13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

خرید دستگاه تصفیه هوای دندانپزشکی

خرید دستگاه تصفیه هوای دندانپزشکی

خرید دستگاه تصفیه هوای دندانپزشکی از وارد کننده اصلی و بدون واسطه خریداری نمایید. ما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما معرفی خواهیم کرد. دستگاه تصفیه هوای دندانپزشکی را می توان هم در دندانپزشکی ها ،کلینیک های زیبایی ، سالن های زیبا، درمانگاه ها، بیمارستان ها و … مورد استفاده قرار داد. قبل از خرید دستگاه تصفیه هوای دندانپزشکی حتما با ما مشورت کنید تا بهترین محصول را به شما معرفی کنیم.

دستگاه مکنده هوای دندانپزشکی چیست؟

دستگاه مکنده هوا دندانپزشکی یا ساکشن خارج دهانی و یا مکنده آئروسل های دندانپزشکی یکی از اساسی ترین محصولات در کلینیک ها و مطب های پزشکی و دندانپزشکی می باشد. زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا ضرورت این محصول ارزشمند چند برابر شده است. امروزه پزشکان و دندانپزشکان و ا پرستار ان و دستیار ان آنها بیش از پیش در معرض مضرات بخار و گازهای سمی و یا آلودگی های محیطی مانند ویروس و باکتری های مضر و کشنده قرار می گیرند و تنها راه مقابله با این آلودگی های مضر است، از بین بردن آنها از  منشاء آلودگی است. باید از  پخش آلودگی در سر منشاء مانع از انتشار  آن شد.

 

دستگاه مکنده هوا دندانپزشکی یا ساکشن خارج دهانی

 

مقابله جدی و مطمئن در برابر ایجاد و یا سرایت و پخش ویروسها ، بیماریهای مانند سرطان های پوستی ، ریوی ، عروقی و حساسیت های آلرژیک در کلینیک با استفاده از روشی استاندارد و بین المللی

مواد سرطان زا و سمی و محرک از قبیل : هیدروکربنها، فنولها، نیتریلها، اسیدهای چرب، بتادین، بنزن، اکریلونیتریل، سیانید هیدروژن، مونوکسیدکربن و … که استنشاق آنها باعث بروز سرطان، انتقال عفونت و حساسیت، تحریک چشم، حالت تهوع، سردرد، سرگیجه، آلرژی و خطرناکتر شامل بیماریهای خونی از قبیل آنمی و حتی لوسمی و دیگر بیماریها می گردد..
نکته مهم و قابل توجه، ریزگردهای حاوی سلول های بدخیم سرطانی مانند BCC و SCC می باشد که در هنگام عمل و تخریب سرطانهای پوستی به صورت زنده و سالم در هوای محیط اتاق عمل پخش شده و احتمال ورود این سلول های بدخیم و سرطان زا و دیگر مواد محرک به بدن پزشک و پرسنل اتاق عمل بسیار بالا می باشد که در بعضی از موارد ورود و رسوب آنها موجب تغییراتی از قبیل پنومونی بینابینی، برونشیولیت و آمفیزم و یا انتقال ویروسهایی مانند ADS و … می شود.

روشهای قدیمی و غیر استاندارد و با ریسک بالا

متاسفانه طبق آمار روشهای مرسوم حفاظتی مانند انواع ماسکها و سیستم های تهویه اتاق عمل در جراحی ها و دندانپز شکی ها حتی از ایمنی مناسب نیز برخوردار نمی باشد که در بهترین شرایط ماسکهای مورد مصرف صرفاً جهت فیلترینگ ذرات بزرگتر از ۱.۱ micron کاربرد دارند و برای ذرات کوچکتراز ۱.۱ micron و در برابر بوهای نامطبوع و آلرژی زا هیچ گونه کاربردی ندارند.

روش جدید و موثر و استاندارد و کاملاً ایمن با دستگاه مکنده هوای دندانپزشکی

این دستگاه با  سه سطح فیلترینیگ در چندین لایه می باشد. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم uvc جهت ضد عفونی فیلتر ها از عواملی مانند ویروس و باکتری  می باشد. ضخامت بی  نظیر فیلترها سبب بالابردن کیفیت دستگاه شده است.

چندین لایه فیلترینگ موثر که از بارزترین آنها می توان به پرفیلتر، هپا۱۳ و کربن اکتیو اشاره کرد که مانع پخش حتی ریزترین مواد سمی و غیر سمی و انواع بوهای نامطبوع و آلرژی زا در محیط کار  دندانپزشکی و کلینیک های مختلف در مانی و زیبایی ، محیط امن و سالمی را بر ای شما فراهم می نمایید تا بدون دغدغه و نگرانی کارهای خود را انجام دهید.

مشخصات دستگاه مکنده هوای دندانپزشکی

  • دستگاه دارای  CE اروپا است. و هم اکنون در  بسیاری از کشو رهای اروپای مو رد استفاده قرار می گیرد.
  • دستگاه دارای سه سطح فیلتر ۱.کتان ۲. فیلتر های هپا  ۳. فیلتر های مرکب می باشد.
  • دستگاه دارای موتور براشلس می باشد. که یک امتیاز برای دستگاه  است. فضای کمتر و نویز پایین تری نسبت به سایر  موتورها دارد.
  • دستگاه نویز بسیار پایینی دارد. کمتر از ۶۲ دسی بل می باشد.
  • قدرت مکش فوق العاده ای دستگاه اجازه پخش آلودگی را نمیدهد.
  • دارای دو عدد چرخ در پایه های دستگاه سبب جابجای راحت آن ر ا فراهم نموده است
  • لوله خرطومی بسیار با کیفیت سبب تنظیم آسان دستگاه با توجه به موضع موردنظر خواهد شد.
  • سر لوله ارگونومیک دستگاه به کاپ های شیشه ای متصل می باشد.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که برای سلامتی خود و عزیزانتان هزینه کنید. سلامتی شما از هر چیزی مهمتر است. پس به آن بهاء بدهید.

 

دارای سه سطح فیلتر 1.کتان 2. فیلتر های هپا  3. فیلتر های مرکب

خرید دستگاه تصفیه هوای دندانپزشکی

خرید دستگاه تصفیه هوای دندانپزشکی را می توانید از وارد کننده اصلی محصول یا نمایندگی های مجاز آن خریداری نمایید. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. امکان ارسال به تمام نقاط ایران امکان پذیر می باشد. پس از ثبت سفارش محصول خریداری شده به مدت ۴-۷ روز کار ی بدست شما خواهد رسید. استعلام  قیمت بدلیل نوسان قیمت امکان پذیر نمی باشد. در  صورتی که در این زمینه سوالی دارید می توانید دز قسمت ثبت دیدگاه نظرات و سوالات خود را برای ما ارسال بفرمایید. در اولین فرصت و در کمتر ین زمان ممکن همکار ان ما پاسخگو خواهند بود.

توجه:سالن های زیبایی و اسکینکرها هم می توانند از این دستگاه برای یونیت های سالن زیبایی جهت لاین های مختلف از این دستگاه استفاده کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما