق می‌کند و ویتامین‌ها سریعا با خون فرد قاطی می‌شوند.

بهترین دستگاه هیدروفیشیال کدام است؟

دستگاه‌های هیدروفیشیال در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند هر کدام دارای عملکردهای مختلفی به منظور جوانسازی و لیفت پوست هستند. بدون شک بهترین دستگاه هیدروفیشیال دستگاهی است که دارای کاملترین و بهترین عملکردها باشد؛ اما خرید دستگاه هیدروفیشیال باید متناسب با نیاز و خدماتی که قرار است به منظور جوانسازی پوست ارائه شود، صورت بگیرد. به منظور آشنایی با مدل‌های مختلف دستگاه هیدروفیشیال و خرید بهترین دستگاه می‌توانید با مشاورین آراد طب تجهیز در ارتباط باشید و اطلاعات کامل مشاورین در اختیار شما قرار دهند.

 

  • شرایط ارسال و خرید 

    جهت خرید دستگاه هیدروفیشیال پس از استعلام موجودی و قیمت کالا از کارشناسان فروش جهت ثبت سفارش خود اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده، شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خرید راهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان آراد طب تجهیز در گفتگوی آنلاین وب سایت و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما