13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

آر اف فرکشنال نتیل

آر اف فرکشنال نتیل

آر اف فرکشنال نتیل از امواج رادیو فرکانسی که از طریق یک تعداد نیدل های بسیار ظریف به لایه های زیرین پوست انتقال پیدا می کند سبب جوان سازی و بهبود بافت های پوست می شود. رادیو فرکانس وسیله ای است که انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند. به نظر می رسد این نوع درمان برای سفت شدن پوست موثر است، زیرا دما را در سطح درم (لایه داخلی پوست) افزایش می دهد و سلول های مسئول تولید الیاف کلاژن جدید را تحریک می کند.

 

آر اف فرکشنال نتیل

بررسی قابلیت آر اف فرکشنال نتیل

کاربرد دستگاه آر اف فرکشنال نتیل بسیار زیاد است. این دستگاه  دارای دو هندپیس می باشد. یک هندپیس سوزنی که کار اصلی آر اف فرکشنال را انجام می دهد و یک هندپیس مولتی پلار جهت لیفت پوست در قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد.قبل از شروع، منطقه ای که باید تحت درمان قرار بگیرد باید از بی حسی موضعی استفاده نمود وسپس ناحیه درمان را روی دستگاه انتخاب نمایید و شروع به انجام آر اف فرکشنال نتیل کنید هندپیس باید کامل روی پوست قرار بگیرد تا اثربخشی لازم را داشته باشد زیرا شما نیدل ها را برای عمق نفوذ مشخصی تنظیم نمودید. این نوع درمان را می توان روی صورت، پوست بازوها، شکم، باسن و پاها انجام داد.

 

 

بررسی قابلیت آر اف فرکشنال نتیل

 

در حین انجام آر اف فرکشنال نتیل معمولا افراد دردی احساس نمی کنند. زیرا این دستگاه دارای نیدل های بسیار ظریف است. فرد به صورت جزئی احساس گرما یا ناراحتی در لایه زیرین پوست می کنند که در عرض چند دقیقه برطرف می شود.گاهی اوقات ممکن است قرمزی جزئی در ناحیه مورد نظر ایجاد شود. پس از درمان، توصیه می شود بلافاصله آرایش نکنید، تا از ایجاد گرما یا قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب در ساعات پس از اتمام آن جلوگیری کنید. مزیت آن راحتی، ایمنی و عوارض کمی است. باید در نظر داشت که برای کسب نتیجه ۳-۴ جلسه لازم است. تمام سفت کننده کلاژن حداقل دو سال روی پوست ما باقی می ماند.

 

صادرات آر اف فرکشنال نتیل

صادرات آر اف فرکشنال نتیل

صادرات دستگاه آر اف فرکشنال نتیل توسط مجموعه ما انجام می شود. هم اکنون این محصول در سپانیا و افغانستان و ترکه مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه از امواج رادیو فرکانسی برای درمان و جوانسازی استفاده می کند. هیچ گونه عارضه ای به دنبال ندارد بسیار ایمن هست. دستگاه آر اف فرکشنال نتیل دارای مجوز CE می باشد. بنابراین مجوز صادرات به اروپا را دارا است. با استفاده از این دستگاه می توان به پیشرفت چشمگیری در ظاهر پوست دست یافت، زیرا نه تنها بر روی پوست آسیب دیده بلکه روی پوست سالم نیز عمل می کند.
جوان سازی در صورت با از بین بردن ضایعات رنگی، رنگ پوست را بهبود می بخشد و باعث ضخیم شدن پوست با تشکیل کلاژن جدید می شود. این درمان به عدم توانایی در کار نیاز ندارد،یعنی افراد نیاز به استراحت ندارد و می توانند به زندگی عادی خود بر گردد. به بیهوشی نیاز ندارد و قرمزی در طی یک ساعت از بین می رود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما