13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

ست تزریق چربی برند لیپوریس

ست تزریق چربی برند لیپوریس

ست تزریق چربی برند لیپورس یک ست کامل جهت برادشت و تزریق چربی است. این ست تمام قطعات و اجزای مورد نیاز برای انجام فرایند تزریق چربی از تزریق مایع تامیسنت تا شتشوی و تزریق دوباره چربی را برای پزشک فراهم می نماید. این ابزارهای با کیفیت بسیار بالا تولید شده اند و تمام ایراداتی که ابزارهای موجود در بازار دارند مانند جدا شدن هندپیس، خم شدگی میله ابزار و یا زنگ زدی را ندارد.

ست تزریق چربیبرند لیپوریس یکی از با کیفیت ترین ابزارهای تزریق چربی در خاورمیانه و آسیا می باشد. این ابزارها دارای CE از اتحادیه اروپا و مجوز سیب سلامت و ایزو ۱۳۴۸۵  و ایزو ۹۰۰۱ است. و اکنون در کشورهای مانند امارات،عمان،ترکیه،ارمنستان مورد استفاده قرار می گیرد.

ست تزریق چربی برند لیپوریس01

جنس ست تزریق چربی

جنس ست تزریق چربی از جنس استیل پزشکی است. ابزارهای برند لیپورس قابل اتوکلاو کردن را داشته و بطور ویژه ای از هزینه های مصرفی می کاهد. زیرا این ابزارها قابل استفاده مجدد را دارند.  این ابزارها بیشتر از ده سال برای پزشک کار می کنند بدون اینکه قابلیت اولیه را از دست بدهند.

امروزه از ابزارهای تزریق چربی در اندیکاسیونهای مختلف فیلد زیبایی و مدل سازی صورت و قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. کانولای تزریق چربی در کارهای مانند : حجم دادن و مدلینگ گونه ها، فرم دادن به نواحی لاغر و گود صورت، پر کردن گودی زیر چشم، برجسته کردن لب ها، حجیم کردن سینه و باسن از مهمترین موارد استفاده از کانولای تزریق چربی است.

برتری ست تزریق چربی برند لیپوریس

ست تزریق چربی لیپوریس LIPORASE دارای میله هی از جنس استیل پزشکی می باشد. این ابزارها برای کشیدن/ ساکشن تزریق و انتقال چربی و مایعات در تزریق چربی مورد استفاده قرار می گیرند. سایز و قطرهای مناسب برای این کار جهت انجام هرچه بهتر فرایند برای شما با توجه به استانداردهای اروپا فراهم شده ایست. کانولا مجهز به یک هندپیس ارگونومیک سرامیکی متصل بدون مشکل جدا شدگی از لوله است کار با ابزارها را بسیار راحت کرده اند. این کانولاها قابلیت اتصال به انواع شیلنگ و لوله ساکشن و ابزارهای قفل شو(پمپ تزریق مایع تامیسنت و دستگاه ساکشن ) دارند.

مهمترین مزیت کانولاهای ست تزریق چربی لیپوریس

مهمترین مزیت یا برتری کانولاهای ست تزریق چربی برند لیوریس LIPORASE کج نشدن در زمان انجام فرایند ساکشن یا تزریق چربی است. این به دلیل استحکام و مقاومت بالای کانولای تزریق یا ساکشن فرایند چربی می باشد. در حین استحکام بالای لوله ابزارها به دلیل کیفیت بالای استیل سبکی منحصر بفردی دارند که آنها را از سایر مدل های موجود در بازار متمایز می کند.

مورد دوم نوک کند و سوراخ های کرو یک طرفه مانع از خونریزی و بریدگی بافت خواهد شد. اما برداشت چربی و تزریق را بسیار قوی انجام خواهد داد. نکته سوم قابلیت اتصال به دستگاه ساکشن و تزریق چربی به ابزارها توان مانور بالا به کاربر می دهند و سبب صرفه جویی در زمان و انرژی لازم جهت انجام پروسه می گردد.

ست کامل تزریق چربی برند لیپوریس 

ست تزریق چربی لیپوریس

 کانولاهای موجود در ست تزریق چربی لیپوریس

 F03 :این کانولا جهت هاروست غبغب وبدن به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد. یک هندپیس ارگونومیک سرامیکی متصل با قابلیت اتصال به سرنگ های مختلف است. این کانولا دارای ۳ سوراخ کرو یکطرفه جهت کاهش خونریزی و ساکشن یک دست بافت چربی است. این کانولا قطر لوله ۳mm و طول لوله ۲۰cm دارد.

 TF02 : این مدل کانولا جهت تزریق مایع تامیسنت / آبکشی (تزریق سرم و مواد بی حسی قبل از لیپوساکشن چربی) استفاده می گردد. دارای یک هندپیس ارگونومیک سرامیکی متصل با قابلیت اتصال به سرنگ های لوئر لاک می باشد. ۷ الی ۱۲ سوراخ بسیار ریز دارد. طول لوله کانولای تزریق تامیسنت۲۰cm  و قطر لوله طبق استاندارد اتحادیه اروپا ۲mmاست.

 VF2.5 : کانولای برداشت و ساکشن دستی چربی برای هاروست غبغب و بدن متصل به هندپیس ارگونومیک سرامیکی متصل با قابلیت اتصال به انواع سرنگ لوئرلاک سه سوراخه کرو یکطرفه جهت جلوگیری از پارگی بافت پوست سطحی و خونریزی و ساکشن یکنواخت بافت چربی همچنین قطر لوله ۲mm و طول لوله ۱۵cm می باشد.

 I2.5 : کانولای تزریق چربی سایز بزرگ،مناسب برای تزریق نواحی ژنیتال،پوبیس سینه، باسن،داخل زانو، بدن و اندام هامی باشد. تک سوراخ و دارای قطر لوله ۲.۵mm و طول لوله ۱۵cmاست.

 I1.6 (G16) : کانولای تزریق ظریف مناسب برای تزریق به تمام نواحی(گونه،ناحیه ژنیتال، شقیقه، خط خنده،خط باسن،چانه، زاویه سازی فک،پوبیس داخل زانو،بدن و اندام ها، این کانولا تک سوراخه است. طول لوله ۱۰cm می باشد.

I1.2 (G18) : کانولای تزریق ظریف جهت تزریق برای تمام نواحی صورت، پشت دست،ژنیتال، پوبیس، داخل زانو، بدن و اندام ها است. این ابزار تک سوراخه است و طول لوله ۹cmمی باشد.

I01 (G19)  : کانولای تزریق ظریف مناسب برای تزریق نواحی ظریف صورت و پشت دست، ژنیتال، پوبیس،داخل زانو،بدن و اندام ها ، تک سوراخه و طول ۸cm.

SL60 : اسنپ لاک جهت قفل کردن مکش سرنگ های ۶۰ سی سی از جنس استیل پزشکی بسیار باکیفیت.

SL20 : اسنپ لاک قفل کننده سرنگئ ۲۰سی سی

SL10 : اسنپ لاک سرنگ ۱۰ سی سی

ll   : رابط لوئرلاک سرنگ به سرنگ دو عدد در این ست موجود می باشد.

ST :  استند یا پایه سرنگ لوئرلاک ۵ تایی جهت نگهداشتن سرنگ و جدا سازی خونابه و … از چربی.

CP :  کپ سرنگ لوئلاک جهت قفل کردن سرنگ تزریق چربی چهار عدد در این ست موجود است.

Dish : دیش آلومنیومی در دار جهت نداری ابزارهای تزریق چربی و قابل اتوکلاو

SIL :  سیلیکون برش خورده جهت قرارگیری ابزارها در دیش . این سیلیکون قابل اتوکلاو هست و احتمال ماندن آلودگی در لابه لای سیلیکون و انتقال آن به ابزار را به صفر می رساند.

Brush :  برس تمیزکاری جهت تمیز کردن و شتشوی ابزارها قابل ذکر است که تمامی کانولاها بجر کانولای تزریق مایع تامیسنت همه گی مجهز به برس تمیز کار یا ماندرن مخصوص بخود هستند حتی کپ و استندسرنگ.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما