13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

معرفی دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال

معرفی دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال

دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال چیست؟ سانتریفیوژ یک دستگاه آزمایشگاهی است که از آن برای تفکیک انواع مایعات و مخلوط‌ها استفاده می‌شود. درتکنیک سانتریفیوژ مایع در درون یک ظرف مثل لوله آزمایش یا کیسه قرار داده شده و دور بالا چرخانده می شود. اجزای داخل مایع بر اساس قانون فیزیکی ته نشین می شود. دستگاه سانتریفیوژ در پزشکی کاربردهای فراوانی دارد. از جمله این کاربردها تهیه محلول پی آر پی است.

سانتریفیوژ یونیورسال
سانتریفیوژ یونیورسال

دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال یکی از دستگاه‌های کارآمد برای استفاده در کلینیک‌های تخصصی پوست و مو است. این دستگاه با داشتن قابلیت‌های بالا و کارایی مطلوب، نقش بسیار موثری در تهیه پی آر پی خالص و مرغوب دارد و می‌تواند به بهبود کیفیت خدمات کلینیک‌های زیبایی کمک کند. این دستگاه با مدل های ۸ و ۱۶ شاخه و همچنین لیوانی ساخته شده است.

 

مناسب ترین دستگاه سانتریفیوژ برای کلینیک های زیبایی مدل سانتریفیوژ ۸ است. از دستگاه سانتریفیوژ ۸ شاخه پی آر پی برای جداسازی پلاکت‌های خونی به منظور تزریق به بیماران استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از نیروی گریز از مرکز اجزای خون را از هم جدا کرده و پلاکت‌های مورد نیاز برای درمان‌های مختلف پوستی و مو را تهیه می‌کند.

دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال
دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال

مشخصات دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال ۸ شاخه 

✅ دارای دور متغیر ۴۰۰۰ دور در دقیقه

✅ دارای دورسنج و تایمر دیجیتال: باعث کنترل دقیق سرعت و دست یافتن به بهترین نتیجه می شود.

✅ ایمنی بسیار بالا ، مصرف پایین

✅ کارکرد بدون صدا و لرزش

✅ مقاومت و کارایی بالا : متریال ساخته شده از مواد باکیفیت و مقام است که باعث افزایش طول عمر و کارایی بهتر دستگاه می شود.

✅ استفاده آسان برای انواع کیت های PRP : طراحی کاربرپسند این دستگاه باعث می‌شود که استفاده از آن برای پرسنل کلینیک بسیار آسان باشد.

✅ صرفه‌جویی در زمان: این سانتریفیوژ با قابلیت پردازش همزمان ۸ نمونه در یک دور چرخش، به صرفه‌جویی در زمان و افزایش بهره‌وری کلینیک کمک می‌کند.

✅ قیمت بسیار مناسب: در مقایسه با ویژگی های خوب این دستگاه، قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال
دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال

کاربردهای سانتریفیوژ ۸ شاخه پی ار پی یونیورسال

این دستگاه برای کاربردهای مختلفی در کلینیک‌های زیبایی پوست و مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از این کاربردها عبارت‌اند از:

  • جوانسازی پوست: تزریق پلاکت‌های خونی تهیه شده با استفاده از سانتریفیوژ ۸ شاخه پی آر پی می‌تواند در فرآیند جوانسازی پوست بسیار موثر باشد.
  • کاشت مو: این دستگاه به درمان کاشت مو کمک می‌کند با تهیه پلاکت‌های خونی مورد نیاز برای این روند.
  • ترمیم زخم‌های دیابتیک و ایسکمیک: استفاده از پلاکت‌های خونی به دست آمده از سانتریفیوژ ۸ شاخه پی آر پی می‌تواند در فرآیند ترمیم زخم‌های کهنه دیابتیک و ایسکمیک بسیار موثر باشد.
  • ارتوپدی: استفاده از پی ار پی در درمان زخم های ارتوپدی و ارتروز امروزه برکسی پوشیده نیست. در صورتیکه کلینیک ارتوپدی دارید می توانید با تهیه کیت ارتوپدی و کیت ارتوکین تراپی و یک دستگاه سانتریفیوژ برای درمان بیماران خود استفاده کنید.
  • زنان و نازایی: امروزه در بسیاری از کلینیک های زنان و نازایی برای جوانسازی دستگاه ژنیتال و ivf از روش پی ار پی استفاده کنید.

 

نقد دستگاه سانتریفیوژ یونیورسال

پلاسمای خون سرشار از پلاکت یا پی ار پی به سانتریفیوژ بسیار کاربردی برای جداسازی و تغلیظ پلاکت ها نیاز دارد.

سانتریفیوژ پی آر پی از نیروی گریز از مرکز برای افزایش سرعت جداسازی استفاده می کند.

پزشکانی که پی آر پی را با غلظت بالا از پلاکت های خون در بافت های مورد ترمیم مانند مو و زانو تزریق می کنند ، افزایش سرعت بازسازی بافت را مشاهده می کنند.

دریافت پلاسمای غنی از پلاکت خون کامل نیاز به سانتریفیوژ برای جداسازی فاکتور های رشد و پلاکت ها دارد.

خون موجود در شریان ها دارای گلبول های قرمز و سفید و پلاسمای خون و فاکتور های رشد تشکیل شده است.

خون به سه لایه اصلی تقسیم می شود : گلبول‌های قرمز خون در سنگین ترین ، گلبول‌های سفید خون با وزن متوسط و پلاکت‌ها سبک ترین می باشند.

پلاکت‌های خون انسان سلول‌هایی در بدن ما هستند که دارای مواد غذایی و فاکتورهای رشد هستند که ترمیم زخم روی پوست را تسریع می‌ بخشند ، همانطور که پوست پس از زخم و آسیب بهبودی پیدا می کنند.

خرید سانترفیوژ ۸ شاخه پی ار پی

این سانتریفیوژ با قابلیت پردازش همزمان ۸ نمونه در یک دور چرخش، به صرفه‌جویی در زمان و افزایش بهره‌وری کلینیک کمک می‌کند. در صورتیکه تعداد بیماران کلینیک شما بیشتر باشد می توانید مدل سانتریفیوز ۱۶ شاخه را تهیه کنید. یا در مواردیکه از کیت پی آرپی مدار بسته استفاده می‌کنید می توانید مدل سانتریفیوژ لیوانی را خریداری نمایید.

در صورتی که به دنبال خرید یک دستگاه سانتریفیوژ ۸ شاخه پی آر پی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، بهتر است با نمایندگی‌های معتبر استاندارد کیت در این زمینه تماس بگیرید. مواردی که باید در هنگام خرید این دستگاه در نظر داشته باشید عبارت‌اند از:

کیفیت ساخت: مطمئن شوید که دستگاه سانتریفیوژ ۸ شاخه پی آر پی از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش: انتخاب یک شرکت با پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند در طولانی مدت بسیار کمک کننده باشد.

قیمت: قیمت دستگاه باید با کیفیت و کارایی آن متناسب باشد. از این رو، قبل از خرید مقایسه‌ی قیمت‌های موجود در بازار را انجام دهید.

گارانتی: اطمینان حاصل کنید که دستگاه سانتریفیوژ ۸ شاخه پی آر پی دارای گارانتی مناسب و شرکت سازنده از آن پشتیبانی می‌کند.

سانتریفیوژ ۸ شاخه پی آر پی یکی از دستگاه‌های کارآمد برای استفاده در کلینیک‌های تخصصی پوست و مو است که با قابلیت‌های بالا و کارایی مطلوب، در تهیه پی آر پی خالص و مرغوب نقش موثری دارد. با انتخاب یک دستگاه کیفیتی و مطابق با نیازهای کلینیک، می‌توانید کیفیت خدمات خود را افزایش دهید و به موفقیت‌های بیشتری دست یابید. در هنگام خرید این دستگاه، مواردی مانند کیفیت ساخت، پشتیبانی، قیمت و گارانتی را مد نظر قرار دهید تا از خرید خود رضایت کامل حاصل کنید.

 

  • شرایط ارسال و خرید 

    جهت خرید اس اچ آر ایلایت پنتوکس پس از استعلام موجودی و قیمت کالا از کارشناسان فروش جهت ثبت سفارش خود اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده، شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خرید راهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان آراد طب تجهیز در گفتگوی آنلاین وب سایت و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما