13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

خرید دستگاه هایفو اولترا فورمرIII

دستگاه هایفو اولترا فورمر III

دستگاه هایفو اولترا فورمر یکی از بهترین دستگاه های هایفو موجود در بازار دستگاه های زیبایی است.جدیدترین مدل هایفو اولترا فورمر مدل ۳ این دستگاه است.دستگاه هایفو اولترا فورمر سه یک دستگاه جوانسازی و کاملا غیر تهاجمی برای لیفت و جوانسازی صورت و گردن و کل بدن است. دستگاه هایفو اولترا فورمر از امواج اولتراساند برای تحریک و انقباظ فیبرهای کلاژن استفاده می کند. شما می توانید یک درمان غیر تهاجمی و بدون جراحی داشته باشید. در این روش درمانی سطح پوست هیچ آسیبی نمی بیند و امواج متمرکز با شدت بالا لایه های زیرین بافت پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند.وسبب سفت شدن بافت پوست و از بین بردن چین و چروک پوست می شوند.

دستگاه هایفو اولترا فورمر

هایفو (HIFU ) چیست؟

دستگاه هایفو اولترا فورمر یکی از انواع مدل های هایفو موجود در بازار تجهیزات زیبایی پزشکی است.هایفوتراپی یا اولتراپی با اسمhifu شناخته ترین دستگاه بین زیباجویان برای لیفت و جوانسازی ایست این وازه مخفف(High Intensive Focused Ultrasound ) است.  یعنی امواج اولتراسوند متمرکز به شدت بالا که در عمق پوست نفوذ کرده و با افزایش دمای بافت پوست را تغا ۶۰-۸۰ درجه سانتی گراد بالا برده و باعث ایجاد نقاط زخم و کواگوله بافت شده و پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند و افزایش خون رسانی در ناحیه درمانی و در نتیجه جوانسازی و بهبود بافت می گردد.

به دنبال آن سلول های فیبروپلاستی پوست تحریک شده،ساخت و بازسازی کلاژن و الاستین که دو پروتیین اصلی و حیاتی بافت پوست افزایش می یابد. با بالارفتن سن میزان و کیفیت کلاژن پوست کاهش یافته و به دنبال آن میزان آب پوست کاهش می یابد. و بدنبال کاهش کلاژن پوست چین و چروک و لکه و افتادگی های پوستی نمایان می شود. با استفاده از هایفو می توان این فرایند را کاهش داد و باعث بهبودبافت پوستی و استحکام آن شد.

CONTLEX

دستگاه هایفو اولترا فورمر۳ (hifu ultraformer III)

دستگاه هایفو اولترا فورمر ۳ یکی از قویترین دستگاه های هایفو موجود در بازار ایران است. این دستگاه دارای توان ۳ ژول می باشد این در حالی ایست که سایر دستگاه ارای توان دو ژول هستند. بنابراین توان دستگاه بالاتر و درنتیجه اثربخشی قدرت مانور دستگاه نیز بیشتر است.دستگاه مجهز به دو هندپیس می باشد که هم برای جوان سازی و هم برای لاغری کاربرد دارند. این دستگاه کاملا غیر تهاجمی(NON- INVASIVE )است که برای لیفت، تاتنینگ و کانتورینگ صورت، گردن و بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل دستگاه در کشورهای ماند برزیل، استرالیا، کشورهای اروپایی بالاترین آمار استفاده را کلینیک های زیبایی و بیمارستان ها را دارد. و به طور کلی ۵۵ کشور جهان از این مدل دستگاه هایفو استفاده می کنند و یکی از پر طرفدارترین دستگاه های هایفو در دنیا است.

UF3 Machine Pic

اولترا فورمر۳ بهترین مزیت که دارد سرعت عمل و اثربخشی بالای آن را از بقیه دستگاه متمایز کرده است. و دیگر اینکه دستگاه هایفو فورمر مجهز به کاترییج های با  تمرکز میکرو و ماکرو می باشد و سبب می شود شما تمام مناطق ورد نیاز را برای جوانسازی را هدف قرار بدهید.

مزیت سوم هایفو اولترا فورمر وسعت استفاده و کاربردهای مختلف آن است برای تمام مناطقی از بدن که نیاز به جوانسازی و لیفت دارند را می توانید با استفاده از هایفو موزرد ایتفاده قرار بدهید.مزیت چهارم آن توان جوانسازی و بهبود علایم پیری آن است. مزیت پنج این دستگاه استفاده برای لاغری و کانتورینگ پوست در قسمت های مختلف است.

کاربردهای دستگاه هایفو اولترا فورمر

دستگاه هایفو اولترا فورمر برای کلینیک های تخصصی زیبایی و کلینیک های تغذیه سیار مناسب است. این دستگاه با ارائه روش های درمانی جوانسازی و لاغری می توانید بهترین وسیله درمانی برای موارد زیر باشد:

  1.  از بین بردن و کاهش غبغب
  2.  از بین بردن چین و چروک های ریز
  3. از بین بردن چین های حاصل از افتادگی پوست
  4. شل شدگی و افتادگی پوست
  5. کاهش حالت ارتجاعی پوست
  6. چربی سوزی و از بین بردن چربی های زائد
  7. دستگاه هایفو اولترا فورمر01

کاترییج دستگاه هایفو اولترا فورمر

دستگاه هایفو اولترا فورمر دارای ۴ مدل کاترییج با عمق نفوذها ۱.۵MM – 2.0MM-3.0MM-4.5MM  می باشد. مدل کاترییج دو میلی متر دستگاه هایفو اولترا فورمر برای نواحی حساسی مانند پشت لب طراحی شده است. این کاتریج ها بیشتر کار جوانسازی و لیفت را انجام می دهند.

کاترییج های ۶.0MM- 9.0MM -13.0MM برای کانتورینگ و لیز چربی مورد استفاده قرار می گیرد.شما با این کاترییج برای نواحی مختلف بدن می توانید چربی سوزی و رفع سلولیت را کار کنید.هر کارترییج بیش از ۱۰۰ جلسه درمانی را ساپورت می کنند. بنابراین شما با هفت عدد کاترییج تا مدت ها نیاز به خرید کاتریج ندارید و نکته ای که مهم هست به صرفه بودن قیمت کاترییج های هایفو فورمر می باشد. پزشک مجبور نیست هزینه سنگینی بابت خرید کاترییج ها پرداخت نماید.

دستگاه هایفو اولترا فورمر بسیار کم درد است. مژده ای برای عزیزانی که نگران درد هایفو هستند. و هزینه کم این دستگاه و کیفیت بالای آن، مزیت چند برابری برای آن ایجاد کرده است.

کاترییج دستگاه هایفو اولترا فورمر

نحوه استفاده از دستگاه هایفو اولترافورمر۳

انجام کار با دستگاه هایفو اولترافورمر تا می توانید از بی حسی موضعی استفاده نکنید زیرا هدف ما تنظیم دستگاه با توجه به آستانه درد مراجعه کننده است. ولی برای عزیزانی که تحمل درد براشون سخت است شما می توانید بعد از بی حسی موضعی با زیلاپی پوست را کامل شسته و روی پوست زیباجو هیچ گونه آلودگی نباشد. سپس روی پوست یک لایه ژل مالیده شود.

کاترییج را با توجه به ناحیه مورد درمان نوع کاترییج را انتخابمی کنید. سر کاترییج باید به طور کامل روی پوست قرار بگیرد. و پاور شات زنی دستگاه را میزنید تا شات ها روی پوست ساطع شوند.زمان لازم برای کار روی صورت و گردن حدود ۴۵ دقیقه طول می کشد. فرد در حین درمان تنها حالت گز گز را احساس می کند. و بعد از انجام هایفو تراپی اندکی التهاب دارد که بعد از اندک زمان این التهاب و قرمز رفع خواهد شد.

بعد از درمان با هایفو اولترافورمر۳ چه کار باید کرد؟

پس از درمان با هایفو تراپی چکار باید کرد؟

  • می توانید برای کاهش التهاب حاصل از درمان با دستگاه هایفو اولترا از کمپرس یخ استفاده کنید
  • پوست صورت را به هیچ وجه را ماساژ یا دستکاری نفرمایید.
  • بعد از انجام هایفو تراپی فرد نباید در معرض نور آفتاب قرار بگیرد ببه همین منظور تا دو ماه باید از ضد آفتاب استفاده کند
  • تا ۴۸ ساعت از هرگون حرارت و گرما در محل درمان جلوگیری شود(دوش گرم) تا جای امکان دارد  روی صورت نخوابید و از استفاده از مواد آرایشی رو پوست خود داری کنید.
  • در طول روز حتما آب کافی استفاده شود.
  • نیاز به درمان خاصی نیست مگر اینکه به تجویز پزشک از مواد کلاژن ساز تجوز شود.

چه کسانی نباید هایفو انجام بدهند؟

  • دستگاه هایفو اولترا برای رنج سنی ۳۰ تا ۴۵ سال بسیار مناسب است. البته افراد سن بالاتر هم می توانند هایفو استفاده کنند اما این افراد نتیجه زیادی از این روش درمانی نمی گیرند و بهتر از درمان های با اثر بخشی بالاتر و سریعتر استفاده کنند.
  • افرادی که داخل ناحیه مورد درمان فلز دارند نباید از هایفو استفاده کنند.
  • خانم های باردار و شیر  ده نباید هایفو  انجام بدهند.
  • کسانی که عفونت یا جوش فعال در ناحیه درمان دارند نباید هایفو انجام بدهند.
  • خال های رنگی و مشکوک نباید مورد درمان قرار گیرند.
  • درناحیه تحتانی شکم برای بانوانی که کیست یا فیبرم  یا میوم دارند نباید هایفو انجام داد
  • افراد مبتلا به نواقص عصبی – عضلانی نباید هایفو انجام دهند
  • افراد مبتلا یا مشکوک به تومورهای خوش خیم یا بد خیم نباید هایفو انجام بدهند
  • افراد دیابتی نباید هایفو انجام بدهند.

نتیجه درمان بادستگاه هایفو اولترا فورمر۳

برای درمان با دستگاه هایفو اولترا باید این نکته را در نظر بگبرید که شما با تحریک بافت پوست به کلاژن سازی باعث بهبود بافت به صورت جوان سازی و لیفت می شوید. بنابراین کلاژن سازی بهبود بافت دو ماه بعد در لایه های زیرین پوست شروع خواهد شد. و تا شش ماه بعد از انجام هایفوتراپی فرایند جوان سازی کامل می گردد. هایفو تراپی را سالی یک یا نهایتا دو بار می توان انجام داد، زیرا باید به پوست فرصت ترمیم داده شود.

کاربرد ترکیبی دستگاه هایفو با سایر دستگاه ها

دستگاه هایفو را می توانید با سایر روش های درمانی ترکیب نمود و نتیجه بهتری گرفت. کارشناسان آموزش ما نحوه ترکیب دستگاه هایفو با سایر دستگاه ها و روش های درمانی را به شما آموزش خواهند داد تا حداکر نتیجه را از درمان با دستگاه هایفو بگیرید.

 دستگاه هایفو آلترافورمر۳ درد دارد؟

درمان با دستگاه هایفو اولترا فورمر نسبتا بدون درد است. این روش درمانی در مقایسه با روش های تهاجمی مانند جراحی بسیار کم درد و راحت است. همیشه اپراتور میزان توان دستگاه را باتوجه به آستانه درد فرد تنظیم می شود. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست. شما از دستگاه بدون درد و با کیفیت بسیار بالا استفاده می کنید و حداکثر اثربخشی را کسب می کنید.

درمان با دستگاه هایفو اولترا فورمر نسبتا بدون درد است.

آیا دستگاه هایفو الترا فورمر ۳ عوارض دارد؟

کارشناسان آموزش بعد از اینکه شما دستگاه هایفو اولترا را از شرکت ما خریداری فرمودید، بعد از ارسال محصول خریداری شده در طول ۴-۷ روزکاری به محل کار شما در جای از ایران عزیزمان باشید مراجعه نموده و صفر تا صد کار با دستگاه را به شما آموزش می دهند. در صورت اجرای دستورالعمل های استفاده از دستگاه هیچ گونه عارضه یا مشکلی برای کسی که هایفو انجام می دهد پیش نمی آید.

تنها بعد از انجام هایفوتراپی محل مورد درمان اندکی التهاب و قرمزی مشاهده می شود که این التهاب بعد از ۳ ساعت رفع خواهد شد برای برخی از عزیزان حتی این التهاب را هم نخواهند داشت.  قابل ذکر است که وقتی از کاترییج های با عمق نفوذ بیشتر مانند ۱۳ یا ۹ لایه های عمیق تر را هدف درمانی قرار می دهید این التهاب ممکن است چند روز طول بکشد.البته احتمال دیدن کبودی و بی حسی نیز در این موارد داشته باشند.و این موقتی است نگران نباشید به مرور رفع خواهد شد.

نحوه خرید دستگاه هایفو اولترا فورمر ۳

جهت خرید دستگاه هایفو اولترا فورمر ۳ می توانید به صورت تلفنی و با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سوالاتی که در مورد دستگاه در ذهن دارید بپرسید و اطلاعات لازم و کافی را کسب نماید و بعد از تکمیل خرید، دستگاه هایفو شما طی ۴ تا ۷ روز به شما تحویل داده خواهد شد. کارشناسان آموزش جهت نصب و آموزش دستگاه در محل کار شما حضور پیدا خواهند کرد. قابل ذکر است دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما