13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

مرکز خرید بهترین نوع دستگاه پلاسما پن

مرکز خرید بهترین نوع دستگاه پلاسما پن

مرکز خرید بهترین نوع دستگاه پلاسما پن به دلیل کیفیت و مرغوبیت بسیار در کشورمان افزایش یافته است. انواع این دستگاه در کارخانه های کشورمان با دقت و کنترل زیاد تولید می شود و روانه بازار های داخلی و خارجی می گردد زیرا کارایی های فراوانی دارد.

 

صادرات دستگاه پلاسما پن به روسیه

شرکت بازرگانی دستگاه پلاسما پن درجه یک صادراتی سود بسیار خوبی از فروش این محصولات به روسیه بدست می آورد. خرید پلاسما پن باکیفیت در کشورهای خارجی هم رشد زیادی کرده است.

بهترین برند دستگاه پلاسما پن در بازار تهران

درمان های سفت کننده پوست قلم پلاسما مقرون به صرفه ، بسیار مؤثر و سازگار است. بر خلاف درمان با لیزر ، تعامل پلاسمای نیتروژن ما با بافت وابسته به غیر کروموفور است.  این بدان معنی است که درمانهای سفت کننده پوست پلاسما ما به تعامل با مولکولهای مسئول رنگ متکی نیستند.  درعوض ، ما انرژی کاملاً قابل پیش بینی و کاملاً کنترل شده را به معماری پوست تحویل می دهیم و از صدمات حرارتی وثیقه بیش از حد مرتبط با تعامل بافت لیزر وابسته به کروموفور و جلوگیری از آن جلوگیری می کنیم.  با استفاده از لیزر ، جهت گیری کلاژن جدید به طور معمول به موازات سطح پوست است اما الیاف کلاژن که توسط خط پلاسما عمود بر سطح پوست ایجاد می شوند و این جهت گیری طبیعی و بهینه آنهاست.

پلاسمائی دقیقاً و به روشی بسیار قابل پیش بینی تر از درم آب یا شیمی درمانی استفاده می کند و هیچگونه عدم تقارن یا اصلاح بیش از حد وجود ندارد.  سایر روشهای تقویت کننده پوست فقط عضله و یا بافت اپیدرمی را هدف قرار می دهند در حالی که قلم پلاسما هم اپیدرمی و هم پوست را به صورت ترکیبی و اثر چشمگیر درمان می کند.  ما پوستهای طبیعی و جوان تری به جای می گذاریم در حالی که درمان های لیزر و لایه برداری های شیمیایی اغلب پوست را نازک تر ، سبک تر ، رنگدانه و یا خیلی براق می کنند.

کاهش چشمگیر چین و چروک های عکاسی و سطحی (ریتید ها)
از بین بردن جزئی و کامل چین و چروک های با عمق متوسط
سفت شدن، بلند کردن ، ترمیم و جوان سازی پوست فوق العاده
بهبود چشمگیر و نرم شدن چین و چروک های عمیق
ثبات بافت آینده و کاهش و کاهش رفتارهای منفی که باعث پیری می شود.

اولین تولید کننده دستگاه پلاسما پن

اولین تولید کننده پلاسما پن اصل، برای ساخت این محصول زحمات زیادی کشیده تا دستگاهی بی عیب و نفص حاصل شود. قلم پلاسما پیشرفته ترین، غیر تهاجمی دستگاه سفت و جوان سازی پوست است. از قلم پلاسمائی می توان در چندین روش برای تقویت ظاهر بدون نیاز به جراحی گران و تهاجمی استفاده کرد. این دستگاه پلاسما در سراسر هزاران درمان در سراسر جهان کامل شده است.  این دستگاه به شما کمک می کند ظاهری روشن تر، مسطح تر و جوان تر داشته باشید.

مزایای قلم پلاسما

قلم پلاسما “فیبروبلاستیک” بسیار متنوع است و در صاف کردن چین و چروک بسیار مؤثر است. سفت شدن پلک ها و می تواند هر ناحیه از پوست را بلند و جوان کند.

قلم پلاسما می تواند:

پوست شل را محکم کنید.

خطوط و چین و چروک را بطور چشمگیری کاهش داده و چاق می شوید.

چرا قلم پلاسما؟

با افزایش سن، لایه پوستی نازک می شود و کلاژن کمتری تولید می شود که باعث چین و چروک پوست ما می شود. قلم پلاسما و تکنیک فیبروبلاستیک ما به گونه ای طراحی شده اند که به طور چشمگیری ترمیم، معکوس و کاهش این علائم پیری را انجام می دهند.

عرضه مستقیم پلاسما پن به اقصی نقاط کشور

عرضه مستقیم دستگاه پلاسما پن به اقصی نقاط کشور در حال افزایش است.  قلم پلاسما با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی الکترواستاتیکی کار می کند که با ضربه به پروب منتقل می شود. در حدود ۱ میلی متر از پوست، اکسیژن و نیتروژن برای تولید قوس پلاسمایی که بر روی اپیدرم تخلیه می شود، مخلوط می شوند.  انقباض فوری بافت پوست و همچنین اختلال حرارتی در درم وجود دارد. این امر باعث تولید کلاژن برای چند ماه آینده می شود و همچنین پروتئین های مهمی را در درم فعال و آزاد می کند. تروما بسیار دقیق و کنترل شده ای که در اثر اپیدرم ایجاد می شود باعث می شود که پوست به صورت سطحی در پوسته های کربنی ریز خشک شود که طی چند روز از بین می رود. بعد از افتادن این حالت، پوست زیبایی و جوانسازی روی سطح خود خواهید داشت.

قلم پلاسما در مقابل  جراحی پلاستیک

قلم پلاسما تنها درمانی خارج از جراحی پلاستیک است که می تواند روی پلک ها انجام شود.  با استفاده از دستگاه پرکاربرد پلاسما پن، نیازی به بیهوشی تزریقی نیست. این درمان با کمترین عوارض جانبی و کمبود بسیار کوتاه خطر دارد. بیشتر بیماران قادر به بازگشت به محل کار در همان روز پس از درمان خواهند بود.

بازار دستگاه پلاسما پن با مناسب ترین قیمت

در حراجی دستگاه پلاسما پن، انواع پلاسما پن عمده با مناسب ترین قیمت به فروش می رسند. فیبروبلاست پلاسما یکی از پیشرفته ترین روشهای درمانی در جوان سازی پوست است. با استفاده از آخرین فن آوری پلاسما نانو پلاستیک Medical Grade می توانیم خطوط و چین و چروک های زیبایی را بدون جراحی و حداقل خرابی بلند کرده، سفت و کاهش دهیم.  این درمان از طریق چند دقیقه ساخته شده از دستگاه پلاسمایی پزشکی Fibroblast، در فاصله مشخصی از پوست برای تحریک انقباض فوری و سفت شدن الیاف پوست انجام می شود. نتایج بلافاصله دیده می شود اما در هفته های آینده بهبود می یابد. همچنین می توانیم از پلاسمای فیبروبلاست استفاده کنیم تا ظاهر علائم کششی را کاهش داده و ضایعات پوستی را از بین ببریم.

فواید قلم پلاسما

نتایج ماندگار با بیشتر دائمی بودن

کاهش خط و چین و چروک

کاهش علائم ترساندن و کشش

از خطرات ذاتی با بلفاروپلاستی جراحی جلوگیری می کند

هزینه های بسیار کمتر از جراحی

از بی حسی استفاده می شود بنابراین حداقل ناراحتی وجود دارد

کمترین خرابی به عنوان سوزن، پوست سر یا بخیه استفاده نمی شود

لیفت و سفت شدن پوست

آنچه می توانیم درمان کنیم

ملایمی پوست پلک

خطوط لب

صورت و گردن کامل

علائم کشش

برداشتن برچسب های پوستی

آسیب آفتاب

آکنه فعال

منافذ بزرگ

لکه های سنی

قیمت بهترین دستگاه پلاسما پن در بازار کشور

 

قیمت دستگاه پلاسما پن در بازار کشور دارای نموداری متغیر می باشد که ثابت نیست و در طول سال دچار تغییراتی می شود. عوامل موثر زیادی بر قیمت این دستگاه ها اثر گذار هستند، از جمله اینکه با افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت این دستگاه ها هم زیاد خواهد شد. 

فروش پلاسما پن با مناسب ترین قیمت

عرضه دستگاه پلاسما پن با مناسب ترین قیمت در کشورمان در حال رشد می باشد، قیمت روز پلاسما پن با توجه به مدل و کیفیت آن مشخص می شود. 

خرید دستگاه پلاسما پن اورجینال

صورت فوقانی می تواند شامل لیفت ابرو ، محل کار یا بالابر کامل پیشانی برای تمام خطوط افقی ، خطوط عمودی و خطوط نگران کننده باشد.  ما همچنین می توانیم بر روی صاف کردن و بلند کردن معابد توخالی ، پاهای کلاغ و خطوط اخم تمرکز کنیم.  صورت فوقانی همچنین می تواند شامل بلفاروپلاستی غیر جراحی برای پلکهای فوقانی و تحتانی باشد.

میانی صورت

درمان های میانی صورت ممکن است شامل لیفت گوش و جوان سازی لوب گوش باشد. صورت میانی همچنین می تواند خطوط افقی، فرهای اشک، چین و چروک بینی، خطوط آکاردئونی و چین های مختلف را درمان کند.

پایین صورت

صورت زیرین می تواند روی گوشه های دهان، سفت شدن صدا و فک، خطوط لبخند، خطوط عمودی لب و همچنین تقویت چانه تمرکز کند. سایر مناطق درمانی، قلم پلاسما علاوه بر صورت می تواند بسیاری از مناطق دیگر بدن را درمان کند. سایر مناطق درمانی شامل موارد زیر است:

معده و کشش

بالابر سینه

پاها و زانوها

زخم ها

پوست بازو

برچسب های پوستی، جوش ها و همانژیوم

رگه های رشته

خطوط گردن

نتایج حاصل از قلم پلاسما چه مدت است؟

اثرات قلم پلاسما حدود ۳ سال طول می کشد، اگرچه نتایج زیادی دائمی است.

خریدار باکیفیت ترین دستگاه پلاسما پن در تهران

آیا می خواهید بدانید که چرا استفاده از دستگاه پلاسما برای درمان انواع مختلف پوست مانند چین و چروک و سفت شدن پوست مفید است؟  خوب، در اینجا ما برخی از شگفت انگیزترین مزایای استفاده از قلم پلاسما را برای برطرف کردن چندین مشکل پوستی به بهترین شکل ممکن آورده ایم.  بنابراین، به اطلاعات زیر نگاهی بیندازید تا درمورد مواردی که در این زمینه وجود دارد، بهتر فکر کنید.

۱. درمان بسیار مؤثر برای مشکلات متعدد

این یک روش درمانی انقلابی برای لیفتینگ پوست است که کاملاً طراحی شده است تا ظاهر بصری پوست شما را به بهترین وجه ممکن بهبود بخشد. شما می توانید بدون ایجاد سهولت در روند جراحی دردناک، پوست کاملاً مناسب به دست آورید. دلیل این است که یک گزینه درمانی بسیار مؤثر برای شما وارد شده است.

درمان قلم پلاسما برای ترمیم ، لیفت و درمان موثر نواحی مختلف پوست مناسب است. جالب تر از همه، درمان قلم پلاسما برای محکم کردن پوست های خاردار و شل به بهترین وجه ممکن بسیار مؤثر است. این به شما کمک می کند تا ظاهر متضاد و جوان تر را به روشی کامل تجربه کنید. قلم پلاسما می تواند با مشکلات متعدد مربوط به پوست از جمله چین و چروک خطوط آزاد، لیفت صورت و موارد دیگر مقابله کند.  می توانید از آن در هر قسمت از بدن خود استفاده کنید تا پوست شل را به طور موثر محکم کنید. از همه جالب تر اینکه، با درمان قلم پلاسما ، شما می توانید به راحتی و با سهولت بیشترین نتایج درمانی را بطور سریع تجربه کنید.

۲. بدون برش

جالب تر از همه، این یک درمان بدون درد است زیرا هیچ برشی در آن وجود ندارد. قبل از شروع درمان ، هیچ تزریق بیهوشی برای شروع درمان لازم نیست. این فرایندی است که به شما امکان می دهد در مقایسه با سایر فرآیندهای مشابه، درد کمتری را تجربه کنید.

۳. درمان بدون تزریق

از آنجا که این روش درمانی است که در آن برش و سوراخ پوست وجود ندارد ، بنابراین نیازی به استفاده از تزریق بی حسی به وی نیست.  این روش وحشت کمتری است که می تواند بدون تزریق با سهولت انجام شود.

۴- روش درمان جراحی غیر جراحی

یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه پلاسما پن به جای روش های جراحی این است که این یک روش غیر جراحی برای خلاص شدن از مشکلات مختلف پوست به روش مؤثر است.  قلم پلاسما یک روش غیر جراحی و شگفت آور همه کاره است که برای درمان پوست قسمت های مختلف بدن از جمله شکم، صورت، گردن و غیره بسیار موثر است زیرا در نهایت جراحی وجود ندارد، هیچ برشی وجود ندارد و بخیه درگیر است.  فرآیند.  این دلیل اصلی محبوبیت بیشتر قلم پلاسما در بین سایر ابزارها و تکنیک های مشابه است.

۵- ریسک کمتر

با کمال تعجب، درمان با قلم پلاسما کاملاً ایمن تر است. دلیل آن این است که هیچ خطری در ارتباط با استفاده از قلم پلاسما ندارد. با این حال، باید این واقعیت را درک کنید که اینها مشکلات به موقع هستند که پس از مدتی از درمان خوب خواهند بود. حتی بیشتر ، درمان قلم پلاسما هیچگاه باعث نازک شدن پوست نمی شود و این گزینه را به گزینه ای مطمئن تر تبدیل می کند.

۶. درمان سریعتر

درمان قلم پلاسما چند ساعت یا چند روز طول نمی کشد تا انجام شود. زیرا این یک روش درمانی شگفت انگیز است که می تواند با سرعت بیشتری نسبت به هر روش دیگری انجام شود. در کمتر از ۳۰ دقیقه امکان پذیر است.  دلیل آن این است که نه تنها حداقل خاموش شدن را شامل می شود بلکه در صورتی که بخواهید بازیابی سریع را نیز به بهترین روش ممکن تجربه کنید ، کامل است.

۷. بسیار مقرون به صرفه

این یکی از گزینه های مقرون به صرفه است که می تواند توسط هر کسی در نظر گرفته شود. برای رفع مشکلات مختلف پوستی خود ، دیگر نیازی به سوراخ در جیب خود ندارید. درعوض، می توانید خدمات مؤثر و بهترین نتایج را در محدوده قیمت مناسب تجربه کنید.  از این رو، این یک راه حل صرفه جویی در هزینه است که می توانید تاکنون تجربه کنید.

۸- نتایج طولانی مدت

نتایج حاصل از چنین درمانی می تواند برای مدت طولانی تری با سهولت در شما بماند. شما می توانید بر اساس مکانی که از این درمان ها گرفته اید بهترین نتایج پوستی را به مدت ۲ تا ۳ سال تجربه کنید و حتی گاهی اوقات بیش از حد دائمی باشید.

۹. حداقل خرابی

برای بهبودی ممکن است بیماران ۳-۷ روز زمان لازم داشته باشند.  با این حال، بسیاری از آنها بلافاصله می توانند به کار یا فعالیت های روزانه خود بازگردند.

سفارش آنلاین دستگاه پلاسما پن

سفارش دستگاه پلاسما پن به صورت آنلاین هم امکان پذیر می باشد، شما می توانید جدیدترین دستگاه پلاسما پن را براساس بودجه و نیاز خود خریداری نمایید. 

چگونه در خرید پلاسما پن اقتصادی عمل کنیم؟

در هنگام خرید دستگاه پلاسما پن ۹۸  اقتصادی عمل کنید و به دنبال مناسب ترین قیمت بازار باشید.

همانطور که پیشرفتهای فن آوری در هر زمینه ای از زندگی اتفاق می افتد ، به همین ترتیب جایگاه خود را در جراحی زیبایی نیز به خود اختصاص داده است.  اگرچه در حال حاضر چندین تکنیک وجود دارد و ابزارهای مختلفی در این صنعت کار می کنند که بهترین ها برای ارائه فناوری پیشرفته زمان هستند.  با این حال ، جدیدترین فناوری در حال تحول در صنعت جراحی زیبایی است و مطمئناً جایگزین روش های جراحی فعلی و سنتی خواهد شد که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

خوب ، قلم پلاسما شگفت انگیزترین محصولی است که دارای مزایای مختلفی است. قلم پلاسما کاملاً برای هدف قرار دادن مناطقی که مشکل خاصی دارند طراحی شده است. استفاده از دستگاه پلاسما به شما کمک می کند تا به بهترین روش ممکن پوست را پاک کنید.  فن آوری انقلابی این محصول به بهترین وجه ممکن باعث بهبود و اثربخشی در درمان چندین مشکل مرتبط با پوست می شود.

فروشنده دستگاه پلاسما پن اقساطی

انواع پلاسما پن ایرانی به صورت اقساطی هم توسط فروشندگان ما به فروش می رسند. 

از درمان قلم پلاسما چه انتظاری دارید؟

درمان پوستی قلم پلاسما همچنین به عنوان یک روش آرایشی غیر تهاجمی و غیر جراحی شناخته شده است که همه می توانند با سهولت آن را تجربه کنند. قبل از محبوبیت درمان قلم پلاسما ، تنها روش درمانی که برای دستیابی به نتایج مشابه مشابه وجود داشت، تحت عمل جراحی کامل قرار گرفت و این هرگز کار آسانی نبود.  با این حال ، خوشبختانه با ورود قلم پلاسما، این جراحی ها دیگر برای دستیابی به نتایج بسیار موفق به درستی لازم نیست.  با استفاده از این فناوری انقلابی ، ما نه تنها می توانیم به نتایج بسیار مؤثر و بی خطر برسیم ، بلکه می توانیم در یک قسمت خاص از صورت و گردن شما که تحت تأثیر قرار می گیرند کار کنیم.

اگر به دنبال بهترین درمانی هستید که می تواند به شما در خلاص شدن از شر چین و چروک و سفت شدن پوست خود کمک کند ، بدون شک ، هیچ درمانی نمی تواند برای اهمیت و سطح قلم پلاسما رقابت کند.  دلیل این است که با استفاده دستگاه پلاسما می توانید بهترین و بسیار مؤثر نتایج درمانی را که می خواهید به دست بیاورید انتظار داشته باشید.  و این روشهای درمانی را می توان از خدمات رفع چین و چروک تا هر نوع لیفت به بهترین وجه ممکن برد.

در واقع قلم پلاسما چگونه کار می کند؟

قلم پلاسما انرژی الکتریکی را به صورت گازی به نیتروژن مولکولی دیاتومیک تبدیل می کند و این گاز انرژی زا را با روشی غیر تماسی به سطح پوست از بالا منتقل می کند.  این امر باعث ایجاد ضربه میکرو به لایه اپیدرمی پوست شما می شود و در عین حال با کمک هدایت حرارتی باعث گرم شدن و مختل شدن ساختار پوستی در اعماق پوست شما می شود. درمان گاهی اوقات به عنوان فیبروم بلاست نیز گفته می شود.

مناطق مختلف بدن شما از چه قلم پلاسمائی می توان برای رفع مشکلات استفاده کرد؟

آیا به دنبال مناطقی از بدن هستید که با قلم پلاسما قابل درمان باشد؟  خوب ، در اینجا لیست تمام مناطق بدن شما وجود دارد که می توانید با استفاده از قلم پلاسما، مشکلات مختلف مربوط به پوست را به بهترین وجه ممکن برطرف کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما