13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

خرید دستگاه لیزر موهای زائد دایود

خرید دستگاه لیزر موهای زائد دایود

خرید دستگاه لیزر موهای زائد دایود FG 2000D  هم به صورت نقدی و هم به صورت شرایطی می توانید خریداری نمایید. این دستگاه دارای سه طول موج (۱۰۶۴-۸۰۸-۷۵۵ نانومتر) الکس ، دایود و ان دی یاگ جهت اثربخشی بر روی تمام تایپ های پوستی می باشد. این دستگاه دارای FDA آمریکا(قابل استعلام از سایت FDA) و CE اتحادیه اروپا (TUV)  می باشد. جهت خرید این محصول و اطلاع از شرایط خرید آن می توانید با ما تماس بگیرید.

معرفی دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود FG 2000D

دستگاه لیزر الکس دایود +FG 2000D یک دستگاه چند منظوره حذف موهای زائد و جوانسازی پوست است، که با تکنولوژی پیشرفته خنک کننده، جراحی و لیزر بدون درد و با سرعت و قدرت بالا را به همراه دارد. لیزر +FG 2000D از سه طول موج(۱۵۵ / ۱۰۶۴۰۰ / ۸۰۸ nm) در کار خود استفاده می کند و با این سه طول موج، انواع متفاوتی از پوست و مو( حتی موهای رنگ شده) را هدف قرار می دهد.

 

دستگاه چند منظوره حذف موهای زائد و جوانسازی پوست

 

نحوه کارکرد دستگاه لیزر الکس دایود +FG 2000D به این صورت است که  کاربر روی صفحه نمایش دستگاه ناحیه درمان را انتخاب نموده و دستگاه تنظیمات لازم را انجام خواهد داد و این دقت و سرعت عمل را بالا خواهد برد. به دلیل دقت بالای کار و به دلیل استفاده از تکنولوژی خنک کننده، بافت های همجوار پوست بیمار آسیب نخواهد دید.

در کمتر از یک دقیقه فولیکول های انواع موها را از بین برده و باعث صرفه جویی در زمان می شود. این دستگاه می تواند اطمینان ۱۰۰درصدی از حذف کامل موهای زائد را به بیماران بدهد. هندپیس دستگاه، تا ۳.۵ درجه سانتیگراد خنک می شود و با نفوذ به عمق پوست، فولیکول های مو را، بدون هیچ دردی از بین می برد. این روش درمان موهای زائد، از راحتترین و بدون دردترین روش های نوین است.

کلینیک های پوست و زیبایی به دلیل به صرفه بودن و صرفه جویی در زمان، انجام کار بیست و چهار ساعته دستگاه و چند منظوره بودن آن، استفاده از این دستگاه را ترجیح می دهند و در خرید دستگاه لیزر موهای زائد دایود بسیار حساس هستند.

ویژگی های ممتاز دستگاه لیزر موهای زائد دایود +FG2000D

ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد دایود به صورت اجمالی به شرح ذیل است:

  1. بهره گیری از ۴ لیزر بار با طول موج ان دی یاگ(۱۰۶۴ نانومتر)، ۳ لیزر بار با طول موج الکساندرایت(۷۵۵ نانومتر)، ۳ لیزر بار با طول موج (۸۰۸ نانومتر) جهت اثر بخشی مناسب بر روی تمام تایپ های پوستی در یک هندپیس
  2. لیزر سورس وارداتی از آلمان
  3. کاهش دائمی موهای زائد (PERMANENT HAIR REDUCTION)
  4. تکنولوژی اینترنال تعبیه شده جهت کولینگ قدرتمند هندپیس
  5. استفاده از SHR MODE جهت بهره گیری از تکنولوژی PAIN- FREE(بدون درد)
  6. مانیتور رنگی و لمسی بسیار بزرگ با طراحی زیبا ۱۵ اینچی
  7. سرعت بسیار بالای درمان با استفاده از تکنولوژی IN MOTION TREATMENT  تا فرکانس ۱۰HZ
  8. ۹۰% قطعات استفاده شده در دستگاه از کمپانی های معتبر آمریکا،آلمان و ژاپن می باشد
  9. تضمین استفاده بدونه وقفه تا ۲۴ ساعت برای کار در مراکز شلوغ
  10. کاربری آسان و در عین حال حرفه ای – دارای سیستم آلارم خطا برای کاهش ریسک کار کاربر
  11. عبور از تست انرژی ۱:۱ با دستگاه انرژی متر COherent آمریکا

 

تکنولوژی اینترنال تعبیه شده جهت کولینگ قدرتمند هندپیس

خرید دستگاه لیزر موهای زائد دایود +FG2000D

خرید دستگاه لیزر موهای زائد FG2000D  را می توانید به صورت اینترنتی انجام دهید و یا اینکه به صورت حضور ی در دفتر تهران حضور پیدا کنید. در هر دو حالت همکاران ما برای نصب و آموزش دستگاه در مطب شما حضور خواهند یافت. دستگاه لیزر موهای زائد دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.امکان خرید دستگاه به صورت شرایطی نیز امکان پذیر می باشد. خرید نقدی هم دارای ۱۰% تخفیف داده می شود. جهت خرید این دستگاه می توانید با ما در ارتباط باشید. تا شما در امر  خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد یاری دهیم.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما