13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

مرجع خرید و فروش آر اف فرکشنال

مرجع خرید و فروش آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال یکی از بهترین دستگاه های جوان سازی و پایه برای کلینیک های زیبایی به حساب می آید زیرا از کیفیت و جواب دهی عالی برخورد دار می باشد. آر اف فرکشنال اکسپلور در مراکز مرجع خرید و فروش با قیمت های مقرون به صرفه ای عرضه می گردد از همین رو خریداران می توانند این دستگاه پرکاربرد را برای زیبایی پوست خریداری نمایند.

آر اف فرکشنال اکسپلور

راهنمای انتخاب و خرید آر اف فرکشنال اکسپلور

برای انتخاب و خرید آر اف فرکشنال اکسپلور بهتر است از راهنمای کارشناسان فروش که در این زمینه مجرب هستند کمک گرفت. این دستگاه دارای دو هندپیس می باشد. یک هندپیس سوزنی و یک هندپیس بدون نیدل برای جوان سازی مناظق حساس مثل اطراف چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست می باشد و این شیوه درمانی تفکیکی از دو روش میکرونیدلینک و رادیو فرکانسی می باشد.در این روش درمانی انرژی رادیو فرکانسی توسط سوزن ها یا نیدلهای بسیار ظریف به عمق پوست انتقال پیدا می کند.

در روش میکرونیدلینگ با استفاده از نیدلها جراحت های ریز در سطح پوست ایجاد شده که موجب تحریک مکانیسم ترمیم و بهبود طبیعی پوست بدن می شود. در مدت زمان درمان تولید کلاژن و الاستین آغاز شده و باعث لیفت و سفت شدن پوست و بهبود جای جوش می شود.در آرف فرکشنال نیدل های ظریف تر هستند و بسته به مدل دستگاه هرچه نیدل ظریف تر باشد اثر آن روی پوست کمتر باقی خواهد ماند.

 

راهنمایاهنمای-خرید-آر-اف-فرکشنال

 

قیمت آر اف فرکشنال اکسپلور

در حال حاضر این محصول با قیمت حدود ۴۰۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه می گردد. در روش درمان با این دستگاه لیز چربی به هیچ عنوان اتفاق نمی افتد و این خصوصیت به دلیل نیدل های Non insulated است که بکار برده می شود.گفتنی است نیدل های آر اف فرکشنال اکسپلور با روکش طلا برای رسانایی بهتر است و این ویژگی موجب شده تا از ایجاد حساسیت جلوگیری نماید. استفاده از این دستگاه درد بسیار کم و عدم ایجاد کبودی و خونریزی را به همراه دارد از همین رو دوره نقاهت درمان بسیار کوتاه است و افرادی که شاغل هستند نیازی نیست که مدت زمان طولانی را استراحت کنند.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما