13 24 42 28 021 | 91 14 096 0912

کانولاهای تزریق چربی

کانولاهای تزریق چربی

کانولاهای تزریق چربی همانطور که از نامش پیداست جهت تزریق چربی در نواحی مختلف بدن استفاده میشود و هر قسمت صورت و بدن کانولای مخصوص به خود را دارد و به همین دلیل در مدلهای مختلف تولید گردیده است.

 کانولای تزریق مایع تامیسنت مدل TF02

این مدل کانولا یکی از کانولاهای تزریق چربی است که اولین وسیله جهت شروع به کار تزریق میباشد. کانولای تزریق مایع تامیسنت/آبکشی دارای قطر دو میلی متر و طول لوله استیل ۲۰ سانتیمتر می باشد.این کانولا برای بی حسی (تزریق سرم بی حسی قبل از لیپوساکشن چربی)ناحیه مورد نظر است. این وسیله لوئرلاک می باشد و به راحتی به سرنگ و پمپ تزریق مایع بی حسی وصل می گردد.

هندپیس کانولای TF02 از جنس سرامیک می باشد و قابل اتوکلا یا فور( فور بخاطر نوع عملکرد آن رنگ ابزارها را تغییر می دهد بنابراین استفاده نشود بهتر است ولی اگر هم استفاده بکنید بلامانع است)می باشد. لوله استیل کانولای تزریق تامیسنت دارای ۷ الی ۱۲ سوراخی دور تا دور میله است.

کانولای تزریق مایع تامیسنت قابل استفاده  برای کل بدن می باشد.این ابزار را می توانید بارها بعد از استریل کردن مجددا مورد استفاده قرار بدهید. این

ابزارها در صورت استفاده درست تا ده سال بخاطر کیفیت بالا قابل استفاده هستند.

کانولاهای تزریق 002چربی

مشخصات کانولای تزریق مایع تامیسنت مدل TF02

  • قطر ۲ میلیمتر و طول لوله استیل کانولا ۲۰ سانتی متر
  • کانولای تزریق مایع تامیسنت/آبکشی برای تزریق سرم و مایع بی حسی قبل از لیپوساکشن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دارای هندپیس لوئرلاک سرامیکی متصل با قابلیت اتصال به انواع سرنگ لوئرلاک و پمپ تزریق مایع بی حسی قبل از ساکشن چربی
  • تعداد ۷ الی ۱۲ سوراخ بسیار ریز جهت تزریق سرم تانیسنت در جهات مختلف
  • قابل استفاده در تمامی قسمت های بدن
  • دسته یا هندپیس جهت حمل و قابلیت اتصال به انواع سرنگ های قفل شو و پمپ های تزریق مایع میباشند.

کانولای هاروست غبغب و بدن، کانولای سوپرلاک برداشت و ساکشن چربی بهمراه برس تمیزکاری

کانولای هاروست یا برداشت و ساکشن دارای قطر لوله ۳ میلیمتر و طول لوله ی استیل ۲۰ سانتی متر می باشد. روی سر این کانولا سه سوراخ کرو یکطرفه جهت جلوگیری از خونریزی و ساکشن  یکنواخت بافت چربی قرار داده شده است. هندپیس کانولا از جنس سرامیک قابل اتصال به انواع سرنگ لوئرلاک است. خوبی که کانولای سوپرلاک داند احتمال شکستن یا در رفتگی سر سرنگ بسیار کم حتی به صفر می رسد.

بنابراین تفاوت سرنگ لوئرلاک و سوپر لاک در سر اتصال کانولا می باشد که مدل سوپر لاک بهتر است. همراه این کانولا یک برس تمیز کاری وجود دارد که همین سبب افزایش طول عمر ابزار می گردد. و یک ابتکار خلاقانه جهت تمیز و سالم نگهداشتن ابزارهاست. زیرا احتمال گرفتی لوله کانولا با چربی یا بافت های همبند به صفر می رساند. چربی که با استفاده از این کانولای سوپرلاک کشیده می شود قابل استفاده جهت تزریق چربی و نانوفت می باشد.

کانولای تزریق چربی بزرگ کانولای تزریق چربی بهمراه برس تمیزکاری مدل I2.5

برای تزریق چربی برای قسمت های مختلف بدن که دارای حجم بالاتر هستند نیاز به کانولای با قطر ۲.۵ میلیمتر و طول ۱۵ تا ۱۸ سانتیمتر داریم کانولای تزریق چربی سایز بزرگ جهت تزریق برای نواحی ژنیتال و پوبیس، سینه، باسن، نواحی داخل زانو، قسمتهای مختلف بدن می باشد. دارای یک سوراخ کرو یکطرفه جهت تزریق یکنواخت بافت چربی ماکروفت و میکروفت است. یک برس هم برای تمییزکاری و شتشوی ابزار های کانولا همراه کانولا گذاشته می شود.

کانولای تزریق چربی بزرگ

کانولای سوپرلاک ساکشن چربیVF2.5

 این ابزار برای ساکشن غبغب و بدن مورد استفاده قرار می گیرد قطر کانولای سوپرلاک ۲.۵ میلی متر می باشد و طول لوله استیل آن ۱۵ سانتی متر است.کانولای ساکشن غبغب دارای سه سوراخ کرو یکطرفه است و این ایمنی کانولا را بالا می برد یعنی مانع از خونریزی و برش مویرگه می گردد و از طرف دیگر باعث می گردد ساکشن چربی به صورت یکنواخت انجام گیرد.

هندپیس سوپر لاک سرامیکی متصل کاوردار با قابلیت اتصال به انواع سرنگ با ایجاد بیشترین خلا و مکش می گردد. ما برای این کانولا یک عدد برس تمیز کار گذاشته ایم تا شتشو کانولا را راحت کند و از طرفی طول عمر ابزار را افزایش دهد. چربی که از ساکشن با این کانولا انجام می شود قابلیت تبدیل به نانوفت را دارا می باشد.

کانولای تزریق چربی گیج ۱۸

کانولاهای تزریق چربی ظریف مناسب برای نواحی مختلف بدن از جمله نواحی مانند گونه،شقیقه،خط خنده،خط سن،چانه زوایه فکی،پوبیس،داخل زانو،بدن است. قطر کانولای گیج ۱۸، یک میلی متر است و طول لوله استیل آن ۸ سانتی متر است. این کانولا مناسب برای تزریق چربی تمام صورت می باشد. کانولاهای تزریق چربی ظریف گیج ۱۸ یا مدل I1.2 بهمراه یک عدد ماندرن برای تمیزکاری است. قابل ذکر است که میله آن دارای یک سوراخ کرو یک طرفه است.

کانولا تزریق چربی ظریف گیج ۱۹

کانولاهای تزریق چربی ظریف گیج ۱۹ مناسب برای نقاط ظریف مانند گونه،شقیقه،خط خنده،خط سن،چانه زوایه فکی، زیر چشم،پیشانی است.قطر این ابزار ظریف و دوست داشتنی ۲.۱ میلی متر  و طول لوله استیل آن ۹ سانتی متر است. مجهز به یک هندپیس لوئرلاک سرامیکی متصل با قابلیت اتصال به انواع سرنگ لوئرلاک است.

یک سوراخ کرو یکطرفه جهت تزریق یکنواخت بافت چربی میکروفت و نانوفت می باشد. یک عدد ماندرن همراه کانولا برای تمیزکار و شتشو وجود دارد که کار را راحت تر می کند. مدل این کانولاI01 است.

تزریق چربی برای گونه،شقیقه،خط خنده،خط سن،چانه زوایه فکی، زیر چشم،پیشانی

کانولای تزریق چربی ظریف گیج۱۶

قطر کانولاهای تزریق چربی دارای قطر ۱.۶ یا گیج ۱۶ است و طول لوله  استیل آن ۲۰ سانتی متر مربع است. یک سوراخ کرو یک طرفه دارد که بافت چربی را به صورت یکنواخت میکرو یا نانوفت تزریق می کند.

این کانولا مناسب برای گونه،شقیقه،خط خنده،خط سن،چانه زوایه فکی،ژنیتال،پوبیس،داخل زانو،بدن،اندام است. یک ماندرن هم جهت شتشو و تمیزکاری مناسب است. یک هندپیس سرامیکی متصل با قابلیت اتصال به انواع سرنگ لوئرلاک است.

قیمت کانولای تزریق چربی

قیمت کانولاهای تزریق چربی بستگی به نوع و مدل کانولا دارد که شما می خواهید انتخاب بفرمایید. در این مقاله تلاش می کنیم که ابزارهای که برای یک تزریق چربی خوب لازم دارید خدمت شما معرفی کنیم. این ابزارها از استیل سیقلی داده شده ساخته شده اند که برای برداشت، تزریق، و بی حسی در بهترین حالت در تماس با پوست و چربی قرار می گیرند و به پزشک نهایت کمک را می کند که کار را به بهترین نحو ارائه دهد. و به بیمار نیز آسودگی خیال از بابت عدم آسیب های جانبی از طریق ابزارها را می دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما