13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

قیمت دستگاه اس اچ آر ایلایت پنتوکس

قیمت اس اچ آر ایلایت پنتوکس

دستگاه اس اچ آر ایلایت پنتوکس یکی از جدیدترین دستگاه های روز برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود که از تلفیق IPL و لیزر دایود است. از لیزر منبع نور که همان لامپ زنون استفاده شده در IPL ها است در ساخت این دستگاه استفاده شده ولی با این تفاوت که مانند لیزر دایود در هر ثانیه ۱۰ شات را شلیک و به راحتی تمام لیزر موهای زائد با دستگاه اس اچ آر ایلایت پنتوکس قابل انجام خواهد بود.

اس اچ آر ایلایت پنتوکس

پالس های دستگاه اس اچ آر ایلایت پنتوکس با تولید نور شدید و با ایجاد گرما سبب تخریب ریشه مو می‌گردد. از ویژگی های این دستگاه میتوان به انرژی کم، توان متوسط بالا و سرعت تکرار زیاد آن اشاره کرد.

در این دستگاه انرژی به قطعات کوچک تر تقسیم و در تعداد دفعات تکرار بالا به پوست وارد می شود که علاوه بر سرعت بالا و بدون عوارض بودن فرایند، اثربخشی نیز بصورت چشمگیری افزایش می یابد.

عملکرد دستگاه اس اچ آر ایلایت پنتوکس

طول موج ساطع شده از این دستگاه بین ۶۴۰ تا ۹۵۰ میباشد که فولیکول مو به چنین طیف گسترده ای از نور نیاز ندارد و بخش عمده ای از این انرژی تبدیل به گرما می‌شود که احتمال سوختگی با این دستگاه را از بین میبرد . همچنین دستگاه اس اچ آر ایلایت پنتوکس برای انواع تیپ های پوستی کاملا بی‌خطر بوده و می‌تواند برای پوست های سبزه نیز استفاده شود.

برای لیزر کامل یک بدن به طور متوسط در حدود ۹۰ دقیقه زمان لازم است ولی با این دستگاه تنها ۴۵ دقیقه زمان نیاز است و این یکی از نقاط قوت دستگاه اس اچ آر ایلایت پنتوکس میباشد چرا که تعداد شات های آن ۱۰ شات در ثانیه بوده و همین امر باعث افزایش سرعت کار با این دستگاه میباشد. همچنین در استفاده از این دستگاه می‌توان هندپیس را بصورت پیوسته بر روی موضع مورد نظر حرکت داد و همزمان شات زد، که این کار هم باعث افزایش بسیار چشمگیر سرعت انجام فرایند لیزر می شود که موهای کل بدن را میتوان در عرض ۳۰ دقیقه از بین برد.

مزایای دستگاه اس اچ آر ایلایت پنتوکس

  • قیمت مناسب
  • بدون درد و یا عوارض جانبی
  • قابلیت رقابت با دستگاه لیزر دایود
  • سرعت بسیار بالا دستگاه
  • قابلیت کارکرد ۲۰ ساعت در شبانه روز
  • قابلیت دوره درمان تضمینی کوتاه مدت
  • دارای سرعت بالا
  • دارای اثربخشی بسیار عالی
قابلیت رقابت با دستگاه لیزر دایود
  • شرایط ارسال و خرید 

    جهت خرید اس اچ آر ایلایت پنتوکس پس از استعلام موجودی و قیمت کالا از کارشناسان فروش جهت ثبت سفارش خود اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده، شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خرید راهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان آراد طب تجهیز در گفتگوی آنلاین وب سایت و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما