13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

خرید دستگاه پلاسماجت برند پلاسدرما

خرید دستگاه پلاسماجت برند پلاسدرما

دستگاه پلاسماجت برند پلاسدرما دارای یک سری مشخصات مخصوص به خود می باشد که آن را از مدل های بی کیفیت جدا می نمایید ما در این مقاله تعدادی از مشخصات آن را برای شما بیان خواهیم کرد. خرید این دستگاه برای رفع افتادگی پلک بدون عمل جراحی، جوانسازی، پاک کردن خال های مسطح و … استفاده می شود. بلفاروپلاستی با دستگاه پلاسما از جدیدترین روش برای زیبایی چشم می باشد. این دستگاه برای افرادی که دارای شلی و افتادگی متوسط پوست یا چروک ریز روی پلک هستند، گزینه ای مناسب می باشد، این روش بسیار سریع است و در کم تر از نیم ساعت قابل اجرا می باشد.

خریددستگاه پلاسما

خرید دستگاه پلاسماجت برند پلاسدرما کلینیکی

آرک یا قوس الکتریکی حاصل از پدیده پلاسما بوسیله تخلیه انرژی، با سرعت بالا سلول های سطح پوست (اپیدرم و پاپیلای درم) را تصعید می کند. به خاطر فشار الکتریکی بالا و تخلیه سریع انرژی، تخریب سطحی و متمرکز با شعاع کم ایجاد می شود. با نزدیک شدن سوزن به سطح پوست پلاسما تولید شده توسط خرید دستگاه پلاسماجت برند پلاسدرما تخلیه سریع انرژی  و عدم انتشار آن به عمق پوست و همچنین تولید آرک الکتریکی کنترل شده، برای جوانسازی اطراف چشم که حساس ترین نقطه بدن می است، کامل ایمن می باشد.

پلاسما با با تحریک فیبروپلاست ها در لایه زیرین پوست سبب تحریک کلاژن سازی جدید (Neocollagenesis) پوست می گردد. و این نکته شرح داده شده یکی از مهمترین دلیل برای اصل بودن دستگاه پلاسما جت حرفه ای مدل پلاسدرما است.

دستگاه پلاسماجت برند پلاسدرما برای خال برداری

خرید دستگاه پلاسماجت برند پلاسدرما  کلینیکی می توانید برای خال برداری استفاده نمود. اما هر نوع خالی را نمی توانید با این دستگاه بردارید بیشتر خال های مسطح کاندید خوبی برای این کار هستند. وقتی خال ها یا لک های پوستی با دستگاه پلاسما برداشته می شوند چند مزیت نسبت به آراف سرجیکال داریم یکی از این مزیت ها این است وقتی شما خال را برمی دارید بخاطر خاصیت پلاسما که قابلیت انتشار در عمق را ندارد ریسک گود شدن سطح پوست وجود ندارد. از دستگاه پلاسما مدل پلاسدرما برای موارد زیر نیز می توان استفاده نمود:

  • ترمیم و بازسازی و کاهش چین و چروک های پوستی
  • کاهش افتادگی و شلی و چین و چروک های پشت پلک ( بلفاروپلاستی بدون جراحی)
  • برداشتن و حذف ضایعات پوستی (خال،کک و مک،لک،اسکین تگ،میلیا و … )
  • کاهش عمق و سطح  اسکارها و بهبود خطوط استریا (ترک های ناشی از چاقی یا حاملگی)
  • جوانسازی و لیفتینگ و کاهش شلی و افتادگی پوست
  • افزایش آبرسانی و خونرسانی به سطح پوست
  • کاهش التهاب و از بین بردن قرمزی ناشی از آکنه فعال از طریق خاصیت آنتی باکتریال پلاسما

دستگاه پلاسما  برند پلاسدرما مناسب برای خال برداری

 

استفاده از دستگاه پلاسما جت روشی غیر تهاجمی بوده که هیچ معایبی را در پی نخواهد داشت. خرید دستگاه پلاسماجت برند پلاسدرما جت جایگزینی بی خطر برای عمل های جراحی زیبایی می باشد که به جای بریدن پوست اضافه یا استفاده از لیزر از قوس کوچک الکتریسیته استفاده می شود و سلول های پوستی با استفاده از گرما ترمیم می شوند.

 

استفاده از دستگاه پلاسما در نواحی حساس پوست

استفاده از خرید دستگاه پلاسماجت برند پلاسدرما برای نواحی حساس پوست همچنین اطراف چشم ها گزینه مناسبی می‌ باشد؛ چرا که هیچ آسیبی به پوست اطراف چشم شما وارد نخواهد کرد و پلک ها پس از عمل همچنان حرکت مناسبی خواهند داشت. از دستگاه پلاسما جت برای رفع افتادگی پلک استفاده می شود، برای افرادی که تمایل به عمل های جراحی و بیهوشی ندارند استفاده از دستگاه پلاسما گزینه ای مناسب می باشد.

برای از بین بردن چین و چروک های چشم و رفع افتادگی پلک از دستگاه پلاسما به روز ترین و پیشرفته ترین روش به حساب می آید. در این روش از هیچگونه تیغ و برش استفاده نمی شود و پوست یا چربی پلک برداشته نخواهد شد، بلکه با استفاده از این دستگاه لایه های سطحی پوست از حالت جامد به حالت گاز تبدیل می‌ شوند. برای افرادی که دارای افتادگی پلک کمی هستند و کسانی که افتادگی یک طرفه دارند،که خرید دستگاه پلاسماجت برند پلاسدرما گزینه مناسب می باشد.

 

اولین دستگاه شات ریپت در ایران

تنوع در این سری از محصولات بالا بوده و هر یک از آن ها قیمت منحصر به فردی دارند، اما شما می توانید با صحبت کردن با مشاوران ما بهترین مدل را انتخاب نمایید. خرید دستگاه پلاسماجت برند پلاسدرما علاوه بر دارا بودن آک تمام بنفش که یکی از نشانه های پلاسمایی واقعی است مجهز به حالت  جهت بالا بردن ایمنی بیشتر کار با دستگاه نیز می باشد که سایر دستگاه های پلاسما کلینیکی موجود در بازار این حالت را ندارند. با استفاده از این دستگاه می توانید کارهای مانند بلفاروپلاستی، رفع چین و چروک، تغییر شکل بینی، برداشتن خال و ضایعات پوستی و … استفاده نمود.

 

پلاسدرما اولین دستگاه شات ریپیت

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما